ootteko tilannu http://www.mytrendyphone.fi/ ??

http://www.mytrendyphone.fi/

nii tilannu tuolta?
onko luotettava paikka yms..?
juu mut nii :)
Ilmoita


139 Vastausta

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.


0 VASTAUS:
+Lisää kommentti
Minä olen joskus jotain tilannut, en enää muista mitä. Ehkä suojakuoren tai tabletin kotelon. Oli ihan luotettava, tuli perille kuten oli luvattu. Ainoa haittapuoli on, että vähän väliä tuppaa mainosta sähköpostiin.
Ilmoita
Eikös luotsin tehtäviin kuulu siirtää väärillä palstoilla olevat viestit oikeisiin palstoihin? Nytkin täällä pyörii puhelinkysymyksiä, prosenttilaskua ja milloin mitäkin. Jos ei osaa niin pistää sitten ylläpidon töihin.
Ilmoita
Kuuluu kyllä ja näin olen tehnytkin.
Ilmoita
Onko se sivusto suomalainen tiedättekö
2 VASTAUSTA:
on
Ei ole
+Lisää kommentti
Minä:
Ostamani suojakotelo hajosi kestettyään n. 8 latausluukun avaamista. Kuinka takuu toimii? Lähetänkö rikkinäisen kotelon teille, vai riittääkö kuva murtuneesta suojaläpästä?

mytrendyphone:
Olemme pahoillamme, mutta tässä tapauksessa emme voi hyväksyä tuotteen vaihtoa eikä rahan palauttamista,koska tuote on fyysisesti vaurioitunut.
Tuote on vioittunut väärinkäytöstä johtuen.
Takuu ei koske väärinkäytöstä aiheutuneita vaurioita.
Kuluttajaviraston sivustolla lukee:

Myyjä ei vastaa viasta, jos se johtuu
tavaran tai sen osan tavanomaisesta kulumisesta
tavaran vääränlaisesta käsittelystä
käyttö- tai hoito-ohjeiden laiminlyönnistä
tavaran luovutuksen jälkeen kuluttajalle sattuneesta tapaturmasta

Minä:
Tuotetta EI OLE KÄSITELTY VÄÄRIN!
Ohessa teille luettavaksi myös kuluttajasuojan sivuilta kopioitu ote. Jos te edelleen pidätte kiinni kannastanne, että ette ole asiassa korvausvelvollisia, saatte olla varmoja että otan yhteyttä kuluttaja-asiamieheen ja tulen tekemään kaikkeni että kyseinen tapaus saa myös ansaitsemansa julkisuuden. Tuon hintaluokan kotelon tulee kestää normaalia käyttöä pidempään kuin muutaman viikon. Tuotteen normaalia käyttöä on se että latauspistoketta varten tuotteessa olevaa läppää myös avataan ja suljetaan.

Tavarassa on virhe esimerkiksi silloin, kun
tavarassa on valmistusvirhe
tavara ei sovi käyttöön, johon se on tarkoitettu
tavara ei vastaa tietoja, joita siitä on etukäteen annettu
tavara ei ole pakattu asianmukaisella tavalla sen säilyttämiseksi tai suojaamiseksi
tavara kestää lyhyemmän aikaa kuin perustellusti voi odottaa
tavaralle ei ole annettu riittäviä asennus- ja käyttöohjeita suomen- ja ruotsinkielellä
tavara ei täytä turvallisuusvaatimuksia

Pikaista yhteydenottoanne odottaen, toistaiseksi ystävällisenä:
-----------------

Mytrendyphone:
Hei -------------------
Valitettavasti emme voi hyväksyä reklaamaatiota tässä tapauksessa.

Hyvää päivän jatkoa.

Tässäpä tätä kirjeenvaihtoa. Kyseessä oli kuitenkin lähes 60€ arvoinen kotelo, jossa todellakin oli valmistusvirhe. Otin yhteyttä kotelon valmistajaan, joka vastasi välittömästi ja kertoi kyseessä oleva takuun alainen valmistusvirhe. Valmistaja lähetti uuden kuoren pahoittelujen kera. Oma asiani siis järjestyi, mutta hivenen jäi sylettämään ko. Yrityksen venkoilu. Siksi haluan jakaa tämän. Huomenna otan asiassa yhteyttä kuluttaja-asiamieheen. Takuun ja vastuun kuuluu mielestäni olla sellaisia, joista ei voi laistaa omalla ilmoittamisella.
2 VASTAUSTA:
"Toistaiseksi ystävällisenä" :D
Olen pari suojakoteloa tilannut..kestivät normikäytössä n.2-3vkoa
+Lisää kommentti
tilattu kerran, mutta olen enemmän vakuuttunut http://www.designskins.fi tuotteiden laadusta. tusinatavaran sijaan custom-töinä tehtyjä nuo kaikki.
Ilmoita
My Trend Phoneen meni luotto täysin ja hermot myös puhelimen huoltotilanteessa, kesti noin kuukauden ja lähettelivät laskuja monta kertaa lisää. Puhelimeen kiinni ei saa suomea puhuvaa henkilöä ja kaikin puolin epämääräistä toimintaa!
Ilmoita
Tilasin maanantai päivällä suojakuoren puhelimeen, keskiviikkona tipahti postiluukusta,maksoin verkkopankki tunnuksilla eli todella nopea toimitus ja kuori hyvä. Oli ensimmäinen tilaus paikasta käytän jatkos ku tarve vaatii.
Ilmoita
Aivan täys SUSI koko mesta!

Puhelin ollu kohta kuukaudenb huollossa, joka piti tapahtua alle viikossa.!
1 VASTAUS:
saiko edes puhelin takaisin?
+Lisää kommentti
Puhelin oli huollossa KAKSI kuukautta ja tuloksena, että ei vieläkään kunnossa. Maksoin ensiksi n.100e LG:n kosketuspaneelin vaihdosta. Parin viikon jälkeen ilmoittivat, että maksa 55e lisää lcd:n vaihdosta, joka ei ollut rikki huoltoon lähetettäessä! Sieltä väittivät, että rikki oli valmiiksi ja kuvia eivät suostuneet lähettämään. Kyselin molempien vaihdon hintaa "normaalista" kivijalka huoltoliikkeestä, josta sanoivat hinnaksi 190e. Asiakkaani suostui sitten näytönvaihdon hinnan lisäykseen mutta ei halunnut maksaa 190e. Lcd:tä he eivät kuitenkaan koskaan saaneet, vaikka valmistajalta sanottiin 3 kertaan niitä tulevan n.7vrk kuluessa. Aikaa tosiaan tähän kaikkeen kului 2kk kera 3:n puhelun ja parin sähköpostin. Lopuksi sanoivat, että eivät tiedä, milloin näyttöjä tulee. Kuluja tuli 010-puheluista ja aikaa meni puhelin ei vieläkään kunnossa ja postimaksut omaan piikkiin, eivät tällaisessakaan tapauksessa tulleet asiassa vastaan! Kusetusfirma, en suosittele kenellekkään. Olen itse matkapuhelinalan yrittäjänä toiminut 8 vuotta ja tämä oli huonosti hoidetuin huoltokeikka historian aikana. Olen myös 100% varma, että he ovat lcd:n siellä hajottaneet kosketuspaneelia vaihtaessa ja yrittivät omaa mokaansa laittaa asiakkaan piikkiin!
1 VASTAUS:
Jos olet "alan ammattilainen" miksi et vaihtanut näyttöä itse? Ja paikan luotettavuudesta en mene kyllä takuuseen.
+Lisää kommentti
Oon, mutta pidin enemmän http://www.designskins.fi asiakaspalvelusta. sai vaihdettua tuotteen näppärämmin ja lisäksi pystyi ite luomaan kuoren juuri sellaiseksi kuin halusi.
Ilmoita
Sitten taas jos tuota läpällistä / lompakkoa mallia halajaa kannattaa juosta http://kauppa.nahkatarvike.fi Tuolta tulla tupsahti todella nopeesti oikea tuote..
Ilmoita
Ostin Nokia 700 akun ja sanoivat sen olevan aito Nokia akku.
Tuli aika pian, mutta kestoa täyteen ladatulla ei ollut, kuin 3pv ja puhelua vain alle 20 min. ei muita käyttöjä. Palautin koska lupasivat vaihtaa koska oli varmaan jotain vikaa.
Uusi kesti tulla yli 2kk vaikka piti olla varastossa. Sama vika ja kesto ja patteri oli aika kuhmurainen eikä ollut edes Nokia hologrammia kuten ei ensimmäisessäkään. Väittivät silti olevan aito. Nokialta vastattiin ettei ole aito jos ei ole hologrammia.
Pyysivät lähettämään takaisin jos ei ole hyvä, mutta ajattelin etten viitsi enää vaivata ja saattaa olla, että palautusmaksu jää....
Ilmoita
Itsellä seuraavanlainen kokemus:
Tilasin my trendy phone:sta tablettiini mielestäni coolit suojat, maksoin sivulla olleen maksulinkin kautta, odottelin, odottelin, odottelin.
Lopulta meilasin että mitä kettua, oon saanut maksuvahvistusviestin,jossa näkyi tuotteen malli, väri ja ptint screenin kuvan, että tuotetta on varastossa.
Aluksi ei kuulunut mitään, parin viikon päästä tuli paketissa täysin toisenlainen tuote kuin mitä maksoin.
Pistin välittömästi palautukseen, paketissa edelliset meilit ja print screen paperilla ja englanninkielinen ultimaatumi, että täs on väärä tuote ja et haluun rahani takas, nyt !

Se väärä, sopimaton tuote palautui siis heille, mut rahat mulle ikinä ei.
Yritin myös postituskuittia ja tiliotetta vastaan saada pankin perumaan siirron, mut sekään ei onnistunut, kun tilille ei jäänyt selkeää SEPA-numeroa tms.
Meilios ja sivu olivat samat, mitkä siellä näkyy edelleenkin.
Nyt on tehty joku muutos tohon SEPA:an, et en tiedä, onnistuuko ja millä lailla rahojen takassaanti.

Kuluttaja-asiamiehelle soitin, vastaus oli, että koska on ulkomainen ja nettifirma, pääsen vähemmällä, kun annan olla, kun ei heitä koske Suomen kuluttajalaki.
Eli ihan kävelen tästä lähin kauppaan ja ostan toimivan joka ei ole cool, mut käytettävä kuitenkin.
1 VASTAUS:
Minulla saman tyylisiä kokemuksia. Tilasin kuoret puhelimeen, maksoin, ja odottelin. Eipä kuulunut kuukauteen mitään. Otin yhteyttä ja siellä kerrottiin, että Postin kanssa on ongelmia (tuotteet ovat joutuneet johonkin tulliin tms.), mutta pian pitäisi tulla. Odottelin ja odottelin, eipä kuulunut mitään. Olen käynyt heidän kanssaan useita sähköposti keskusteluja ja ovat luvanneet palauttaa rahat tililleni MUTTA sähköposti, jossa piti olla liitteenä palautuslomake, ei koskaan kuulunut -ovat kuulemma yrittäneet laittaa, mutta yhtäkään viestiä en ole heiltä siihen liittyen saanut. Nyt menee hermot! Älkää vain luottako kyseiseen firmaan!!!! tulenkohan koskaan samaan rahojani takaisin...
+Lisää kommentti
Joo yritin kysellä puhelimen korjauksesta, ja ei puhuttu suomea ollenkaan ap:ssä.. Ei miellytä.
Ilmoita
Paskat kokemukset, halvat hinnat nopee toimitus plussaa... mutta paketointi SUURI miinus.
Posti oli sen verran murjonu pakettia että tabletin näytönsuoja oli vääntynyt huonoksi...
Asiakaspalveluun laitoin postia ja vastauksena tuli vaan et viallisesta tuotteesta pitää ilmoittaa, halolla päähän, juurihan mä sen ilmotin.
Kaiken lisäks sähköpostin kirjoitus tyylistä päätellen asiakastuki on virolainen.
Eli jos meinaatte tablettin tilata halvan kotelon, sen kyseinen paikka toimittaa nopeesti ja halvalla vrt. marketit.
Mutta älkää tehkö samaa virhettä kuin minä, että meette ja tilaatte suojakalvon näyttöön...
Ilmoita
Itse tilasin kännykän kotelon, maksoin verkkomaksuna, tuli 2 arkipäivässä Kuopioon, tosi nopea toimitus, olen tyytyväinen
Ilmoita
Tilasin suojakuoren ja suojakalvon puhelimeen, nopea toimitus ja ok kunnossa tuotteet.
Ilmoita
PASKAA! Jumalauta en enää ikinä tilaa tuolta mitään!!!! Tilasin kuoret kännykkään, nyt mennyt jo päälle 2 viikkoa, lasku kyllä tullut mutta kuoria ei.
Ilmoita
En ole vielä tilannut. Aion kyllä. Haluan. Rakastuin yhteen perhos flip caseen L520.
Ilmoita
Tilauksen tein lauantai iltapäivällä ja suojakotelo puhelimeen tuli tiistai aamupäivänä minulle. Halvan hinnan vuoksi oletin, että ei taida kovin laadukas olla, mutta onneksi sain yllättyä positiivisesti! Olen erittäin tyytyväinen kyseiseen yritykseen. Ja maksoin tuotteen verkkomaksuna heti.
Ilmoita
Tilasin kameraan laturin jo toukokuun alussa. Ensimmäiseksi toimittivat väärän jonka käskivät palauttaa. Palautin heti ja odottelen edelleen maksamaani oikeaa tuotetta. Onni tässä on etten tilannut mitään todella arvokasta koska vaikuttaa etten tule saaman tuotetta ikinä. En suosittele tilamaan mitää kyseisestä postimyynti yrityksestä.
Ilmoita
Tuolta liikkeestä lähetys saapui useamman yhteyden oton jälkeen yli kaksi viikkoa tilauksesta. Seurantakoodin sain päivän tai kaksi aikaisemmin kun lähetys saapui. Paketin avattua selvisi että autoon tarkoitetun tabletin pidikkeen laatikko oli jo valmiiksi avattu ja osia puuttui. Sain tarpeekseni koko touhusta, enkä jaksanut koko puljuun enää yhteyttä ottaa, rakentelin ja hitsailin puuttuvan osan itse.

Saa jäädä ainoaksi tilauksekseni tuolta liikkeestä.
Ilmoita
Tilasin kyseiseltä sivulta kotelon ja kalvon puhelimeeni perjantaina ja paketti saapui seuraavana keskiviikkona, joka on mielestäni melko nopeaa, mutta sain myös toisen paketin jossa oli kotelo ja kalvo mutta eri puhelimeen? :D
Ilmoita
Itse juuri tilasin 2.7. kuoria ja maksettu on. En nyt ole vielä mitenkään hermona mutta sivuilla oli merkinnät että tuotteita on varastossa ja kun olin tilannut ja maksanut niin tuli mailia että joku tuote onkin loppunu.

Tilasin 2 tuotetta ja mulla on mailissa yksi posti jossa lukee että tilauksesi on toimitettu/lähetetty ja sitten perään toinen maili jossa kerrotaan että yksi tai useampi tilaamistasi tuotteista on valitettavasti loppunut ja tavarantoimittajasta riippuen saan sitten tavaran milloin saan.

En saa auki sähköpostissa olevia liitteitä joissa olis infoa siitä et milloin on arvioitu toimutusaika. Liite ei ole normaali PDF vaikka pdf siinä lukee, ei mun kone tunnista sitä doksia, niin en nyt tiedä miten saisin sen auki.
Ilmoita
Noniin, olisi nämä täytynyt lukea ennen kun itse tilasin näytön lasivaihdon 3.7.2014.

Nyt on odoteltu lähes kuukausi ja kaikki sähköpostiin laitetut "arvioidut lähetyspäivämäärät" ovat umpeutuneet, tosin ymmärrän suosion Mytrendyphonella, halvat hinnat, sivuilla mainostettu "nopea toimitus" ajavat varmasti porukkaa asiakkaaksi.

Ei tässä auta nyt kuin toivoa saavansa puhelimen takaisin edes joskus ja kyttäillä sähköpostia silloin tällöin. Sinäänsä ikävä homma vaikka osittain ymmärän että työntekijöillä on lomia päällä jne.Tosin siitä voisi infota vaikka verkkosivuilla koska tällä tavalla johdetaan ihmisiä harhaan.

Kyseistä yritystä en tässä halua solvata vaan kertoa ainoastaan oman näkemyksen ja mielipiteen asiasta.

Kiitti ja kuitti!
1 VASTAUS:
Onko tullut mieleen, että ne oikeasti huijaa?

Ostin ja maksoin 8.3.2016 Samsungin akun, tänään on 22.3. enkä ole saanut akkua, tosin en saa rahojakaan takaisin. Niillä on sen verran kiero palautussysteemi, että parempi pitää minkä tilaa, jos se joskus saapuu.

Aloin viime viikon lopulla laittaa postia asiakaspalveluun ja siellä on sittemmin käynyt kova suhina mun suuntaan. Ensin sanoo saman, minkä näin tilausvahvistuksestakin, että tilaukseni olisi muka lähtenyt 8.3.2016. Niillähän on sivulla kello, kun tilaat siinä ja siinä ajassa (esim. 6 tuntia aikaa), tilauksesi lähtee samana päivänä. Vaan ei lähde.

Ne on laittanut mulle ihan älytöntä postia. Näistä jutuista päätellen mitä tällä palstalla on sanottu, niillä on aspassa varmaan joku oikolukija kertomassa mitä asiakas tahtoo sanoa ja silti sieltä tulee aina vaan oudompaa postia.
Ensin vastasi mun meiliin, missä oli tilausnumero, että ne ei voi katsoa lähetystä ilman tilausnumeroa. =)
Sitten ne ilmoittaa, että mun tilaus on kadonnut jonnekin.

Sitten ne ilmoittaa, että mun tilaus viipyy samalla tavalla kuin monen muunkin tilaus eikä viipyminen johdu niistä. Eli meitä onkin enemmän joiden tilaus on kestänyt yli 2 viikkoa. Ja se, mikä ei johdu niistä on... Mikä?
Varastossa ei ole tavaraa? Posti kieltäytyy jakamasta niiden tilauksia? Erittäin todennäköistä, huh huh. Kaikki niiden pakkaajat on saikulla? Kuka tietää, mutta yli 2 viikon toimitusaika, mikä vaan venyy ja venyy, ei mitenkään johdu niistä, vaan jostain ihan muusta.
Eihän tommosta bisnestä kukaan täyspäinen ihminen usko.
Ottaisi vastuun omista sähläilyistään ja sanoisi suoraan, että ei meillä ole sitä mitä olet tilannut, mutta me ollaan tilattu se Aasiasta ja se nyt kestää vielä ainakin 3 viikkoa. Ne ei ota mitään vastuuta, vaan työntää kaikki jonkun muun syyksi. Ei hyvä.

Sitten tuli hauska meilikysely:
1.) Mikä on osoitteenne? (Mikä on saajan osoite?)
2.) Onko tilauksen saajan nimi kirjoitettu oveen / postilaatikkoon?
3.) Oletteko tarkistaneet sen omasta tutusta postitoimistosta?

Olenko tarkistanut sen? Että mun nimi on ovessa, vai että onko mun kuori postissa?
Ei suomalaiset nettikaupat kysele näin tyhmiä. Mitä ne kuvittelee?

Jos niillä on tilaus koneella, niin kuin onkin, niin kai ne mun osoitteen tietää. Mutta kysyminen postista ei ole mun asia. Mistä posti voi tietää, missä noiden postit menee, jos menee missään. Ihana dadaa. =)

Silloin oikeasti mietin, että ei vaikuta kamalan viisaalta touhulta. Katsoin firman YT:n mukaan tiedot, että onko kaikki ok. Ruotsalaisena lafkana se on rekisterissä, mutta ei sitä oikeasti tiedä missä ne on, vaikka joku osoite onkin Manskulla.
Periaatteessa firmalla on kaikki ok, mutta ne mainostaa ja myy sivuillaan tuotteita, mitä niillä ei ole varastossa. Se on huonoa asiakaspalvelua.

Olen sanonut niille pari päivää, että perun kaupat, kuten saan tehdä, koska MyTrendyPhone.fi vedättää asiakasta, mutta ne ei kuule eikä näe mitään. Ilmeisesti ei ole tulkkia käytössä. ;)
Ja tässä kohtaa kauppojen purkaminen tarkoittaisi sitä, että en saisi rahojani takaisin ennen kuin Samsungin akku saapuu mulle ja palautan sen niille kirjattuna kirjeenä, pakettina tai vien käteen ja pyydän kuittauksen suoraan.

En ole koskaan asioinut noin sekavan nettikaupan kanssa, enkä tule asioimaankaan. eBayn kautta saa nopeammin ja luotettavammin, vaikka tulisi Kiinasta, niin sekin on luotettavampaa kuin tämän firman toiminta.

Nyt ne sanoo, että viipyminen ei ole niiden syy. Kenen syy se on? Postin vai? Tuskin.
Jos ne laittaa kuoret postiin, ne lähtee liikkeelle, mutta jos tilauksia ei edes laiteta postiin, niin ei kai ne mihinkään liikukaan.

Samana päivänä, kun tilasin Samsung akun, laitoin myös toiseen nettikauppaan tilauksen, se tuli viikossa. Paketti oli isompi ja piti hakea postista, mutta MyTrendyPhone fi. vaan jumittaa, ettei saa kirjeenkokoista hommaa toimitettua, olettaen, että niillä on mitä toimittaa. Tässä tapauksessa niillä ei ole, mutta ei sitä kuitenkaan tunnusta. Todella noloa syyttää jotain olematonta tahoa omista toilailuista. Ei vaikuta kovin vastuulliselta kaupalta.

Jäädään odottelemaan kuinka kauan tässä oikeasti kestää...
+Lisää kommentti
tilasin kuoret tuolta
ja perille tulivat kahden päivän sisällä :) että Nice
Ilmoita
Mulla Lumian näytön lasin vaihtoon meni postituksineen n.3vk, eli meni mun osalta ihan ok! Eli ei valittamaista, tuote ok, lähi-siwasta piti noutaa itse.
1 VASTAUS:
Eikö ny terve järki jo sano ettei puhelimia kannata ostaa ulkomailta! Kuoret olen tuolta hommannu
+Lisää kommentti
Myydään tavaraa jota ei ole varastossa vaikka muka onn.
Tilasin kaiken näköisiä puhelin tarvikkeita ja ainoa mitä tuli oli suojakalvo eipä see muuten haittaisi mutta vituttaa maksaa samanhintaiset postimaksut kuin suojakalvon hinta oli...
Ilmoita
Valitettavasti... Heti kun saavat puhelimen kinuavat lisää rahaa. Mitäs muuta voi tehdä kuin maksaa lisää, kun on tilannut netistä.
Kannattaa ehdottomasti varoa tätä puljua!
Ilmoita
minä olen lähettäny i padin lasin vaihtoon toukokuussa ja ei ole useista soitoista huolimatta lähetetty takaisin,uhkauksista huoimatta konetta ei näy,lupaavat lähettää pikana aina takaisin mutta ei niin ei,tais laite kadota maailmalle! ja lasin vaihtoon piti mennä korkeintaan viikko!
1 VASTAUS:
On tällä virmala hävinnyt paljon tavaraa
+Lisää kommentti
Tilasin iphonen näytön korjauksen ja yr:n webbi sivuilla on maininta, että korjaus kestäis 1-2 päivää. Nooh ny on kohta kaks viikkoo menny ja puhelinta odottelen.
Myös postimaksut oli aika suolaiset kun lähetin puhelimeni heille posti maksu pakkauksineen maksoi 4€ mytrnedyphone ottaa sit 10€ postimaksua takaisin lähettäessä samanlaisella kirjeenä jossa ei ole seuranta numeroa. Katotaan ny saanko puhelinta takaisin.
1 VASTAUS:
Viikko mennyt ja ei ole tilaus tullut perille vielä.
Ei oikein luotettavalta tunnu......
+Lisää kommentti
Hei!
Tilasin Lumia puhelimeen ja oli alkuperäinen akku. Ei kuitenkaan toiminut.
Laitoin asiasta reklamaation. Pyydettiin laittamaan heille takaisin ja korvaavat
uudella toimivalla.
Laitoin takaisin heidän ohjeitten mukaan vastauslähetyksenä.
Koskaan se ei kuulema sinne saapunut ja eivät laittaneet uutta tai palauttaneet.
Kirjeenvaihtoa useamman viikon aikana. Vain väsytystä ja yrittivät etsiä
vikää minusta monin keinoin.
En saanut koskaan takaisin, eli rahat menivät kankkulan kaivoon.

VAROKAA TÄTÄ VIRMAA!!!
Ilmoita
Moro ite tilasin 4.11.2014 note 4 lisäakku suoja kotelon lisäksi s 3 saman lainen ja note 3 usb 3 kaapelin tilaus lähti tiistai iltana ja suraavana päivänä iltana tuli viesti että paketti oli lähetetty torstaina sitten soittovat ups että paketti tuodaan sulle sain paketin siis 2 päivän jälkeen tilauksesta klo 16:30 eli tyytyväinen tilaukseen ainut miinus kun halusin paketin nopeasti ups kautta posti kulut hieman päälle 10€ normi postin kautta oli maksanut jotain 4€ tilaus . Tilaan jatkossakin tuolta. Ei pahaa sanottavaa.
2 VASTAUSTA:
Kommenttejen mukaa puhelimia ei näköjää kannata tilta mut suojakuortet tulee perille hyvim note 4 lisäakku mies
tilauspaketti4 kirjoitti:
Kommenttejen mukaa puhelimia ei näköjää kannata tilta mut suojakuortet tulee perille hyvim note 4 lisäakku mies
13.11 tilasin tabletin suojakuoret eikä ole näkynyt. Perjantaina 14.11 lähettivät sähköpostia että tuote lähetetty. Nettisivuilla lukee että tulee perille 2-3 päivässä ja nyt on odoteltu 6. Postin kautta tilasin. Pitäisikö soittaa asiakaspalveluun vai odottaa?
+Lisää kommentti
Ei kannata tilata mitään tuosta kioskista. Kertoilevat vääriä ja venyneitä toimitusaikoja ja myyvät "ei oota" sivuillaan.

Lisäksi heillä ole sopimusta postin kanssa. Toimitukset eivät kuulu kauppaan ja ottavat kovan hinnan toimituksista muihin vastaaviin verkkokauppoihin nähden.
Jos joudut palauttamaan/vaihtamaan tuotetta,teet sen omalla kustannuksella.

Saman hintaista ja yhtä hyviä tuotteita saa muiltakin toimittajilta ilman toimituskuluja,eikä mahdollisista palautuksista/vaihdoista rokoteta asiakasta.

Huonoa palvelua sekin.
1 VASTAUS:
Mulla kävi sama mielessä, kun niillä jumittaa toimitus, erityisesti nyt maaliskuussa viikkotolkulla. Jumittaminen ei todellakaan johdu postista, vaan siitä, että ne ei halua maksaa sopparista ja ilmeisesti lähettää isoja eriä samankokoisia ja -painoisia kuoria ekonomy hintaan, mutta ei todellakaan postita niitä päivittäin.
Mietin kuinka iso prosentti tilauksista päätyy mappi ööhön ja rahat plus tavarat jää saamatta. Ja koska hinnat ei ole kummosia, niin rahoja ei jakseta periä. Ne käyttää sitä hyväkseen.
Samoin kuin palautussysteemissä vastuu jää asiakkaalle. Näiden kanssa voi olla loppujen lopuksi tosi kallista asioida.

Nyt olen kysellyt tutuilta, että onko kokemusta tosta firmasta, moni sanoo, ettei ole kamalasti hyvää kuullut. Olisi pitänyt kysyä niiltä ennen kuin tilasin.
No, katsotaan miten käy, mutta liian monta harmaata aukkoa on tällä puulaakilla, että itse en ainakaan halua asioida noiden kanssa toista kertaa.
Kaikkinensa todella lusmumainen fiilis tulee niiden toiminnasta.
+Lisää kommentti
EN SUOSITTELE TILAAMAAN!! Omasta tilauksestani on kulunut nyt yli viikko. Asiakaspalvelusta vastattiin, että toimitus kestää normaalisti 2-5 päivää ja että onko osoitteeni oikea? Ja kyllä on! Sanoivat lähettäneensä tuotteet ykkösluokan kirjekuoressa, jolloin ei ole seurantatunnusta. Silti maksoin postikuluista 4,80€. Avopuolisoni tilasi joskus pari tuotetta, mutta niitä ei ollutkaan varastossa, mutta sai rahansa takaisin onneksi. Varokaa tätä firmaa.
1 VASTAUS:
Täys paskalaitos koko MyTrendyPhone !!

Tilasin näytönsuojakalvon sekä suojakuoren omalla kuvalla iPhone 6:een... Joka toinen päivä tuli e-mail että tuotteet on lähtenyt ja joka toinen päivä e-mail että tuotetta ei ole saatavilla... ei mitään erittelyä että kumpaa ei ole saatavilla... Yksi päivä tuli taas e-mail jossa ilmoitettiin että lähettämäsi kuva ei mahdu kuoreen, aivan HELVETIN HIENOSTI SE MAHTUI siinä vaiheessa kun sitä tilattiin !! Soitin asiakaspalveluun ja sain todella epäpätevää ja epäselvää palvelua joltain "Hoono Soomi" pissikseltä. Ilmoitin että antakaa olla ja rahat takaisin, saa nähdä tuleeko...
Näytön suojakalvoa pitikin odottaa sitten yli viikko ja voi elämä MITÄ PASKAA kalvokin oli, kunnon asennusohjeet puuttuivat ja kalvo oli valmiiksi tai välittömästi pölyä täynnä sekä täynnä ilmakuplia jotka ei lähteneet mitenkään pois kun sain kalvon paikalleen... Kalvo lähti suoraan roskiin ja reilu 12 euroa kuin vessasta alas... Naurettava summa, ihan sama sen puoleen mutta TÄYS PASKALAITOS kokonaisuudessaan !!
+Lisää kommentti
Tilasin puhelimeeni suojatarvikkeita tällä viikolla. Tiistaina tuli sähköpostiini tietoa,että tuotteeni ovat lähetetty. Tänään perjantaina lähetys sitten saapui minulle.
Pakkauksessa oli kaikki mitä tilasin,ehjinä ja hyvin paketoituina.

Luulen,että tässä on nyt käynyt joillekin loppupeleissä niin,että kun tilaajia on paljon ja tavarat hupenevat varastolta ja kaikki painavat yhtä aikaa nappia,niin väkisinkin joku jää sitten ilman.
Ilmoita
Kyllä on luotettava! Olen tilannut sieltä 3 kertaa ja toimitus on nopeaa :)
1 VASTAUS:
Ja maksoin ennakkoon ja aina on tullut tavara perille!
+Lisää kommentti
Minulla on tuolla parhaillaan puhelin huollossa. Ainakin alku tässä harjoituksessa on mennyt maksamista lukuunottamatta erittäin tahmeasti.
Ilmeisesti heillä noita huollossa vaihdettavia osia ei ole juurikaan varastossa, eli niitä tippuu heille miten milloinkin, mikä venyttää huollon aikaa?
Katsotaan miten tässä loppujen lopuksi käy. Vähintäänkin on usko noihin luvattuihin toimitusaikoihin mennyt.
Ilmoita
Mun olis pitäny lukee nää kommentit ennen ku alan laittamaan puhelintani tuonne MytrendyPhoneen...
5.12. maksoin Samsung Galaxy s4 minin lasin korjauksen ja seuraavan vk:n maanantaina laitoin paketin postiin. Nyt kuun lopussa kyselin joko o pakettin heillä ja millos se puhelin alkais tulemaan kotiapäin sieltä.

Vastaus: "Kiitos yhteydenotostanne.

Valitettavasti emme ole vielä saaneet sen.
Voimme ottaa yhteyttä teihin heti kun saamme puhelimen varastoomme.

Mukavaa päivänjatkoa!"

Että näin...vielä saaneet sen.. "sitä"? hoono soomi? nyt pelottaa että se puhelin on heillä siellä,mutta huijaavat ja se puhelin on jo jollain muulla ihmisellä käytössä....

että mua ottaa päähän,liian sinisilmäinen olen!!
en koskaan enää tilaa/enkä laita tänne mitään..Onks tällästä firmaa edes olemassa helsingissä?
Ilmoita
On tilattu parikin kertaa mutta paremmaks osoittautui http://www.designskins.fi laadukkaammilla materiaaleilla ja et printit voi suunnitella ite
Ilmoita
Tilasin kännykkään suojakuoret olivat lähetyksetä hävineet jouduin valaehtoisen todistuksen lähettämän sähköpostina lähettivät uuden
Ilmoita
VAROITUS!
Älkää käyttäkö mytrendyphonen huoltopalveluita. Lähetin kolme kuukautta vanhan Samsung Galaxy S3 puhelimen näytön lasin vaihtoon, koska siihen tuli halkeama. Ensinnäkin huoltopalvelu oli hyvin hidas. Ilmeisesti Suomen huolto-osoitteesta lähettävät puhelimet jonnekin halpamaahan huollettavaksi. Kun sain puhelimeni takaisin oli etukameran linssi töhritty sisältäpäin jollain aineella ja täten käyttökelvoton. En halunnut heti lähettää puhelinta uudestaan pitkälliseen huoltoon, koska minulla ei juurikaan ole käyttöä etukameralle. Myöhemmin näyttö alkoi samentumaan, kunnes pimeni kokonaan. Lähetin puhelimen maahantuojan takuuhuoltoon, missä todettiin UV-valossa kovettuvan liiman tärvelleen koko puhelimen. Huollon ottamien kuvien perusteella liimaa oli joka paikassa. Takuu oli rauennut näin ammattitaidottomasti tehdyn lasinvaihdon takia. Puhelimen korjaus maksaisi yli uuden puhelimen hinnan. Mytrendyphonen huolto oli tehnyt puhelimen käyttökelvottomaksi ja ottaessani yhteyttä asiakaspalveluun pahoittelivat vain, että huollon takuu oli rauennut ja toivottelivat hyvää illan jatkoa. En voi suositella kenellekään.
Ilmoita
Tilasin tabletin suojakuoria 2 kpl ennen vuoden vaihdetta, joita en ole saanut vieläkään, vaikka aikaa on kulunut kohta kolme viikkoa. Sain asiakaspalvelusta tänään pyytämällä koodin, jolla voin katsoa missä tuote vaeltaa, mutta en tullut hullua hurskaammaksi. En suosittele, koska toimitusajat ovat kohtuuttomia ja vielä en edes tiedä mitä saan vai saanko mitään.
1 VASTAUS:
Tilasin iPhone 3GS luurin työmaille ja sivuilla vakuutettiin, ettei ole lukittu. Luuri kuitenkin oli SIM-lukittu, eikä millään suomalaisella liittymällä aukea. Palautin luurin ohjeiden mukaan. Kahden kuukauden aikana olen kysellyt rahapalautusta noin kuusi kertaa. Eilen lupasivat laittaa rahat tilille. Tänään tuli kuitenkin kuva naarmuisesta puhelimesta ja kysely naarmujen syystä. Ja se minun lähettämäni luuri oli virheetön. Haiskahtaa ihan suoralta kusetukselta, ja tuskin tulen rahoja ikinä saamaan. Vihkoon meni.
+Lisää kommentti
Minulla on vain huonoja kokemuksia tästä firmasta: asiani meni näin
Kyseinen yritys ei kyennyt minulle toimittamaan toista tilaamaani puhelinkuorta ja olen ollut yritykseen yhteydessä viimeisen kolmen viikon aikana 14 kertaa sähköpostitse ja tänään puhelimitse, sillä he eivät ole korjanneet laskua Klarnalle. Laskusta pitäisi poistaa maksu puhelimenkuoresta jota en ole saanut sekä lähetyskuluja vähentää. Lasku erääntyi ajat sitten. Tänään puhelimitse ilmoitin yritykselle riittauttaneeni heidän saatavan ja olleeni yhteydessä Kuluttajavirastoon. Eivät ole vieläkään korjanneet laskua vaan perivät edelleen kyseistä summaa.
ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET TILATKO TUOLTA MITÄÄN!!
Ilmoita
Tää on tätä kun tilataan ulkomailta... http://www.tarvikepuoti.fi tuolta saa vaikka pyydettyä erikseen että hommaavat jotain tavaraa hyllyyn, aika uusi mutta suosittelen!
Ilmoita
ei ole. yritin tilata sony xperia z ultran ja suojakuoret klarnalla, mutta sain tälläisen vastauksen

Tilaus 5198151 on kallis. Turvallisuussyistä emme voi hyväksyä maksutapaasi. Voisitko ystävällisesti maksaa tilauksesta tilisiirrolla vai tehdä uuden tilauksen ja maksaa verkkopankin kautta?

Voisitteko ilmoittaa meille sähköpostilla kun maksatte 323,70 euroa?
Kiitos avustanne etukäteen.

Tilitiedot ovat:

Saajan nimi: MyTrendyPhoneOY
Saajan osoite: Luna House
Mannerheimintie 12B
00100 Helsinki
IBAN: FI76 1820 3000 0314 84
BIC: NDEAFIHH
Viesti saajalle: Tilausnumero
Heti kun maksunne on tilillämme tilaus on voimassa.

Mukavaa päivänjatkoa!

Ystävällisin Terveisin
MyTrendyPhone.fi
Ilmoita
Älkää ihmiset missään nimessä tilatko tuolta mitään!

Olen tilannut tai pikemminkin YRITTÄNYT tilata tuotteita. Olen maksanut tuotteet ja lisäkuluja yms postituskuluja, JA sen lisäksi olen tapellut asiakaspalvelun kanssa jo kohta 2 kk ILMAN (!) että olen vieläkään saanut tilaamiani tuotteita. Tämän lisäksi, asiakaspalvelu edelleen kehtaa vaatia minulta lisämaksuja. Uskomatonta puuhaa! Lopputulos on se, että jouduin ottamaan yhteyttä kuluttaja-asiamieheen.
Ilmoita
Onon luoyettava
Ilmoita
Tilasin juuri kuoren kyseisestä kaupasta ja tuli tosi nopeesti. Tilasin ja oli seuraavana päivänä perillä. Suosittelen kyllä
Ilmoita
Ennemmin tilaan kotimaiselta

Täältä tuli kahdessa päivässä LG G3 kotelo
http://www.muistikauppa.fi/matkapuhelintarvikkeet-c-123.html
Ilmoita
Maksakaa hyvät ihmiset luottokortilla niin saatte 100% varmuudella rahat takaisin!
Ilmoita
Tilasin läppäriin akun torstaina, tuli maanantaina perille. Eli nopea toimitus vaikka aluksi epäilinkin muiden palautteiden perusteella.
Ilmoita
Tilasin Galaxy Note 3:n kuoret perjantaina klo 16:45 ja paketti tuli perille ti klo 11. Tuote vastaa tunnin perusteella odotuksian. Kannattaa kokeilla, vaikka palaute tässä ketjussa on kuraa.
Ilmoita
Älkää tilatko. Lähettävät silkkaa p*skaa ja saat itse maksaa palautuksen postikulut!!! Tilasin laskulla onneksi, mutta pelkäänpä, että eivät peruuta laskua. Harmittaa, että en kuvannut viallista tuotetta ennen kuin palautin sen. Onneksi on postin kuitti palautuksesta.
Mainostavat, että Helsingin keskustassa on toimisto, en usko että mitään oikeaa toimistoa on, varmaan vaan joku postilaatikko. Pyysivät palauttamaan paketin Helsingin keskustan "toimistolle", paketti olisi pitänyt jättää respaan, ilman mitään tositetta paketin palautuksesta! Älkää jättäkö pakettia näin, vaikka houkuttaisi ilmainen palautus.
Tämä on kusetusfirma, tilatkaa Suomesta! Loma mennyt pilalle tässä asiakaspalvelun kanssa riidellessä. Seuraavaksi varmaan Klarna alkaa perimään maksua palautuksesta, jota firma ei koskaan saanut.
Asiakaspalvelu ei vastaa kysymyksiin tai ota kantaa ongelmiin, laittaa vaan jotain olemme pahoillamme, että et ole tyytyväinen -viestejä takaisin.
Ilmoita
Tabletin nahkakannet tilasin, viikko sitten tuli sähköpostissa ilmoitus, että tavarat on postitettu, eipä näy vieläkään perillä...
Ilmoita
Tilasin suojakotelon kännykkään jota ei koskaan tullut.. vaativat myös valaehtoisen todistuksen!! enpä ole moistakaan ennen kuullut.... Juuri äsken soitin vihaisen puhelun asiakaspalveluun ja lupasivat kyllä toimittaa uudet kuoret. Kolme viikkoa tässä nyt on odotettu yhtä suojakoteloa, olisi pitänyt lukea nettijuttuja ennenku tilas niin olis säästyny tältäki harmilta. Ikinä en enää tilaa tuolta yhtään mitään..
Ilmoita
Virolaiset huijarit!
1 VASTAUS:
Pahoittelemme tapahtunutta! Pyrkimyksemme on palvella jokaista asiakasta mahdollisimman hyvin. Olemme valmiita korjaamaan virheemme.
+Lisää kommentti
Tilasin kuoret kännykkään, viikko mennyt mutta kuoria ei näy.

En suosittele!
1 VASTAUS:
Pahoittelemme viivästystä. Voitte ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme ongelman ratkaisemiseksi.
+Lisää kommentti
my-solarpower.net
Ilmoita
viime kesäkuusta asti tapellut ja nyt jo neljättä kertaa sama puhelin korjattavana!
1 VASTAUS:
Olemme hyvin pahoillamme tapahtuneesta.
Voitte ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme hyvityksen saamiseksi.

Kiitos kärsivällisyydestä.
+Lisää kommentti
Olen ollut tyytyväinen saamaani palveluun ko. Liikkeestä. Toimitus ollut nopeaa ja hinta/laatusuhde ollut hyvä. Kerran jouduin palauttamaan kuoret ja palautus toimi hyvin ja sain uuden tuotteen tilalle. Asiakaspalvelusta sain puolen tunnin sisällä vastauksen sähköposteihini joka kerta koskien palautustani. Toivottavasti toimii jatkossakin asiointi näin hyvin. Ajattelin nimittäin taas tilata uudet kuoret.
Ilmoita
Todella hyvä ja reilua kauppaa tekevät nopea toimitus suuret kiitokset suositttelen.
Ilmoita
Tilasin puhelimeen uudet kuoret. Luvattiin toimittaa nopeasti, ei kuulunut. Tuli sähköposti viesti kaksi päivää tilauksesta, että yksi tai useampi tuote loppu varastosta. Liitteenä toimitus aikataulu jonka mukaan kahden tuotteen olisi pitänyt olla varastossa ja yhden viikonpäästä. Jäin odottamaan. Pakettia ei kuulunut. Kyselin moneen kertaan ja aina tuli sama vastaus tuotteet lähetetään tänään/huomenna. Kyllästyin paskan jauhantaan peruin kaupat, nyt odotellaan rahoja takaisin!
En voi todellakaan suositella kenellekkään kyseistä yritystä! Huijareita!
Ilmoita
Olen aiemmin tilannu puhelimeen suojakuoret ja toimitus oli nopea. Puhelimen huolto ei kuitenkaan ole ollut aivan yhtä sujuvaa, 3-5 päivän homma kestää viikkokausia ja nyt pyysivät puhelimen lukituskoodia "jotta teknikko voi testata puhelimenne". Kyseessä kameran vaihto. Siinä vaiheessa vasta älysin ryhtyä etsimään tietoa yrityksestä.
Ilmoita
Tilasin 2 viikon ennen joulua 200€ 9 tuotetta joista neljä saapuu 23joulukuuta. Lopuista ei tietoa toimitusajoista tai peruttu. Jouluaattona sitten metsästämään puuttuvia lahjoja. 160€ halpaa lainaa trendyphonelle, siis täyttä kulutusta koko firma. ÄLKÄÄ MISSÄÄN NIMESSÄ TILAA MITÄÄN YLI 10€ ARVOSTA TAVARAA,niin ei ota niin päähän.
Ilmoita
Kahdesti olen tilannut autoon tabletin telineen ja autokohtaisen kiinnikkeen / kiinnikkeet. Molemmilla kerroilla tavaraa piti olla varastossa tai nopeasti saatavilla. Molemmilla kerroilla toimitukset tulivat useassa erässä, kestivät lopulta useita kuukausia ja niiden loppujen perään piti kysellä sähköpostilla ja puhelimella. Ensimmäisellä kerralla jäi yksi kiinnike saamatta noin vuoden odotuksesta huolimatta (odotin piruuttani, kun ei ollut kallis). Uskomatonta kyllä palauttivat rahat, kun lopulta sitä vaadin.
Ilmoita
Pari kertaa olen tilannut sieltä. Tuotteet olivat hyvin laadukkaita ja tulivat nopsasti. Miinuksena toimituskulut...
Tosin yksi syy miksen enää asioi siinä on se, että eivät hyväksy tupla alennuskoodeja. Yksi koodi oli lahjakorttina saatu 20e arvoinen koodi ja toinen oli tämä lafkan joku alennuskoodi. Vain jompakumppaa sai käyttää samanaikaisesti. Ei ummarra.
Ilmoita
Mulla iski kynnys vastaan kun kuullut niin paljon ristiriitasta siitä. Ostin ite http://covery.fi ok hinta-laatu suhde ainaki omasta mielest
Ilmoita
Itse tilasin tuolta eilen kuoret, tänään huomasin tämän keskustelun. Alkoipa hiukan epäilyttää.

Maksan aina luottokortilla nettitilaukseni. Olen tilaillut monista muistakin epämääräisistä kaupoista. Luottokortilla maksaessa ei tarvitse murehtia, koska jos firma tekee virheen, eikä suostu korjaamaan virhettään, voi tehdä reklamaation luottokorttiyhtiölle ja saa sitä kautta rahat takaisin. Näistä ns. chargebackeistä seuraa yleensä vieläpä jonkinlainen sanktio väärin laskuttaneelle firmalle.

Katsotaan miten käy. Tuotevalikoima tuolla on laaja, löytyi vähän harvinaisemmallekin luurille useita kuorivaihtoehtoja. Siksi päädyin tilaamaan.
Ilmoita
ÄLKÄÄ TILATKO EI TOMITA TUOTTEITA.
SANOVAT VAAN ODOTA 10 TYÖPÄIVÄÄ
VALEHTELEV FIRMA. TIETÄÄHÄN SEN KUN EI OO EDES MYYMÄLÄÄ.
Ilmoita
Tilaamani tuote lähetetty 28.2.2016, eikä sitä vielä 11.3.2016 ole näkynyt.
Livechatista ei saa mitään apua, yhteensä 1,5 tuntia jonotusta, ja neljä kertaa muka jonossa 1., ja odotusaika 1-2 min., mutta koskaan en kenenkään puheille päässyt
Ilmoita
Näyttäisi siltä, että sivusto on erittäin epäluotettava. 

Nettisivujen mukaan 8.3.2016 olisi minun tilaukseni lähetetty. Nyt on 18.3.2016, eikä tilausta ole vieläkään näkynyt. Soitin asiakaspalveluun ja he sanoivat, että olisin yhteydessä vielä maanantaina, jonka jälkeen lupasivat lähettää rahat tuotteesta takaisin mikäli tilaus ei ole vielä saapunut postitse.

Tutkin kyseisen firman facebook-sivuja ja suurimmaksi osaksi on annettu yhden tähden arvosteluja. Toimivat näköjään vielä ympäri Eurooppaa ja jokaisen maan facebook-sivuilta käy ilmi, että lähetyksissä on ollut ongelmia.

Syy, miksen täysin itse tätä tuomitse huijaussivustoksi sadan prosentin varmuudella on se, että lähtökohtaisesti uskottavat facebook-profiilit ovat satunnaisesti käyneet antamassa hyvää palautetta.

Mikäli toivot tavallista, luotettavaa verkkoasiointa, en todellakaan suosittele kyseistä sivustoa kenelläkkään.

PS. Lähetin tämän vastauksen tähän viestiketjuun, koska googlehaku näyttää tämän ensimmäisten tulosten joukossa kyseisen sivuston kokemuksiin liittyen.
Ilmoita
Sama meininki jatkuu kyseisellä firmalla, ei tule tuotteet mitä tilattu...en kyllä pysty suosittelemaan kenellekkään!!
Ilmoita
Ensimmäinen tekemäni tilaus hoitui hienosti pari vuotta sitten. Tilasin kännykän kuoret ja ne saapuivat noin viikossa.

Tänä vuonna tekemäni tilaus ei mennytkään sitten ihan niin nappiin. Työkeikalle tilaamani kameran akku ei koskaan saapunut postista. Tänään pyysivät täyttämään kaavakkeen ja pyysin rahojen palautusta täysimääräisenä.

Toimitusaikojen epämääräisyys ja varastonhallinta horjuvat, joten jos tarvitsee jotain nopeasti, niin suosittelen ostamaan muualta, vaikka sitten vähän kalliimmalla hinnalla kivijalkapuodista. Vaikuttaa vähän uhkapeliltä tuon firman kanssa, onni suosii rohkeaa?
1 VASTAUS:
Tilaukseni saapui viimeinkin tänään. Viivästyksen syynä litium-akkujen toimituskäytäntöjen muutos alkuvuodesta, jolloin paketti palautui heille ja lähetettiin uudelleen UPS:n kautta, sekä jonkinmoisen lajitteluvirheen takia. MyTrendyPhone hyvitti postikulut takaisin. Olen hyvilläni, että sain kuin sainkin lopulta tilaamani tuotteet, kaiken sekoilun jälkeen. Harmittavan pitkä toimitusaika jäi vähän kaivelemaan. Jos on myöhemmin hoppu ja ylimääräistä rahaa, niin haen tarvitsemani tuotteet mieluummin lähipuodista. Muussa tapauksessa saattaisin tilata uudestaankin. Joka tapauksessa asiallinen palaute kehittää tätäkin puljua parempaan suuntaan.
+Lisää kommentti
Tilauspäivämäärä 07-03-2016 ja postitettu samana päivänä. 22.3.2016 eikä tuote vieläkään saapunut. Asiakaspalvelusta tarjosivat valaehtoista lippua ja lappua allekirjoitettavaksi. Paska firma. En suosittele kenellekkään. En myöskään odota saavani rahojani koskaan takaisin...
1 VASTAUS:
Noin kuukausi sitten tilattu microsoft 550 kännykkäkuoret eikä vieläkään ole tullut . Kusettivat että postissa on jokin sekaannus. Rahojen takaisinmaksu edellyttää lippua ja lappua allekirjoitettuna ja kirjeitse lähetettynä.ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET TILATKO MITÄÄN TÄÄLTÄ!
+Lisää kommentti
TILATTU TUOTE EI TULLUT

Infoan minäkin muita koska vastaavia tapauksia näemmä paljon. Josko opittaisiin jotain.

Kahdeksan arkipäivän jälkeen tilauksesta olin yhteydessä asiakastukeen mistä pyydettiin odottamaan 10 arkipäivää. 11 päivän jälkeen olin jälleen yhteydessä ja pyysin perumaan kaupan. Lähettivät valaehtoisen dokumentin täytettäväksi missä vakuutan että tuotetta en ole saanut.

Silmään pisti asiakastuen vastaus: "Valitettavasti meillä ei ole seurantakoodia tilauksestanne koska lähetimme sen kirjeenä. Salasanalla jonka annoimme teille voitte vain tiedustella milloin tilauksenne on lähetetty varastostamme."

Olen kertonut asiakastuelle että EN OLE saanut myöskään salasanaa tilauksen seurantaan. Tästä huolimatta he kahteen kertaan eri viesteissä toteavat että voin seurata seurata tilaustani minulle annetulla salasanalla.
Minulle jäi kuva että asiallisia viestejäni ei edes luettu läpi. Jos ovat lähettäneet salasanan lähetyksen seurantaan, tuntuu erikoiselta sattumalta että sekä kirjelähetys ja sähköposti katoaisivat matkalle.

Lapsen malttamattomaan odotukseen on nyt vastattu hakemalla kuoret oikeasta kivijalka kaupasta...
Ilmoita
Ma. 7.3.2016 tilaus vastaanotettu. Perjantaina soitin asiakaspalveluun, josta sanottiin että pitää odottaa kymmenen arkipäivää. Tänään 23.3.2016 ei ole vieläkään saapuneet kuoret kahteen puhelimeen. Ei mitään ilmoituksia miksi eivät ole kykeneviä toimittamaan tuotteita. Oli tasan viimeinen kerta kun tilaan täältä. Ihan sama tuleeko tuotteet vai ei. Älkää ihmeessä tilatko täältä yhtään mitään. Jäi paska maku.
Ilmoita
Tilaus tehty 21.3.2016 ja nettisivujen mukaan toimitus 2-5 päivää, kun tuotetta on varastossa. Soitin asiakaspalveluun 24.3. ja sieltä sanottiin, että tuote on jo lähetetty. Vielä ei ole tuotetta tullut. Tänään olin jälleen yhteydessä asiakaspalveluun ja vaadin rahoja takaisin. Nyt sanottiin, että pitää odottaa 15 päivää tilauksesta, ennenkuin voin purkaa kaupan. Ensimmäinen ja viimeinen kerta, kun tilasin kyseisestä firmasta.
Ilmoita
EN SUOSITTELE KÄYTTÄMÄÄN TÄTÄ FIRMAA. Luvattu toimitusaika (2-3 päivää) ei pidä, vaikka tilattaessa näyttää tavara olevan varastossa. Olen pari viikkoa odotellut tilausta. Puhelimessa puhuvat huonoa suomea ja väittävät, että tilaus on lähtenyt jo 2 viikkoa sitten.
1 VASTAUS:
sama vika täällä vaikka kysessä puhelimen akku
+Lisää kommentti
ÄLÄ OSTA TÄÄLTÄ. Aiemmat kommentoijat ovat sen kaiken jo kertoneet.
Ilmoita
Kolmesti tilannut, kaksi ensimmäistä kertaa meni ihan OK! Ja kolmaskin kerta alkoi hyvin, asiakaspalvelu vaikutti ystävälliseltä ja aktiiviselta. Selvittivät halutun tuotteen saatavuuden ja lisäsivät sen tilattavaksi seuraavana päivänä. Mutta sitten kun paketti kolmen viikon jälkeen tuli, siinä olikin väärä sisältö, tuotenumero oli lähetyslistassa ja tuotepakkauksessa kyllä oikea.

Palautus ja tuotteen vaihto oikeaan sujui ihan kivuttomasti, mutta todella hitaasti ja uuden paketin saatumiseen meni melkein 4 viikkoa. Ja ikävintä, että sisältö oli edelleen väärä... jäi vähän epäilyttämään, että olivat laittaneet täysin saman paketin takaisin.

No palautus on taas matkalla, ehkä se tuossa joskus reilun 3 viikon päästä seuraavan kerran tulee... toivo elää jos se vaikka tällä kertaa olisi oikea ;)

Minusta kun virhe on tapahtunut selkeästi heillä, tahallinen hidastelu vaihdon kanssa on ilkeää ja huonoa asiakaspalvelua, kyllä oikea tuote olisi pitänyt laittaa tulemaan heti ja jos todisteita kaivataan olisin voinut kyllä scannata postin kuitin sähköpostiin.
1 VASTAUS:
Jaha kuukausi on taas mennyt ja tuli lopulta uusi paketti. Ei edes hirvea ylläri, että siinä oli taas sama väärä tuote, kuin aikaisemminkin. Ei toiminut "kolmas kerta toden sanoo" tässä. No palautetaan ja odotetaan taas kuukausi, ehkä se ensi kerralla...
+Lisää kommentti
Älkää tilatko, tuntuu olevan huijausta koko toiminta. Väittivät parin viikon jälkeen, että posti palauttanut Tanskasta läheteyt tavarat heille takaisin. Lupasivat lähettää UPS:n kautta jonne sain seuranta koodin. No 5.5.2016 UPS on saanut ilmoituksen tulevasta paketista, muuta ei ole sitten tapahtunutkaan. Eli eivät ole toimittaneet pakettia koskaan UPS:n kuljetettavaksi. Kyselin myöhemmin uudestaan ja kuulema oli jotain ongelmaa UPS:llä ja oli kuulema lähtenyt. UPS:lla edelleen pelkkä ilmoitus tulevasta paketista mutta ei ole pakettia mitä kuljettaa. Yrittävät ostaa aikaa kaiken maailman selittelyillä muiden ongelmista. En voi suositella, onneksi maksoin PayPalilla niin saa rahat takaisin ja firma menettää PayPal tunnarit jos ei ala tavarat liikkumaan vaan jatkuvasti ongelmia toimitusten kanssa
Ilmoita
joo on sen verran pitkä pinna vielä toistaiseksi ollut, että odotellaan vielä tämä loppuvuosi, jos vaikka tulis se lähetys mulle perille. toivossa on hyvä elää vaikka odottavan aika on pitkä. ihmeitähän voi vaikka tapahtua.
Ilmoita
Tilasin kaksi puhelinta MyTrendyPhone -firmasta. Lukemani huonot palautteet hiukan mietityttivät, mutta kun kivijalkakauppaan verrattuna säästö oli 140 euroa, päätin tilata. Maksoin varmuuden vuoksi luottokortilla, jotta rahat saa tarvittaessa takaisin korttiyhtiöltä.

Tilauksesta meni 9 päivää kun puhelimet olivat noudettavissa Postista. Hitaampi siis mitä lupaavat, mutta kohtuuaika kuitenkin, ottaen huomioon että ko. puhelimien varastotilanne näytti nollaa tilattaessa. Tilauksessa ei ole Postin seurantakoodia, ainoastaan MyTrendyPhonen oma seuranta, josta näkee ainoastaan sen, milloin ovat lähettäneet. Puhelimet olivat sitä mitä pitikin, mitään ongelmia ei ole ollut. Voin suositella, varsinkin jos hinta on kohdallaan ja toimitusta jaksaa odottaa viikon-pari. Toiminnasta välittyi minulle pikemminkin amatöörimäisyys ja pienet resurssit kuin että olisivat huijaamassa.
Ilmoita
juu tilasinpuhelimeen akun.... viikko menny ei kuulu ei näy. no soitin sinne ja kyselin antoivat seuranta koodin ..eipä siinä sillä siis postin sivuilta kattelee missäs akku kupeksii..kirosanoja pääsi kun kok lähtetystä ei ole edes postitettu eivät edes postissa moisesta tienneet. rahat kelpasi mutta akku muilla mailla,en todellakaan suosittele kyseistä ostopuljua samoin e-bay rahat kelpasi koskaan en ole saanut tilaamiani tavaroita.tuntuu samoin käyvän nytkin VAROKAA
Ilmoita
Taitaa olla ns. Dropshipping pulju, eli myyvät tavaraa jonka sitten tilaavat kiinalaisilta kauppiailta asiakkaan osoitteeseen. Eli heillä ei siis todennäköisesti ole minkäänlaista omaa varastoa, tai korkeintaan hyvin suppea.
Tämä selittäisi kuukausien odottelut ja tappelut väärien tuotteiden ja takaisinmaksun kanssa.
Tilasin akun ja laturin. Toimitusajaksi lupasivat 2-5 arkipäivää.
Nyt kahden viikon odottelun jälkeen, aloin hakemaan tietoa tästä lafkasta.
Olisi pitänyt ottaa selvää ensin.
1
Ilmoita
Tilannut useamman kerran kuoria/akkuja,toimitukset kohtuu nopeita.Viallisen tuotteen palautuksessa sitten menikin useampi viikko.Näyttäs olevan just tätä kiinan kampetta, eli sattumankauppaa minkälaista laatua sattuu saamaan.Ei kokemusta minkään kalliin ostoksen teosta.
Ilmoita
Ajattelin laittaa Huawei Mate 8 lasin ja näytönvaihtoon, mutta onneks luin nämä. Lisäksi nämä kehumisviestit ko. puljusta ovat kovin samalaisia täällä, joten kuhan tässä ei itse firma olisi näiden kehuviestien takana. :D
1 VASTAUS:
Juu, olin myös laittamassa Samsungin tablettia huoltoon ja akun vaihtoon, mutta onneksi tuo mytrendyphone sivusto pyki ja sivujen odottelu vei mut lukemaan näitä kauhukokemuksia. En TODELLAKAAN aio lähettää tänne mitään korjattavaksi!
+Lisää kommentti
Joo, puhdasta sekundaa on näiden toiminta niin tuotteiden, asiakaspalvelun kuin kaiken muunkin kohdalla.
Kerran tein sen virheen että tilasin tavaraa, mutta en tee toista kertaa.
Nyt vaan pitää miettiä jaksaako parin kympin vuoksi tehdä juttua kuluttaja-asiamiehelle.

BOIKOTTIIN MENI!
1
Ilmoita
sain lauantaina viestin että on lähetetty ja sähköpostissa on postin seurantakoodi

postissa ei tapahdu mitään loppuviikkon mennessä

maanantaina tilasin kärkkäiseltä ja hong kong verkkokaupoista verrattuna tähän, sain tavarat , oliko se ke ja nyt torstaina.

kyllhä tuo mytrendyphone email vähä alkoi epäilyttää kun väittävät että lähettävät joka kk yli 100 000 lähetystä.. noh, käsittääkseni sieltä jotain voi tulla tai ei mutta ongelmien makua on paljon ja tuota mainosta tulee että on kaikenlaisia alekoodeja sun muita hetkellisiä alennuksia

eihän niitä voi edes harkita käyttää tai kokeilla jos ei ensin saa tilattua sitä yhtä tavaraa.

firmalle pitäs antaa palautetta mieluummin kuin kuluttaja asiamiehelle, että vähemmäksi katteettomia lupauksia ja ei noita alekoodeja ennenkuin asiakas varmasti saanut tilaamansa tavaran ensin
1
Ilmoita
tilaamani tavara oli läppärin akku, vaikutti n. poulet halvemmalta hinta mitä maximi muualla kun tein nettihakuja

ei kuitenkaa liian halpa että alask epäilyttää , liian värikäs sivusto pani kyl tutkimaan normalia enemmän, mutta en hoksannu tehdä nettihakua että mitä kokemuksia muilla

luotin vaistooni sen tutkinanna paerusteella, noh käsittääkseni tämä oli sitten odotettavissa

tavara ei ollu varastossa mut lupasivat viikossa ylim. toimistusajalla löytyvän, no sitte siis seuraava vko tai oliko sen vko lauantaina tuli tietoa et lähettävät.. mut sitte tää kestääkin.. hoh hoijaa
2 VASTAUSTA:
Hei! Kyllä, pyrimme saamaan sivustollemme laadukkaimmat tuotteet parhailla hinnoilla. Kiitos, kun mainitsit sen.

Harmi, ettet tykännyt sivustomme ulkoasusta, mutta toivomme että ymmärrät, että tässä mielessä ei voi kaikkia miellyttää. Muuten sivustollamme on kätevä Chat-palvelu, mistä voi saada apua tarvittaessa, olemme auki 9-22 joka arkipäivä.

Palautteesi mukaan tilauksesi lähetetiin arvioidussa ajassa, vaikka tuotetta ei ollut varastossa tilaushetkellä. Toimitus tavallisesti kestää 2-5 päivää.

Kiitämme palautteestasi ja kutsumme sinut mukaan rakentavaan keskusteluun. Jos sinulla on kysyttävää tai palautetta toimituksesta ja tilauksesta, pyydämme olla yhteydessä asiakaspalveluumme. Autamme sinua mielellämme.
MyTrendyPhone kirjoitti:
Hei! Kyllä, pyrimme saamaan sivustollemme laadukkaimmat tuotteet parhailla hinnoilla. Kiitos, kun mainitsit sen.

Harmi, ettet tykännyt sivustomme ulkoasusta, mutta toivomme että ymmärrät, että tässä mielessä ei voi kaikkia miellyttää. Muuten sivustollamme on kätevä Chat-palvelu, mistä voi saada apua tarvittaessa, olemme auki 9-22 joka arkipäivä.

Palautteesi mukaan tilauksesi lähetetiin arvioidussa ajassa, vaikka tuotetta ei ollut varastossa tilaushetkellä. Toimitus tavallisesti kestää 2-5 päivää.

Kiitämme palautteestasi ja kutsumme sinut mukaan rakentavaan keskusteluun. Jos sinulla on kysyttävää tai palautetta toimituksesta ja tilauksesta, pyydämme olla yhteydessä asiakaspalveluumme. Autamme sinua mielellämme.
Uskaltaakohan teiltä tilata mitään kun kauheasti on negatiivisia palautteita netissä mm. väärien tuotteiden lähettelystä ja viivästyneistä toimitusajoista. Vika niitti oli että huomaa teidän kyttäävän jotain helvetin suomi24 keskustelupalstaa. Käyttäisitte aikanne tehokkaasti niin ois toimitukset ajallaan perillä.
+Lisää kommentti
Huono kokemus. Vastaavaa ongelmaa reklamaation kanssa kuin joillain muillakin täällä. Reklamaatiota ei haluttu hyväksyä ja syiksi esitettiin kaikenlaista. En osta täältä enää koskaan.
1
Ilmoita
Viikko meni toimituksessa, mutta se kestettäköön, kun tuote itsessään oli naurettavan halpa. (reilusti puolet halvempi vielä postikulujenkin jälkeen) Ei voi moittia, päinvastoin, voisin jopa suositella.
1 VASTAUS:
Terve,
Kiitos, että otit aikaa palautteen antamiseen.
Kaikista pyrkimyksistämme huolimatta toimittaa tilaukset mahdollisimman nopeasti, voi joskus käydä niin, että postilla menee enemmän aikaa toimitukseen. MyTrendyPhone ei ole vastuussa toimituksen epäonnistumisesta, kuten kohdassa ""Käyttöehdot"" on mainittu ja johon olet sopinut.
Kaikesta huolimatta toivomme, että harkitsette palvelumme käyttöä tulevaisuudessa.
Toivomme kuulevani sinusta pian

Mytrendyphone.fi
+Lisää kommentti
Tilasin puhelinkotelon syksyllä 2017 ja muutaman kuukauden käytön jälkeen muovinen osa, johon puhelin napsautetaan, irtosi noin vain. Lisäksi vyöklipsin pinnoite kuoriutui ensimmaisen vyöllelaiton yhteydessä. Tuotetta käytin normaalisti ja siihen mihin se on tarkoitettu. Kotelo osoittautui erittäin heikkolaatuiseksi. Halvasta hinnasta huolimatta tuotteen pitäisi kestää käyttöä johon se on tarkoitettu.

Tein reklamaation tuotteesta kuvien kera ja minulle kerrottiin, että: 

"Tuote ei ole enää palautuskunnossa.  Emme voi ottaa reklamaatiota vastaan." 

No, vastasin, että ei tietenkään koska kotelo hajosi normaalissa käytössä. Luvattiin viedä asiaa eteenpäin.
Kun kolmeen kuukauteen ei mitään kuulunut, otin uudestaan yhteyttä. Lopputulos oli sama:

"Olen pahoillani näin myöhästyneestä vastauksesta
Ei missään nimessä tätä ei ole mahdollista reklamoida. 
Tuote on täysin fyysisesti murskannut.".

Kotelohan ei ole murskaantunut vaan lähettämistäni kuvista aivan selvästi näkee, että muoviosa on irronnut kansista ja vyöklipsin pinnoite kuoriutunut.
Ilmoitin tämän jälkeen, etten viitsi asiasta enempää kinata tuon rahan takia. 
Ihmettelen vaan kovasti, etteivät vastaa tuotteistaan näköjään millään tavalla. Takuulla viimeinen ostos tästä firmasta enkä voi mitenkään suositella muillekaan.
1 VASTAUS:
Terve,

Kiitos arvostelustasi. Olemme kiitollisia siitä, että otit hetken arvioidaksemme meitä.
Valitettavasti et kirjoittanut minkäänlaisia yksityiskohtia kokemuksestasi kanssamme, etkä tilaustietojasi tai laskunumerosi, joten tarvitsemme lisätietoja tilanteen selvittämiseksi.
Olisimme kiitollisia, jos lähettäisit meille sähköpostiviestin Asiakastuki@mytrendyphone.fi osoitteeseen, jotta voisimme tutkia asiaa ja tarjota sinulle tyydyttävän ratkaisun.
Kiitos etukäteen.
Ystävällisin terveisin,
Mytrendyphone.fi
+Lisää kommentti
Palautuksen jälkeinen rahojen saanti edelleen kesken, palautuksesta kulunut kahta päivää vaille kuukausi. Olen hyvin hämmästynyt :O

Ensin väitettiin pitkään, ainakin kaksi viikkoa, ettei tuote ole tullut taloon, HUOM! Lempäälästä Helsinkiin. Nyt tuotteen on myönnetty tulleen perille, mutta rahoja ei vain kuulu!

Lähetin kymmenen minuutin kuluttua puhelimen kuorien tilauksesta viestin, että tilaus tuli epähuomiossa väärän värinen, älkää lähettäkö. Väkisin vaan laittoivat tulemaan, vaikka aikaa oli hyvin, peruuttaa tuo tilaus. Oikean väristä ei heillä ollut, ja hain tuotteen samana päivänä kivijalkaliikkeestä, joten maksamani rahat tarvitsin takaisin. Lähetin tuotteen saman tien takaisin Postin välityksellä kun se tuli postilaatikkooni, ohjeiden mukaan.

Rahani on ollut kanissa nyt jo toista kuukautta, vaikka postin palautuskuitistakin lähetin valokopion liikkeeseen. Sama lässytys on jatkunut toituvine sähköpostiviesteineen toista kuukautta. Tuli jo mieleen että tuote on hukattu liikkeessä. Kuten ilmeisesti olikin. Kyllä palautusrahojen pitää tulla muutaman päivän sisällä avaamattomana palautetusta tuotteesta, ennen kun voidaan puhua ollenkaan palvelusta. Näin tämä on muualla toiminut jos joskus olen joutunut palauttamaan tuotteen.

Niin ja sitten tuotteen laatu josta muutamissa viesteissä on ollut täälläkin. Luulen, vaikka en tiedä, että tuotteet on tilattu kiinasta tai kuista "kehitysmaista", joissa tehdään lähes arvottomia nopeasti hajoavia kopioita tunnetuista merkkituiotteista. Nollaa enempää en voi tähtiä antaa tämän talon palveluista. Oppirahat on nyt maksettu, enkä ikinä tilaa siitä talosta mitään, kun vaan saisin nyt kanissa olevat rahani takaisin.
2 VASTAUSTA:
Terve,
Arvostamme asiakaspalautteesi.
Olemme erittäin pahoillamme siitä, että sinulla oli huono kokemus verkkokaupassamme.
Olemme tanskalainen yritys ja meillä on kotipaikka Helsingissä. Valitettavasti RMA-pyyntöjä käsitellään tanskalaisessa osastollamme, joten joskus voi kestää pidempi aikaa kuin yleensä käsitellä vaatimusta.
Pahoittelemme jälleen kerran, ja vakuutamme teille, että teemme parhaamme parantaaksemme järjestelmää ja lyhennämme odotusaikaa.
Pyydämme sinua ottamaan meihin yhteyttä, jos tarvitset lisäapua.
Toivotamme teille hyvää päivää ja toivottavasti nähdään pian uudelleen.
Kiitos etukäteen.

Ystävällisin terveisin,
Mytrendyphone.fi
Mytrendyphone kirjoitti:
Terve,
Arvostamme asiakaspalautteesi.
Olemme erittäin pahoillamme siitä, että sinulla oli huono kokemus verkkokaupassamme.
Olemme tanskalainen yritys ja meillä on kotipaikka Helsingissä. Valitettavasti RMA-pyyntöjä käsitellään tanskalaisessa osastollamme, joten joskus voi kestää pidempi aikaa kuin yleensä käsitellä vaatimusta.
Pahoittelemme jälleen kerran, ja vakuutamme teille, että teemme parhaamme parantaaksemme järjestelmää ja lyhennämme odotusaikaa.
Pyydämme sinua ottamaan meihin yhteyttä, jos tarvitset lisäapua.
Toivotamme teille hyvää päivää ja toivottavasti nähdään pian uudelleen.
Kiitos etukäteen.

Ystävällisin terveisin,
Mytrendyphone.fi
Samaa selittelyä. Ihme touhua kun fyrkat saatu niin ihme mussutusta ja siirtelyä ja pallottelua ei ihme jos vuonna 2017 tulos laskee 25 % näinkö nyt paikataan tilannetta?
+Lisää kommentti
Varoitus!!!!!! Älkää vaan sortuko tästä paskapuljusta tilaamaan yhtään mitään. Menetätte hermonne ja rahat samaan syssyyn.
1 VASTAUS:
"Rakas,
Hyväksy vilpittömät anteeksipyyntömme tästä epämukavuudesta. Huolimatta kaikista pyrkimyksistämme lähettää tilaukset mahdollisimman nopeasti, voi joskus tapahtua, että jotkut joutuvat vahingossa kadonneisiin postipalvelussa. Koska kyseessä on tavallinen kirje, emme pysty tarjoamaan tarkempia tietoja sen sijainnista. Ota yhteyttä asiakaspalveluun, jos tarvitset lisäapua. Teemme parhaamme auttaakseen sinua ratkaisemaan tämän ongelman.
Kiitos kärsivällisyydestä ja ymmärryksestä.
Toivotamme sinulle ihanaa päivää!
MyTrendyPhone.fi
+Lisää kommentti
Olen ,mutta en toiste. Fyrkat meni kamoja ei tullut paska toimittaja ja vvastauksien antaja.
1 VASTAUS:
Rakas,
Kiitos palautteesta.
Olemme erittäin pahoillamme siitä huonosta kokemuksesta, jonka olet saanut myymälässämme. Pyydämme sinua ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme ja antamaan tilaustietoja, jotta voimme jatkaa kysymyksen ratkaisemista. Kiitos etukäteen yhteistyöstäsi.
Toivotamme sinulle ihanaa päivää!
MyTrendyPhone.fi
+Lisää kommentti
Miten ihmeessä tällaisia firmoja voi olla vielä nykypäivänä? Luulisi että vuosikausia jatkunut asiakkaiden kusettaminen olisi saanut viranomaisen puhaltamaan pelin poikki ja laittamaan lapun luukulle.
1 VASTAUS:
Rakas,
Olemme todella pahoillamme haitoista, joita olemme saattaneet aiheuttaa sinulle. Asiakaspalvelumme on saatavilla 24/7, joka päivä, myös viikonloppuisin, chatin kautta, sähköpostitse tai puhelimitse.Ota meihin yhteyttä, jotta löydämme tyydyttävän ratkaisun tähän ongelmaan.
Kiitos yhteistyöstäsi,
MyTrendyPhone.fi
+Lisää kommentti
Meitsi tilasi iPhoneen näytön täältä https://www.dizer.fi , ensin vielä väärään malliin mutta palautus ja uuden tilaaminen onnistui onneksi tosi kätevästi, ja on vieläpä täysin Suomalainen yritys :) Näiden kommenttien perusteella en taida kokeilla MyTrendyPhonea, pienemmistä ja kotimaisista firmoista saa yleensä paremman palvelun.
Ilmoita
Olen tilannut erilaisia tuotteita tästä kaupasta ja kaikki oli ok, sain juuri sen mitä halusin ja luvatussa ajassa
Ilmoita
Valtavasti hyviä tuotteita mahtavin hinnoin. Tykkään shoppailla tästä kaupasta.
Ilmoita
Korjauspalvelu oli ammattitaitoista, nopeaa ja ystävällistä, kiitos!
Ilmoita
Uusi
Tilasin sieltä jo muutaman kerran kännykän kuoret ja langattomat kuulokkeet. Vaikka kuoret ovat halpoja mutta silti hyvää laatua. Olen tyytyväinen. Tavarat tulevat yleensä tosi nopeasti ja ehjänä kotiin asti.
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

ootteko tilannu http://www.mytrendyphone.fi/ ??

http://www.mytrendyphone.fi/

nii tilannu tuolta?
onko luotettava paikka yms..?
juu mut nii :)

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta