Ihan ekana oon pahoillani, että kirjoitin tälle palstalle, en vain löytänyt mitään minne tämä sopisi paremmin... Ja oletan että täällä on kypsempää porukkaa kuin nuorten palstalla.
Eli oon kohta 15-v tyttö. Mulla ei oo oikeita kavereita, suvun kanssa ei olla tekemisissä, oon aika yksinäinen ja mulla ei oo ketään jolle puhua.
Oon ollu aika huonona nyt puolisen vuotta, jonka mutsi on huomannu. Se sanoo että haluais olla enemmän mukana mun elämässä.
Tahdon olla sen kanssa läheinen. Me ei vaan sitä olla muistaakseni koskaan oltu.
Haluisin että voisin jutella sille kaikesta (ainakin melkein) ja että voisin mennä sen viereen makoilemaan. Haluisin että se osottaa mulle enemmän huomiota. Haluisin tunteen siitä että joku välittää.
Kysymys kuuluu; Miten tulla läheiseksi äidin kanssa? Olisiko kenelläkään vinkkejä? Onko mahdollista saada hyvä äiti-tytär-suhde tämän ikäisenä?
Kiitps kovasti jos joku vastaa.
Kuinka tulla läheisiksi?
5
116
Vastaukset
- nainen4
Jos halu läheisyyden lisäämiseen on molemminpuolinen, niin ei varmaan ongelmaa. Ihan sähköpostiviestittely on hyvää, siihen voi kirjoittaa asioita, joita on vaikea pukea sanoiksi. Yhteiset kävelyretket on hyviä, käynnit jossain kahviloissa yms. Siis asutteko yhdessä, se jäi vähän epäselväksi? Ja jospa näyttäisit hänelle tuon kirjoittamasi kirjeen, siinä on hyvä alku suhteen parantamiseen.
- aloittajaaaa
Kiitos vastauksestasi. :)
Asutaan joo yhdessä.
Kyllä mutsi on ainakin sanonut että tahtoisi olla enemmän mukana mun elämässä ja näin, joten luulen että on molemminpuolista.
Kahdestaan ei kävelylle tai kahvilaan oikein päästä, mulla sattuu olemaan riesana kolme nuorempaa sisarusta jotka roikkuvat mutsissa.
Tuota kijettä en mutsille uskalla näyttää. Tiiän että se ei suhtautuis siihen mitenkään huonosti, mut en vaan uskalla. Oon aika sulkeutunu.
- aloittajaaaa
Vinkkejä kaipailisin vieläkin.
- easy beasy
eihän se ny oo mitää muuta ku istuu keittiös kahvilla yhes ja jutella tyyliin: arvaa mitä tapahtu tänään!? kerro elämästäs ja ajatuksistas ei se ota jos ei annakkaan..itse en vois kuvitellakkaan tilannetta että en haluaisi kuulla tyttäreni päivän kulusta. Jos kerran haluat jutella hänen kanssa niin juttele. siinä mikään muu auta. tai sitten sano hänelle että haluaisit jutella hänen kanssaan enemmän. ehkä äitisi ajattelee että et halua että hän "utelee" tms niin ei sen takia puhu niin paljoa, eli hän ns kunnioittaa yksityisyyttäsi...kerro hänelle! siinä muu auta. tai sitten vaan menet pötköttelemään hänen viereen..:D
- aloittajaaa
Mä koen tulleeni senkin osalta niin monta kertaa torjutuks, että tuntuu vaikeelta vaan mennä juttelemaan.
Yksityisyyden kunnioittamisesta nyt ei ole kyse, on lukenut mun kirjeitä ja päiväkirjaa. :/ Myöntää asian.
Mut ehkä mä kokeilen sitä että meen vaan sen viereen juttelemaan... Kiitos vastauksestasi. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_232413Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.531673- 251952
Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu276941Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup11917- 146893
- 56824
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.110739- 46725
Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua8698