IE ei toista tätä

alipali1

Mullla on IE ei toista tätä( http://www.youtube.com/watch?v=cy-cRCeRHTk) ja toisaalta taas firefox toistaa saman kyllä moitteetta. Mutta mulla siis IE tökkii.
Ja tämä näyttää olevan riippumaton siitä mitä toistaa. En saanut NHL94 anniversary edition:a toistettua easports.com -> NHL -> NHL14 - sivulla.

2

230

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alipali1

Eli kysyn sitä, että mitä voi tehdä, että myös IE:llä toimii youtubet( ainakin youtube- tyyppisissä videoissa on tämä ongelma ei esim. katsomo.fi:n videoissa)

• Alipali1

Päivitystä( Tämä on siis nykyinen tila. Aiemmat eivät siis pidä täysin paikkaansa. Tämä alla oleva täydentää ja lisää yllä olevaa):

IE10:ssä( ja myös fire foxissa) ei toimi moitteettomasti youtuben mikään video.

IE10:ssä ei toimi youtuben mikään video, vaan toistaa 15 s:a pysähtyy, toistaa sen jälkeen n. 10-20 s:a ja taas pysähtyy ja toistaa ja pysähtyy. Jossakin tapauksessa sitten sanoo jotain "Tapahtui virhe. Yritä myöhemmin uudelleen. Lisätietoja. ". Tämän viestin jälkeenkin saattaa vielä jatkaa soittamista vaikka kuvaa ei näy.. Sama toistuu enemmän tai vähemmän varioituna myös fire foxilla, vaikka alussa toimi FF:llä hyvin. Mitä neuvoja antaisitte?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      637
      2923
    2. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      108
      1542
    3. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      69
      1508
    4. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      83
      1390
    5. Minkälaisessa asennossa

Haluaisit kaivattusi kanssa olla?
      Ikävä
      115
      1287
    6. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      138
      1276
    7. 104
      1135
    8. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      138
      1051
    9. Sinä siellä lähistöllä

Tahtoisin tutustua paremmin 💫
      Ikävä
      48
      970
    10. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      49
      939
    Aihe