Yksityiset huonekaluliikkeet

Iloisesti yllättynyt

Pitkästä aikaa jäi hyvä mieli huonekalukaupoista!

Käytiin vaimon kanssa tekemässä suurehkot kalustekaupat Lähdesmäen huonekaluliikkeessä Ilmajoella kun satuttiin kesälomareissulla siellä liikkumaan. Olin sattunut netistä vilkaisemaan heidän sivujaan www.lahdesmaki.fi ja päätettiin ihan kokeilumielessä käydä itse myymälässä.

Oli todella laaja valikoima, tavaraa oli varastossa heti toimitettevaksi ja henkilökunta antoi rauhassa kierrellä ja katsella. Saatiin asiantuntevaa palvelua sitä pyydettäessä eikä ollut pakkomyynnin tuntua. Kaiken lisäksi saatiin toimitus pääkaupunkiseudulle viidelläkympillä! Tilattiin kuitenkin jenkkisänky ja divaanisohva joten todella edullisesti kotiintoimitettuja!

Jatkossa asioin vain yksityisten huonekaluliikkeiden kanssa. Hinnoittelu ja yleinen palvelun taso aivan toista kuin ketjuilla! Ainoa haittapuoli on se ettei tämänkokoisia yksityisiä liikkeitä juuri pääkaupunkiseudulla ole.

Muilla kokemuksia yksityinen vs ketjuliike? Masku nyt lienee kaikkien tiedossa.

63

2622

Vastaukset

• Pääkaupunkiseudulla on Viemerö myös yksityinen. Olin siellä ostoksilla noin viikko sitten ja voin suositella kaikille. Tilasin Burhens merkkisen sohvan.

• Mistä sä sen kaupan löysit? Eikan pubista Mannilantieltä, Vantaalta vaiko peräti Tuusulasta?

• jori naa kirjoitti:

Mistä sä sen kaupan löysit? Eikan pubista Mannilantieltä, Vantaalta vaiko peräti Tuusulasta?

Viemerö . Hagelstamintie 31. 01520 Vantaa.

• Mä kävin, kun ohimennen huomasin liikkeen, katselemassa valikoimaa. Firman nimessä oli sana "löytö", joten oletin sen olevan suhteellisen edullinen. Ja no vielä mitä. Hintalapuista ois saanut sahata 75 % pois, ja vielä ois jäännä tinkaamisen varaa. Ei sen puoleen, oli kyllä hyvännäköisiä mööbeleitäkin.
      Totuus on, että kun on tarpeeksi rahaa, ei mikään ole liian kallista. Toinen totuus on se, että köyhälle on kaikki kallista.
      Minunkin pitäis kaikki saada puoli-ilmaseksi, koska ei voi hirveitä lyyä kiinni oikein mihinkään.
      Raha ei tuo onnea, sanotaan. Kyllä mä oon vähäsen erimieltä.

• Onko Jyväskylässä yksityisliikkeitä ? Maskuun en mene pitkällä tikullakaan.

• Lähdesmäki Ilmajoella on todella erityinen siitäkin syystä, että tuotteista kerrotaan hyvin rehellisesti ja hyvää asiakasta kohdellaan sen mukaisesti. Olen asioinut liikkeessä 30 vuoden ajan ja voin lämpimästi suositella. Huonoa tuotetta en ole sieltä koskaan saanut. Hinta ja laatu kohdallaan.

• Lähdesmäen verkkokaupassa ei ainakaan toimitusajat pidä yhtään. Tilasin tuotteen, joka piti olla "heti varastossa" toimituksella. Nyt kulunut 3 viikkoa, eikä vieläkään ole tullut. Sähköpostiin ei tule mitään tietoa tilauksen eri vaiheesta, onko lähetetty, seurantakoodi. Tilauksen viivästyminen selitettiin henkilökunnan sairastumisella, kun tiedustelin, missä tilaus viipyy.

• Lähdesmäen verkkokaupasta!!!
        Tuotteet tuli sovittuna ajankohtana. Hyvä palvelu!!!! Kaikki oli kunnossa!!!. Suosittelen....👍
        Tilaamme toistekkin...!!!😃

• Palvelu pelaa tilatessa, mutta yritäpä palauttaa! Asiakaspalvelu loppuu kuin seinään. Ei mitkään normaalit verkkokaupan pelisäännöt toimi.

• Hah!! 😂 Kaikkea muuta.

• Anonyymi kirjoitti:

Palvelu pelaa tilatessa, mutta yritäpä palauttaa! Asiakaspalvelu loppuu kuin seinään. Ei mitkään normaalit verkkokaupan pelisäännöt toimi.

Lähdesmäki toimii just näin. Tilaus, rahat tilille ja toimitus. Sen jälkeen eivät ota mistään vastuuta! Huonolaatuista tavaraa et voi palauttaa, etkä myöskään saa mitään hyvitystä, kuten muiden liikkeiden verkkokaupassa toimitaan! Ensimmäinen ja viimeinen kerta, kun ostan Lähdesmäeltä!!!

• Anonyymi kirjoitti:

Lähdesmäki toimii just näin. Tilaus, rahat tilille ja toimitus. Sen jälkeen eivät ota mistään vastuuta! Huonolaatuista tavaraa et voi palauttaa, etkä myöskään saa mitään hyvitystä, kuten muiden liikkeiden verkkokaupassa toimitaan! Ensimmäinen ja viimeinen kerta, kun ostan Lähdesmäeltä!!!

Itselläni juuri tappelu menossa puhelimessa tilatun tuotteen osalta. Piti sisältää toimitus ja vanhan pois vienti, mutta nyt ei sitten kuulukaan poisvienti enää hintaan kun tilaus maksettu. Kaupan peruutukselle ei kuulemma perustetta vaikka alle 14vrk tilauksesta.
        ..ttu kun ottaa päähän tällainen toiminta vaikka muutamasta vain n. 50 kympistä onkin kyse.

• a1961 kirjoitti:

Lähdesmäen verkkokaupassa ei ainakaan toimitusajat pidä yhtään. Tilasin tuotteen, joka piti olla "heti varastossa" toimituksella. Nyt kulunut 3 viikkoa, eikä vieläkään ole tullut. Sähköpostiin ei tule mitään tietoa tilauksen eri vaiheesta, onko lähetetty, seurantakoodi. Tilauksen viivästyminen selitettiin henkilökunnan sairastumisella, kun tiedustelin, missä tilaus viipyy.

Edelleen sama tilanne vuonna 2020. Paitsi että mitään selitystä epäselvälle ja pitkälle toimitusajalle ei saa. Vuorokautta aikaisemmin soittavat että nyt tuodaan tilattu ja maksettu huonekalu. Jos ei se aika käy, niin taas saa odotella. Mitään tarkempaa arviota ei saa, En todellakaan suosittele.

• Anonyymi kirjoitti:

Sama kokemus Lähdesmäestä täälläkin. Sohvakangas paljastui huonolaatuiseksi joka ei kestä normaalia kulutusta, ja mitään vastuuta eivät ota. Ensimmäinen ja viimeinen asiointini tässä putiikissa.

• Amorefurniture turus on kans hyvä voin suositella. Burhensin sohva tuli sieltä ostettua ja ollaan tyytyväisiä.

• Itse olen usein netistä tehnyt ostokseni. Kuitenkin hinnat ovat edullisemmat, kuin kivijalkaliikkeissä. Mikäli haluaa metsästää hyviä tarjouksia eri kauppojen sivulta, niin vaikka http://www.sisustuskaupat.fi/ on hyvä paikka lähteä liikkeelle.

• Joo Viemerö oli hyvä liike! Paljon oli Burhensin sohvia mikä meillekkin tilattiin.
      Lexus!

• Itse olen kalusteet ostanut www.kalustekauppa.com verkkokaupasta. Palvelu on aina pelannut ja saanut sellaista tavaraa kuin tilannut.

• Sisuste Peltoniemi Lammilta, perheyritys. Laaja valikoima, kilpailukykyiset hinnat ilman jatkuvia prosenttialennuksia ja häkellyttävän hyvä palvelu. Kuljetukset hoituu myös pääkaupunkiseudulle. Myös hyvät maksuvaihtoehdot joten köyhempikin pystyy ostamaan. On myös verkkokauppa, mutta itse laitoin reilusti sähköpostia ja sain tarjouksen josta sitten jatkoimme ja kaupat syntyivät. Nyt niin tyytyväinen että löysin tämän paikan. Asioin jatkossakin jos jotain tarvitsen.

• Välttäkää tätä liikettä, Sisuste-Peltoniemi pitää rahasi vaikka ei ikinä toimittaisi tilausta. Useita tapauksia kuluttajariitalautakunnassa ja jopa poliisilla. Myös vaikeuksia saada enää toimittajilta tavaraa maksamattomien laskujen takia.

• Anonyymi kirjoitti:

Välttäkää tätä liikettä, Sisuste-Peltoniemi pitää rahasi vaikka ei ikinä toimittaisi tilausta. Useita tapauksia kuluttajariitalautakunnassa ja jopa poliisilla. Myös vaikeuksia saada enää toimittajilta tavaraa maksamattomien laskujen takia.

Harmi, että en nähnyt tätä viestiä aiemmin. Erehdyin tilaamaan tuotteen Sisuste-Peltoniemeltä kesäkuussa, ja palvelu on ollut ala-arvoista. Peruin kaupan, mutta rahaa ei ole näkynyt kuukaudenkaan odottelun jälkeen.

• Anonyymi kirjoitti:

Harmi, että en nähnyt tätä viestiä aiemmin. Erehdyin tilaamaan tuotteen Sisuste-Peltoniemeltä kesäkuussa, ja palvelu on ollut ala-arvoista. Peruin kaupan, mutta rahaa ei ole näkynyt kuukaudenkaan odottelun jälkeen.

Sama kokemus. Tilasin tuotteen elokuussa, enkä varmaan sitä ikinä tule saamaan. Sähköpostiin ei vastausta. Puhelimessa korostetun kohtelias mies, joka lupasi selvittää toimitusajankohtaa ja palata asiaan. Eipä koskaan palannut. Tätä huijausta voi siis tapahtua Suomessakin.

• Pettynyt Ilmajoen lähdesmäen huonekaluliikeeseen ...toimitukseen , kauppoja tehtäessä luvattiin ja kaikki kävi , sohva sisälle asti rivariin. Nyt juhannukseksi en saanutkaan huonekaluja , juhannuksen jälkeen soitettiin ja oltaisiin tuomassa klo 13.00 tavaroita mutta pitäisi hommata mies vastaan kun on niin painavia, sanoin että minä vastassa , ei kelvannut nainen, jos he hommaavat toisen miehen joudun maksamaan toisen kuljetusmaksun sanottiin. Sit sanottiin et ensi viikolla tuovat ja jättävät pihalle kun olen ilmoittanut että olen lomalla ja reissussa. Huonekalut ja kuljetuksen olen maksanut jo, kauppoja ei kuulemma peruta.... jos asioitte tässä liikkeessä ottakaa kaikki lupaukset paperille ylös .... en asioi enään tässä liikkeessä eikä moni ystävänikään.

• Tämä on kummallista, että asiakas joutuu avustamaan kuljettajaa! Kun kerran kuskaavat huonekaluja, miksi autossa ei ole apukuskia kantokaveriksi?? Ei voi odottaa ja olettaa, että asiakas pystyy auttamaan. Mites sinkkunaiset, jos ei kelpaa, kiskotaan lisää hintaa asiakaspalvelusta.

• Joo Sisuste Peltoniemi Lammilta on paras!

• Aivan syvältä! En ole saanut yhtä huonoa palvelua missään.

• Sisuste Peltoniemen porukka on aika kovapintaista sakkia, ei haittaa vaikka on kuluttaja-asiamies, poliisi ja ulosottomies niskassa, rahan huijaus kuluttajilta sen kun jatkuu. Varmaan itse kirjottanut ton paras kommentin, että sait lisää porukkaa erehdytettyä maksamaan etukäteismaksuja, joita ei sittemmin palauteta, kun tavaraa ei olekaan. Aivan kamala liike, pysykää kaukana.

• Anonyymi kirjoitti:

Sisuste Peltoniemen porukka on aika kovapintaista sakkia, ei haittaa vaikka on kuluttaja-asiamies, poliisi ja ulosottomies niskassa, rahan huijaus kuluttajilta sen kun jatkuu. Varmaan itse kirjottanut ton paras kommentin, että sait lisää porukkaa erehdytettyä maksamaan etukäteismaksuja, joita ei sittemmin palauteta, kun tavaraa ei olekaan. Aivan kamala liike, pysykää kaukana.

Juuri niin. Käsittämätöntä toimintaa!

• Anonyymi kirjoitti:

Sisuste Peltoniemen porukka on aika kovapintaista sakkia, ei haittaa vaikka on kuluttaja-asiamies, poliisi ja ulosottomies niskassa, rahan huijaus kuluttajilta sen kun jatkuu. Varmaan itse kirjottanut ton paras kommentin, että sait lisää porukkaa erehdytettyä maksamaan etukäteismaksuja, joita ei sittemmin palauteta, kun tavaraa ei olekaan. Aivan kamala liike, pysykää kaukana.

Tilattiin Sisuste Peltoniemeltä monella tonnilla kalusteita maaliskuussa. Ne luvattiin toimittaa huhti-kesäkuussa. Eivät tulleet. Sisuste Peltoniemeltä ei ilmoitettu mitään viivästyksistä. Elokuussa aloitetun kyselyrumban päätteeksi saatiin uusi aikataulu syyskuussa. Ei pitänyt sekään. Oltiin yhteydessä myös toimitusjohtajaan, ei auttanut. Nyt liikkeestä ei enää vastata puhelimeen, sähköposteihin, eikä tekstiviesteihin. Varokaa tätä liikettä! Jos ostatte jotain, niin varmistakaa, että saatte tavaran mukaanne. Sisuste Peltoniemen asiakaslupaus näyttää olevan: "Peltoniemi pettää aina".
        Vietiin asia kuluttajaneuvontaan. Ehkä asia saadaan joskus hoidetuksi.
        Tai sitten yritys on maksukyvytön ja hakee kohta konkurssiin, eikä rahoja tai tuotteita saada koskaan.

• Täällä petyttiin kyllä todella pahasti Lähdesmäen tuotteisiin ja toimintaan. Ostin toki alennuksesta tuotteen, mutta silti yllätyin sitä kasatessani sen olevan rikki. Lähettivät puolentoista kuukauden vaatimisen jälkeen kaverin korjaamaan rikkinäisen tuotteen, jonka itsekin valokuvista totesivat olevan korjauksen tarpeessa.

Kaikki meni sen jälkeen hyvin, kunnes sain laskun tästä korjauskäynnistä! Lasku oli sinänsä pieni, mutta on törkeää, että omia virheitä yritetään maksattaa muilla!

Nyt laskusta riidellessä on käynyt ilmi, että ulkokalusteen yksi osa kerää vettä ja ruostuttaa koko tuotteen. Kaiken tämän ilon lopuksi taitaa käydä niin, että joudun purkamaan kaupat, kun ei ulkokaluste näytä kestävän edes yhtä kesää ruostumatta. "Harmistuneen" tekstiä lukiessa vaikuttaa siltä, että ilman Kuluttajariitalautakuntaa en keskustelusta selviä. Enpähän tule ikinä kääntymään Lähdesmäen puoleen tai suosittelemaan kavereille!

• Lähdesmäeltä olen tilannut sohvan nettikaupan kautta. Muuten meni mainiosti, mutta kun tuli reklamaation aika ei Lähdesmäellä osattu hoitaa sitä ammattimaisesti. Sohvasta taittui jalka ja väittivät sen tulleen käytössä. Sohva oli ollut 2 kuukautta lapsettoman perheen eteishallissa kenkien laittoa varten, eikä sille ollut sattunut tapaturmia. Eivät kuitenkaan uskoneet. Lopulta palauttivat kauppasumman, mutta rikkinäisen sohvan rahdin maksoin minä. Ja asiakaspalvelijan asenne oli huono, sähköposteihin ei vastattu... oli ikävää kielenkäyttöä. Asenteen pitää olla myyjällä toisenlainen. En voi siksi suositella Lähdesmäkeä.

• Sama kokemus edelleen vuonna 2020. Reklamaatiotilanteessa ei mitään vastuuta tuotteesta. Sähköpostiin ei vastata, ainoastaan chatin kautta saa yhteyden. Siellä väittävät vaikka mitä. Chatti keskusteluista ei jää itselle "mustaa valkoisella" joihin vedota myöhemmin. Puhelimessa eittäin töykeää kohtelua. Valitin asiakaspalvelun epävakaudesta, sain chatissa ilmoituksen että reklamaatio ei etene ennenkuin olen kuluttajalautakuntaan yhteydessä koska olen "niin tyytymätön heidän toimintaansa". Tein sen, jonka jälkeen kehtasivat väittää että minä viivytän reklamaation käsittelyä olemalla kuluttajaneuvontaan yhteydessä. Aivan uskomatonta. Suosittelen välttämään kyseistä firmaa viimeiseen saakka.

• Ihan totta mitä puhutte Lähdesmäki reklamaatioiden hoidosta. Vastuuta ei otetan ja asiakasta syyllisestetään. Samat kokemukset.

• Lähdesmäen perheyritys kohtelee asiakasa todella ylimielisesti ja alentavasti.
        Tuotteet paskaa ja kohtelu samoin!! Ei enää ikinä löhdesmäeltä mitään!!!

• Hei!

Iso suositus Helsinkiin hiljattain avanneelle Sisuste-Peltoniemelle (Iso Roobertinkatu 12). Aivan erilainen palvelu, kun perheyritys ja kauppias itsekin töissä. Erona näihin ketjuliikkeisiin mielestäni se, että palvellaan loppuun saakka. Tarkoitan että "ei ole, ei löydy" ei kyllä sanota. Löydetään ratkaisu siihen mitä etsii👍 lisäksi kalusteiden kotiin toimitus ja kalusteiden kokoaminen maksuton!!!! ❤👍😃

• Todella pettynyt Sisuste-Peltoniemen toimintaan. Tilasin verkkokaupasta Tempurin
        90cm leveän moottorisängyn. Tilaus viipyi ja viipyi, eivät vastanneet sähköpostiin.
        Puhelimella kun viimein sain kiinni ,niin kaveri aikoi tutkia ja olla yhteydessä viimeistään
        seuraavana päivänä. No ei ollut. Nyt sitten soittivat ja olivat pahoillaan. Olivat
        valmiita lähettämään sängyn, mutta patja olikin vaihtunut 80cm leveäksi ja halvemmaksi
        malliksi. Arvatkaa sapettiko? Kauppa tietenkin peruttiin. Tämmöinen tapaus.

• Taitavat Peltoniemen pojat itse käydä kirjoittelemassa näitä mainoslauseita tänne. ..

• Anonyymi kirjoitti:

Todella pettynyt Sisuste-Peltoniemen toimintaan. Tilasin verkkokaupasta Tempurin
        90cm leveän moottorisängyn. Tilaus viipyi ja viipyi, eivät vastanneet sähköpostiin.
        Puhelimella kun viimein sain kiinni ,niin kaveri aikoi tutkia ja olla yhteydessä viimeistään
        seuraavana päivänä. No ei ollut. Nyt sitten soittivat ja olivat pahoillaan. Olivat
        valmiita lähettämään sängyn, mutta patja olikin vaihtunut 80cm leveäksi ja halvemmaksi
        malliksi. Arvatkaa sapettiko? Kauppa tietenkin peruttiin. Tämmöinen tapaus.

Saitko rahasi takaisin? Sisuste Peltoniemihän on kuuluisa siitä, että ei palauta ennakkomaksua tai kauppahintaa, vaikka purat kaupan omien ehtojensa mukaisesti. Älkää hyvät ihmiset ostako tältä liikkeltä mitään, heihin ei ole yhtään luottamista.

• Anonyymi kirjoitti:

Saitko rahasi takaisin? Sisuste Peltoniemihän on kuuluisa siitä, että ei palauta ennakkomaksua tai kauppahintaa, vaikka purat kaupan omien ehtojensa mukaisesti. Älkää hyvät ihmiset ostako tältä liikkeltä mitään, heihin ei ole yhtään luottamista.

Samat sanat: pysykää kaukana Sisuste-Peltoniemestä!

• Anonyymi kirjoitti:

Samat sanat: pysykää kaukana Sisuste-Peltoniemestä!

Sama täällä - varoitan kaikkia Sisuste Peltoniemestä, todella epäluotettava liike. Älkää missään nimessä maksako heille tavaraa etukäteen - asiakaspalvelu loppuu sillä hetkellä kun maksu on tehty. Olisi pitänyt lukea asiakasarviointeja ennen tavaran tilausta. Tilasin verhon ja kaapin kesäkuun alussa eikä tavaraa kuulu vieläkään (kohta lokakuun loppu). Sähköposteihin ei joko vastata ollenkaan tai niihin tulee pitkän viiveen jälkeen ympäripyöreitä vastauksia. Olin yhteydessä kuluttajaviranomaiseen ja sen jälkeen liikkeestä vastailtiin, mutta tavaraa ei kuulu vieläkään.

• Eka ja viimenen kerta 😔takuu ei palannut Lähdesmäellä!!

• Tämön Lähdesmääen tuotteet ovat täyttä paskaa. Eivät vastaa myöskään palautteisiin tai reklamaatioihin. ÄLÄ IKINÄ OSTA MITÄÄN TÄÄLTÄ@

• Täysin samaa mieltä, ehdottomasti vältettävä yritys. Myyvät huolaatuista paskaa eikä reklaamtio toimi!

• No onha Bonded nahka aivan lähes sama asia kuin aito nahka. Kaikki KA alkuiset sohvat esim kiinasta, ties mitä säilöntäaineita niihin ruiskutettu jotta selviävät homehtumatta merimatkasta.

• Aika onnetonta on heidän asiakaspalvelunsa, en voi suositella. Ei kovin rehtiä toimintaa. Asiakas on lähtökohtaisesti väärässä, reklamaatioita eivät käsittele asianmukaisesti eikä edes palautukset pelaa kuten normaalisti verkkokaupoissa. Suosittelen varomaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Aika onnetonta on heidän asiakaspalvelunsa, en voi suositella. Ei kovin rehtiä toimintaa. Asiakas on lähtökohtaisesti väärässä, reklamaatioita eivät käsittele asianmukaisesti eikä edes palautukset pelaa kuten normaalisti verkkokaupoissa. Suosittelen varomaan.

Suosittelen myös varomaan. Ei kannata tilata mitään! Todella heikkolaatuisia tuotteita, väittävät jälkikäteen että on niin halpa tuote ettei voi odottaakaan priimaa. Eli itsekin myöntävät reklamaatiotilanteessa myyvänsä skeidaa.

• Ei kannata ostaa Lähdesmäeltä/ Kesäkalusteet.fi mitään ainakaan kotiinkuljetuksella. Kotiinkuljetuksen hoitaa heidän oma kuljetusliikkeensä, mutta sattuneista vahingoista eivät ota vastuuta. Kuljetuksen aikana hajottivat kesäkalusteemme, eivätkä korvaa mitään! Rahat pois asiakkaalta ja se siitä sitten. Kiertäkää kaukaa!!!

• Lisään vielä,.. Myönsivät kyllä hajottaneensa tuotteen kun tiputtivat sen pihalle, mutta eivät silti suostu mihinkään korvaukseen, hinnan alennukseen tms.

MUTTA, nyt kysynkin, osaako kukaan suositella rehellistä huonekalufirmaa, jossa olisi sekä laadukkaat tuotteet että asiallinen asiakaspalvelu?? Kesä lähestyy ja olisi vielä melkein 150 neliötä parvekkeita ja terassia ilman kalusteita ja pihallakin pari oleskelualuetta..

• Kelvoton liike! Meilla hajosi sohva ja väittivät että lapset ovat pomppineet siinä ja sen vuoksi hajonnut. Ei ole todellista! Kaiken päälle kuulin tuttaviltani samanlaisen tapauksen. Sohvan neulokset oli löystyneet muutaman päivän normallin käytön jälkeen ja mitä Lähdesmäellä olivat vastanneet: Lapset pomppineet ja sen vuoksi hajonnut. Todella röyhkeää toimintaa. En osta paikasta enää ikinä mitää eikä tuttavatkaan. Liike ei ota mitään vastuuta reklamaatiotilanteessa. Rahat kelpaa kyllä!

• Tehkää ihmeessä aina reklamaatio myös kuluttaja-asiamiehelle. Kuluttajaneuvonnan sivuilla helppo lomake sitä varten. Kun saavat useamman samasta puljusta voivat ottaa tarkkailun alle uhkasakkojen kera. Eli varsin huonoja kokemuksia myös. Ei kannata tilata. Eivät noudata verkkokaupan pelisääntöjä.

• Suosittelen UpeaKoti.fi kaikki toimii moitteettomasti, laatu ja hinnat kohdallaan😊

• Lähdesmäki on kuluttajalehden mustalla listalla. Löytyy haulla kuluttaja.fi musta lista.

• Olisinpa minäkin googlannut firman ensin! Täysin epärehellistä ja ammattitaidotonta toimintaa!!
      Verkkokaupan palautusvastausta vedättivät yli 14vrk. Ensin palautuksen este oli: tuote on minua varten tilattu -kuluttajasuojalain mukaan verkkokaupassa on 14vrk palautusoikeus standardituotteille. Sitten vaadittiin kalusteiden alkuperäiset pahvilaatikot ja lopulta vedottiin, että kas tässä reklamoidessa onkin tuo 14vrk ylittynyt - EI palautusoikeutta..!
      Asia on kuluttaja-asiamiehellä, mutta eipä heitä näköjään moinen haittaa. Melkoinen moraali tällä perheyrityksellä.

• Mustalla listalla 1 kerta vuonna 2016...kyseinen firma kuitenkin perustettu jo vissiin joskus 70 -luvulla. Itellä vaan positiivisia Lähdesmäki kokemuksia. Verkko kaupoista en toisaalta ikinä tilaa mitään jotenka siihen en voi ottaa kanta.

• Onpi varmaan pian siellä listalla uudestaan jos meno jatkuu samankaltaisen, ei huolta!

• Yllätyin positiivisesti Upea Koti liikkeestä Tikkurilassa.
      Oli oikeasti laadukkaita huonekaluja.

• Kyllä myydä osaavat, mutta siihen se jääkin. Toimitusajat eivät pidä, asiakaspalvelu aivan onnetonta, varsinkin kun tehtiin reklamaatio sohvasta missä selvä valmistevirhe!! Ja jälkeenpäin selvisi että heidän "huippusohvansa" ovatkin jotakin kiinatuontia.. Ei ihme että ovat sulkeneet facebook arvostelu osionkin :D

• Pallotuoli KOPIOIDEN rehellistä kauppaa - no se onneksi loppui mutta muita toisilta kopioituja tuotteita hyvin saatavilla. Ja sitä Kiinan paskaa, mieti mitkä homeaineet niihin on ruiskutettu pitkän ja kostean kontti merimatkan takia.

• Mitäpä luulet mistä Askon, Sotkan, Maskun Jyskin Ikean jne myymät tuotteet tulee? :D
        Sitä samaa kiinakamaa niilläkin on.

• Lähdesmäki toimitti kesäkalusteet, joista puuttui muttereita, eikä saanut kasattua. Koko toimitusaika myös venyi monta viikkoa yli tilauksen yhteydessä luvatun. Surkea asiakaspalvelu, viestintä loppui seinään kun kysyi hyvitystä kaikesta tästä. En tilaa Lähdesmäeltä mitään enää koskaan. Näin ei pitkäjänteisesti voi asiakkaita kohdella.

• Perustoimintatapa uuvuttaa asiakas hiljaisuudella.

• Saman tyyppinen kokemus minulla. Tilasin sohvan ja toimitusaika venyi myös monta monta viikkoa yli luvatun. Lisäksi eivät tiedottaneet minua eli tuotteen jo maksanutta asiakasta lainkaan tilausprosessista. Odotin monta viikkoa eikä mitään kuulunut. Otin yhteyttä ja asiaan luvattiin palata, mutta koskaan ei palattu paitsi sitten usean yhteydenoton jälkeen. Lisäksi viimein, kun sohva sitten suvaittiin toimittaa, luvattiin minulle kaikesta tästä korvauksia, mutta lupaukset rikottiin ja sitten ei enää mitään kuulunutkaan. Ihan käsittämätöntä asiakkaiden kohtelua, en ole koskaan joutunut tällaista kohtaamaan. En olisi rahojani myöskään tähän puljuun laittanut, jos olisin tämän tiennyt. En asioi Lähdesmäellä enää koskaan, enkä tosiaan voi kenellekään suositella.

• En kovin usein asioi huonekaluliikkeissä, mutta nyt tilasin Maskusta 2 kappaletta isoa liukuovikaappia, kun olivat 50 %:n alennuksessa. Ei voi muuta kuin kehua (täydet 10 pistettä), sähköpostiin vastattiin nopeasti, kaapit toimitettiin nopeasti (viikon sisällä), halpa kuljetus (painoa yli 200 kg ja hinta 60 euroa), kaikki osat virheettömiä ja kaikki, mitä piti tulla niin oli mukana lähetyksessä. Kaapit suomalaiset ja hyvälaatuiset.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sofia yllättävää itki nikon oven takana

https://www.seiska.fi/Uutiset/Totuus-kohuparin-eropommista-Sofia-Belorf-tunki-Niko-Ranta-ahon-kotiin-mustasukkainen Ei hyvää päivää!!!!!!!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      303
      13519
    2. Stefu ylireakoi

Stefulla on kyllä tosi huono itsetunto tai on tosi epäileväinen luonne jos sen takia jätti Sofian että tää kävi Nikon ovella. Sofian tavaroita vielä N
      Kotimaiset julkkisjuorut
      116
      4870