Nonniin eli mä löysin yhestä vanhan autonromun hattuhyllyltä mukavannäköset kaijuttimet ja aattelin tehä niistä kotii kajarit tietokoneeseen taikka telkkariin, mietin vaa että ku en näistä sähköhöpötyksistä paljoo ymmärrä nii osaisko joku antaa ohjeet miten mä saan noista kajareista toimivat? kaiutinkopat kyllä ossoon tehä mut reflexiputki tosiaa mitä materiaalia sekin ois?
eli nyt joku kertoo mulle selvät ohjeet miten saan noista toimivat tietokoneeseen/telkkariin. :) kiitän vastauksista näin etukäteen, luotan että täällä joku osaa ohjeistaa!
teeseitsekajarit
kajareitatarvitseva
1
80
Vastaukset
- wsup
Tuskimpa maksaa vaivaa rakennella koteloita edes paremmillekkaan autokäyttöön tarkoitetuille elementeille, mutta "suljetussa" ne taitaa olla ihan autossakin? Paha sanoa kun ei tiedä elementtejen sähköisiä ominaisuuksia.
Suhteellisen edullisesti saa ihan päteviä elementtejä diy käyttöön ja varmasti neuvojiakin löytyy tuolloin paremmin. Vahvistinko sinulta löytyy omasta takaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 275353
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34687- 1561747
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551456Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141292Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike221122- 931114
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701013viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2091004- 37849