Ensi toukokuuksi ( 2014 ) pitäisi tehdä, mutta en tiedä mitä tehdä?
Mitä tehdä lopputyöksi
7
229
Vastaukset
- Veden hengetär
Minua ainakin kiinnostaisi lukea miten olet kokenut selvänäköisyyden omakohtaisesti steinerkoulutaipaleesi aikana? Minkälaisia "välähdyksiä" olet saanut ja oletko huomannut ne pelkästään eurytmian tunneilla vai myös muotopiirustuksen aikana?
- Veden hengetär
Kyseinen teksti ei ole kirjoittamani! Vaikka olen atroposofi, ja siten tiedän selvännäköisyyden olevan osa tieteellistä ajattelua, en kysyisi asiasta oppilaalta. Tämänkaltaisten asioiden pariin steinerkoulu antaa kasvualustan, mutta niitä ei opeteta sellaisenaan opiskelijoille steinerkoulussa. Olen havainnut, että joku toinen on aiemminkin kirjoittanut palstalle nimimerkilläni.
- Numero333
Veden hengetär kirjoitti:
Kyseinen teksti ei ole kirjoittamani! Vaikka olen atroposofi, ja siten tiedän selvännäköisyyden olevan osa tieteellistä ajattelua, en kysyisi asiasta oppilaalta. Tämänkaltaisten asioiden pariin steinerkoulu antaa kasvualustan, mutta niitä ei opeteta sellaisenaan opiskelijoille steinerkoulussa. Olen havainnut, että joku toinen on aiemminkin kirjoittanut palstalle nimimerkilläni.
Sikamaista
- 12+17=29
Numero333 kirjoitti:
Sikamaista
Kyseinen nimimerkki ei tavallaan ole sinun, koska et ole rekisteröinyt sitä... Ymmärrän tietysti, että monella eri nimimerkillä kirjoittaminen muuttuu työläämmäksi jos pitää aina kirjautua uudella tunnuksella sisään.
Veden hengetär kirjoitti:
Oletko ihan varma, ettet "vahingossa" kirjoittanut tuota... Sopisi mainostamaasi hengen"tieteelliseen" "ajatteluun"...
Ajattelemalla kun ei asiat yleensä selviä, sotkeentuu vaan ;o)
- numero333
Minua ei kiinnosta koko steinerkoulun eurytmiä taika muotopiirutstukset. Koko koulu täynnä Intia Buddhia täynnä.
Jotkut konkreettiset kädentaitojutut on ainakin minusta olleet kaikkein kiinnostavimpia. Löytyiskö sieltä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713498
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851516Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251259- 1581222
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit192978- 35971
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16953Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?57832Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk91788- 62745