Leirin lastenkoti

"Köötsi"

Käyköhän täällä palstoilla kukaan, joka olisi ollut Leirin lastenkodissa vuosina 80-luvun loppupuolella tai 90-luvun alussa? Olisi kiva vaihtaa kuulumisia. Erityisesti Tomia kaivattaisiin "isojen" puolelta... Pistäkää ihmeessä viestiä!!

4

1249

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olin

90-luvun alussa duunissa. Toivottavasti teillä menee hyvin.

• Tintti

Uskomatonta MÄ asun edelleen Leirissä mutta vaan osan vuodesta. en olis uskonut että täällä löytyy tämmöistä palstaa missä on juttua meistä. Mie Kyllä Köötsi muistan sut aina asuttiin huone naapureina. Ite siis olen suurimman osan ajasta jo pieksämäellä jossa opiskelen, mutta kotona tulee käytyä aina silloin tällöin kattoo niitä "vanhoja" hoitajia joita ei ole enään muita sun aikaisia kuin Seija, Tiina,Mirkku,Helena, Ja Lea. Olis kiva ruveta netti kirjeen vaihtoo ja jutella pitkästä aikaa paljonkohan siitä oikeen onj kun ollaan viimeeksi nähty varmaan kohta 10 vuotta oliskohan niinkään kauan kaikki muutkin Leirinlastenkodin asukkaat ja entiset työn tekijät olis kiva vaihtaa kuulumisia.
        T: TIINA SAARNIA tällä hetkellä ikää jo kohta 20

• Tilli_85

Lastenkodista muutettu jo pois. Tuo edellinen kirjoitus on miun kirjoittama ja onhan tuostakin jo aikaa!
      Nyt jo siis oamssa kodissa asumassa kahden kissa-rouvan ja akvaarion kanssa. ikääkin tullut lisää ja kohta mittariin napsahtaa 27- vuotta.

• Anonyymi

Moikka "köötsi" :) Kyl mä sut muistan sieltä 80/90 lukujen vaihteesta. Kävit aina istumassa mun sohvalla. Olen facebookissa eli haeppa kaveriksi niin jatketaan juttua. Tomi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan firma haastettiin käräjille

Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      327
      2616
    2. Veriteko Kajaanissa.

Nuorta naista epäillään puukotuksesta. Väkivaltaisuus lisääntyy, eihän ole kauan kun kyse oli samanlaisesta teosta.
      Kajaani
      28
      1831
    3. Anna vihje jonka vain te tiedätte

Tällä näkyy olevan monia etsijöitä ja kaipaajia. Otetaan ketju jossa voi antaa vihjeen. Kirjoittakaa jotain mitä muut e
      Ikävä
      125
      1579
    4. Miksi haluat satuttaa

Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano
      Ikävä
      51
      1417
    5. Olet kamalin ihminen mitä tiedän M

Toivottavasti ei ikinä nähdä enää.
      Ikävä
      68
      939
    6. Millaisiin naisiin miehet OIKEASTI hullaantuvat

Kerrotaanpa nyt muutamia tosiasioita, joita miehet eivät yleensä halua myöntää ja joihin naiset usein haluavat olla usko
      Sinkut
      158
      905
    7. Mitä sanoisit jos uskaltaisin

Avautua IRL ihan oikeasti? Mietin keinoja siihen koska en vain enää jaksa että meidän välit jatkuu näin. Tiedän ettet ha
      Ikävä
      69
      894
    8. Mikä sai sut

Rakastumaan häneen ja miten pitkään siinä meni? Mikä nyt on tilanne?
      Ikävä
      55
      820
    9. Taitaa olla kaikki ohi

Meidän väliltä.
      Ikävä
      62
      813
    10. Farmi Suomi: Ari Koivunen tekee "ongelmallisen" päätöksen eläimille - Lloyd Libiso kieltää jyrkästi!

Oho, heti “kriisiä” pukkaa Farmilla! Uusi kausi starttaa tv:ssä torstaina. Jaksaako Farmi Suomi kiinnostaa? Lue lisää,
      Tv-sarjat
      14
      799
    Aihe