..tämä palsta on?
Käyttölinja vastaan näyttelylinja.
Aika uutena sakemannin isäntänä ihmettelen, miksi moinen naurettava riitely?
Vai onko vikaa vain joidenkin/jonkun koiranomistajan päässä.
Eiköhän tuo ole jokaisen ihan oma asia, minkä tyyppisen koiran itselleen hankkii ja mitä sen kanssa harrastaa.
Jos oman koira on haastava, eikä käyttäydykään kuten elokuvissa, tai ei voita näyttelyissä... turha kai pahaa mieltään on täällä purkaa.
Kai jokainen, joka saksanpaimenkoiran hankii tietää jo pentua valitessaan, että rotu ei ole ollenkaan helppo ja vaivaton. Halusi sitten hyvin käyttäytyvän koiran sitten kummalta linjalta tahansa.
Melkein minkä tahansa rotuisen koiran saa kyllä pilattua vääränlaisella koulutuksella ja tekemällä itse virheitä.
Koiraa hankkiessa pitää olla valmis siihen, että kaverina on todennäköisesti kymmenen vuotta, ylikin eläin, joka odottaa isännältä/emännältä muutakin kuin sohvalla makailua ja kaljan kittausta.
Rotu on hieno. Ikävää, että tämä palsta on koko koirafoorumin ala-arvoisin tasoltaan. Joku moderaattori olisi kyllä tervetullut siivoamaan vihaviestit ja muun sonnan pois.
Mikä lastentarha
5
130
Vastaukset
- zookki
Joo pientä moderointia tämä todellakin kaipaisi.
- 9+10
Täysin samaa mieltä, miksei modea voi vaihtaa jos ei viitsi poistaa asiattomia viestejä ja viestiketjuja. Suomifoorumin ylläpidolle vaan palautetta menemään.
- jfjeio ep0 rhwei
Ihan samanlainen lastetarha tämä foorumi on kuin virallinen sp-foorumi ollut jo vuosia. Sinne saavat kirjoittaa vain harvat ja valitut. Ne joiden kommentit eivät miellytä poistetaan Juhan, Miun ja Markon yhteisellä päätöksellä. Niin moni kokenut tämän. Sit otetaan henkilön nimi ylös ja tätä haukutaan ympäri nettiä vuosikausia, myös sellaisia jotka eivät sitä ansaitsisi.
- 18 430
Henkistä väkivaltaa parhaimmillaan.
- kauhistelua
kaikki te puhutte täyttä asiaa!! tänä keväänä itse ensi kertaa tulin palstalle,kun tuttava vinkkasi katsomaan täältä vinkkejä allergisen koiran hoitoon.(saksanpaimenen) mutta kummastus oli todella suuri,kun asiallisiin kysymyksiin alkoi tulla aivan asiattomia vastauksia,lähes solvauksia? sitten minua luultiin oletettavasti joksikin muuksi henkilöksi,ja arvuuteltiin minun "motiivejani". itsellä on ikävuosia takana jo kiitettävästi,ja eläämää on nähty,mutta kyllä useat kommentit pisti todella miettimään,etteikö ihmisillä nykyään ole rippeitäkään jäljellä hyvästä käytöksestä.itsellä oli vanhemmat,jotka opettivat jo hyvissä ajoin käytöstavat lapsilleen,ja jotka olen myös omalle jälkikasvulle opettanut.eri mieltähän toki ollaan monista asoista,mutta niistäkin voi,ja pitää väitellä asiallisesti.solvaamiset ja nimittelyt ei kuulu tänne!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292384
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52882Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 18700
- 53700
- 25689
- 135623