Tarkoitus lentää Bangkokiin ja sieltä edelleen Samuille. Lennot tulee olemaan erilipuilla, eli BKK-Samui lento ostetaan suoraan Bangkok Airin sivuilta. Paljonko pitäisi varata aikaa koneen vaihtoon -ja pääseekö jatkolennolle Transfer tiskiltä, vai pitääkö mennä ensin passintarkastuksesta läpi ja lähtöselvityksen kautta portille? mukana vain käsimatkatavarat.
Toinen asia..Matka jatkuu Samuilla Lamaille, saako Samuin lentokentältä millaisia kyytejä helposti järkättyä?
-Kiitti, Samuin keltanokka täällä tietämättömyyttään kyselee :)
Koneen vaihto BKK
5
411
Vastaukset
- nawnd
Miksi ?
Yhdistelmällä Finnair -Bangkok Airways lennät samalla lipulla ja koneen vaihtoaika Suvarnabhumilla 1h 45 min
Ei kai tuo voi tulla edes kalliimmaksi kuin erilliset liput ? - Lamai_Beach_
Tämä siksi että, Finnairilla tarjous päällä HEL-BKK-HEL. Tulee halvemmaksi käyttää tämä tarjous ja ostaa erillinen BKK-USM-BKK lippu, muutoin toki kätevämpi jos olisi samalla lipulla.
- ...............
Koska Finnairilla on codesahre sopimus Bangkok Airin kanssa niin varmaankin chekkaavat matkalukut perille asti. Menette sitten BKK kentällä transfer flight kylttejä seuraten
- Lamai_Beach_
Reppuselässä mennään, joten matkatavaroita ei tarvitse odotella. Ajattelinkin että kysyn Suvalla onnistuuko mennä suoraan transfer flight tiskin kautta, ettei tarvisi turhaan jonottaa passintarkastuksen läpi.
- potpong
Samuilla takseilla on kartelli, joten taksit on kohtuu kalliita muuhun thaimaaseen verrattuna. Pikkubussi halvin vaihtoehto ja kohtuu nopee kyyti lamaille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175