Metsäkonehuolto eräällä merkillä tulossa risteysalueelle.
Uutta hallia pukkaa, näin puhelivat kylillä.
Nyt äkkiä valittamaan, ettei vaan tulis työpaikkoja.
Mutta eipä silti, onhan siellä nyt niitä vallassa jotka aikasemminkin estivät moiset ajatukset, että homma on kai jo hanskassa ?
Nyt äkkiä valituksentekoon !
13
397
Vastaukset
- 6+1=7
Kylillä puhutaan , kylillä puhutaan. Kylillä muuta tehäkkään ku kylillä puhutaan. Kasva jo aikuseksi ja antaa kyläläisten puhua.
- Kansalainen vaan
Osu siis sinuun !
- kahveetnnilta
Parraaseen työaikaan täällä veisataan jok"kylän virttä!!
- Puristaja/kenkä
Mittee sinä taas houraat, kuka vallassa oleva on estänyt metsäkonehuollon perustamista Pyhäjärvelle, tai muunkaan vastavan tekemistä? Yrittämisellä ja kaupungilla ei pitäisi olla juuri mitään tekemistä toistensa kanssa, ehkä kaupunki voi hallin pykätä vuokraa vastaan, mutta ei juuri muuta. Eikä kaupungin kuulu edes remontoida kenekään navetoita yrittämistä varten, jos siitä kenkä puristaa.
Puristaja / kenkä.
En pyytänyt mitään rahoitusta, vaan mainihin sinulle miten muualla Suomessa tehdään yritystiloja navetoista, kanaloista, sikaloista, jne....
Kannattas käydä eteläpohjanmaalla katsomassa.
Ei varastojen ja tuotantotilojen aina tartte olla komeeta, käytännöllinen riittää.
Mutta kiva kun selvis kuka se aina miinustaa ja ruputtaa siellä. ; )
- omatupa....
vakavarainen yritys rakentaa ite hallit itelleen
- vaari vaan
Kyllä niitä oli aikanaan yrityksiä tulossa, tuonkin alan.
Oliko niin ettei herrat antaneet tonttia ?
Kuka muistaa, miten se oli ? - koneen rakennus
Maasmin kaivinkone taisi mennä konkkaan?
- paljon menetettiin..
Vaari vaan, asia oli niin että entisajan punaniskakepulaiset ei halunut tänne teollisuutta, koska pelkäsivät että kepun valta-asema alkaisi horjua. Pelkonahan oli että rasvanäppi duunari voisi äänestää muutakin vaihtoehtoa kuin keskusta...
- vaari taas
Totta haastat, näin oli, lisäksi muutama kommari ei halunnut yrittäjäkapitalisteja tänne.
- internatsionaala
vaari taas kirjoitti:
Totta haastat, näin oli, lisäksi muutama kommari ei halunnut yrittäjäkapitalisteja tänne.
Juurikin näin...
"Припев:
Это есть наш последний
И решительный бой;
С Интернационалом
Воспрянет род людской!X2"
http://www.youtube.com/watch?v=PBxlmzgOo2g - Hieno on
internatsionaala kirjoitti:
Juurikin näin...
"Припев:
Это есть наш последний
И решительный бой;
С Интернационалом
Воспрянет род людской!X2"
http://www.youtube.com/watch?v=PBxlmzgOo2gOn hieno laulu, mutta suomeksi laulettuna paljon parempi.
- 20+16=36
internatsionaala kirjoitti:
Juurikin näin...
"Припев:
Это есть наш последний
И решительный бой;
С Интернационалом
Воспрянет род людской!X2"
http://www.youtube.com/watch?v=PBxlmzgOo2gEn oo kommari mutta ON tosi mahtavaa musiikkia ! yo tubesa oli myös tuo 50 piisin sekotus . Mutta nuo Pohjoiskorean kappalleet on tosi syvältä eipä juuri kiinostanu. Onhan musiiki sentään musiikkia , eikä sihen kannata politiikkaa sotkee .
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519