Nyt äkkiä valituksentekoon !

Metsäkonehuolto eräällä merkillä tulossa risteysalueelle.
Uutta hallia pukkaa, näin puhelivat kylillä.
Nyt äkkiä valittamaan, ettei vaan tulis työpaikkoja.

Mutta eipä silti, onhan siellä nyt niitä vallassa jotka aikasemminkin estivät moiset ajatukset, että homma on kai jo hanskassa ?

13

397

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 6+1=7

      Kylillä puhutaan , kylillä puhutaan. Kylillä muuta tehäkkään ku kylillä puhutaan. Kasva jo aikuseksi ja antaa kyläläisten puhua.

      • Kansalainen vaan

        Osu siis sinuun !


    • kahveetnnilta

      Parraaseen työaikaan täällä veisataan jok"kylän virttä!!

    • Puristaja/kenkä

      Mittee sinä taas houraat, kuka vallassa oleva on estänyt metsäkonehuollon perustamista Pyhäjärvelle, tai muunkaan vastavan tekemistä? Yrittämisellä ja kaupungilla ei pitäisi olla juuri mitään tekemistä toistensa kanssa, ehkä kaupunki voi hallin pykätä vuokraa vastaan, mutta ei juuri muuta. Eikä kaupungin kuulu edes remontoida kenekään navetoita yrittämistä varten, jos siitä kenkä puristaa.

      • Puristaja / kenkä.
        En pyytänyt mitään rahoitusta, vaan mainihin sinulle miten muualla Suomessa tehdään yritystiloja navetoista, kanaloista, sikaloista, jne....

        Kannattas käydä eteläpohjanmaalla katsomassa.
        Ei varastojen ja tuotantotilojen aina tartte olla komeeta, käytännöllinen riittää.

        Mutta kiva kun selvis kuka se aina miinustaa ja ruputtaa siellä. ; )


    • omatupa....

      vakavarainen yritys rakentaa ite hallit itelleen

    • vaari vaan

      Kyllä niitä oli aikanaan yrityksiä tulossa, tuonkin alan.
      Oliko niin ettei herrat antaneet tonttia ?
      Kuka muistaa, miten se oli ?

    • koneen rakennus

      Maasmin kaivinkone taisi mennä konkkaan?

    • paljon menetettiin..

      Vaari vaan, asia oli niin että entisajan punaniskakepulaiset ei halunut tänne teollisuutta, koska pelkäsivät että kepun valta-asema alkaisi horjua. Pelkonahan oli että rasvanäppi duunari voisi äänestää muutakin vaihtoehtoa kuin keskusta...

      • vaari taas

        Totta haastat, näin oli, lisäksi muutama kommari ei halunnut yrittäjäkapitalisteja tänne.


      • internatsionaala
        vaari taas kirjoitti:

        Totta haastat, näin oli, lisäksi muutama kommari ei halunnut yrittäjäkapitalisteja tänne.

        Juurikin näin...

        "Припев:
        Это есть наш последний
        И решительный бой;
        С Интернационалом
        Воспрянет род людской!X2"

        http://www.youtube.com/watch?v=PBxlmzgOo2g


      • Hieno on
        internatsionaala kirjoitti:

        Juurikin näin...

        "Припев:
        Это есть наш последний
        И решительный бой;
        С Интернационалом
        Воспрянет род людской!X2"

        http://www.youtube.com/watch?v=PBxlmzgOo2g

        On hieno laulu, mutta suomeksi laulettuna paljon parempi.


      • 20+16=36
        internatsionaala kirjoitti:

        Juurikin näin...

        "Припев:
        Это есть наш последний
        И решительный бой;
        С Интернационалом
        Воспрянет род людской!X2"

        http://www.youtube.com/watch?v=PBxlmzgOo2g

        En oo kommari mutta ON tosi mahtavaa musiikkia ! yo tubesa oli myös tuo 50 piisin sekotus . Mutta nuo Pohjoiskorean kappalleet on tosi syvältä eipä juuri kiinostanu. Onhan musiiki sentään musiikkia , eikä sihen kannata politiikkaa sotkee .


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe