Pala sydäntäni taisi jäädä Turkkiin

hatersgonhate

Tuli sitten ihastuttua aika kovaa Turkissa, vaikka niin hurjasti sen kielsinkin ennen matkaa. Tutustuin moniin ihaniin ihmisiin, joista tuli minulle todella läheisiä näinkin lyhyen matkan aikana. En välttämättä mitään kovin vakavaa ajatellut tämän ihastukseni kanssa aloittaa sillä en tunne häntä kuitenkaan niin hyvin. Hän haluaisi, että matkustaisin tapaamaan hänen perhettään, muttei asia oikein sytytä kulttuurierojen takia ja koska ei ole vielä mitään vakavaa. Onko kellään muilla "rakasta" Turkissa? Missä päin?

Ja haluaisin tietää myös onko ketään, joka on saanut kutsuttua ystäviään Turkista Suomeen? Onko viisumi myönnetty? Muutaman uusista tuttavistamme kutsuimme yhdessä äitini ja kaverini kanssa Suomeen käymään, mutta ilmeni ettei se olekaan niin helppoa...

PS. vihapuheet menevät toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, tunnen itseni ja tiedostan riskit ym eli kiitos mutta ei tarvitse varoitella tai syyttää tätä kyseistä poikaa mistään kun ette itsekään tunne häntä

35

843

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mada1

      Sinulle kävi sitten samalla tavalla, kuin minulle. Vakaa aikoimus oli, että en sitten
      varmasti mitään lomaromanssia salli. Toisin kävi ja ihastuin korviani myöten itseäni nuorempaan mieheen. Nyt on pidetty yhteyttä päivittäin Facebookin kautta sekä puhuttu videopuheluita.
      Kovin hän odottaa, että menen häntä tapaamaan taas syyskuussa.
      En tiedä mitä tehdä, olen ihan sekaisin.
      Jos ajattelen tämän järellä, niin ei tätä juttua ei kannata enää jatkaa, mutta kun tuo tunne myllertää.
      Toisaalta en menetä tässä mitään, jos katson tämän loppuun saakka.
      Elän nyt päivän kerrallaan ja odotan, jos tämä menee ohi ja sydän ei enää hakkaisi ja mahan pohjassa vihlaise. Tsemppiä sinulle, olen hengessä mukana.

      • nähyt monet kerrat

        Joka viikko on uudet turistitytöt pojilla kierroksessa.Kuvitelkaa moneko tytön kanssa ne makaa turistikauden aikana.Osaahan ne pojat hommansa .miten turisteja miellytetään.Saman aikaisesti ne touhuaa monen tytön kanssa. Sulla sydän hakkaa ja mahan pohjassa vihlaisee,tuskinpa turkinpojalla vihalisee ,kun se liehittelee uusia turistityttöjä. Uskokaa pois ,että turkinpojathan vain nauraa takanapäin kun viikon valloitus lähtee itkien kotiin.


    • hatersgonhate

      mada1 - Itse menen varmaan lokakuun alussa käymään siellä. Tutustuin moniin ihmisiin, joten en vain tuon pojan takia vaikka suuresti se siihen vaikuttaakin. Tämä tunne on niin käsittämätön, että minun on pakko mennä takaisin ja katsoa miten menee. Jos menee huonosti, menkööt, elämä on elämistä varten ja mieluummin kadun jotain mitä tein kuin jotain mitä en tehnyt. Riskit ja seikkailut on elämässä parhaita, vaikka välillä sattuukin. Ja tsemppiä sinullekin!

      Enkä itseasiassa usko, että hän muiden kanssa on. Tutustuin muutamiin tyttöihin/naisiin, jotka seurustelevat tai ovat seurustelleet turkkilaisen kanssa joka asuu siellä samassa paikassa. Nämä tytöt ihmettelivät suuresti kun näkivät meidät yhdessä. Sanoivat ettei tämä kyseinen poika välitä turistinaisista vaan suorastaan inhoaa heitä, koska ovat usein "lutkamaisia ja halpoja". Eivätkä kuulemma ole koskaan nähneet tätä poikaa muiden kanssa samalla lailla kuin minun kanssani. Voi olla kusetusta, voi olla mitä vaan, mutta olen valmis kokeilemaan mitä tapahtuu, miten on.

      • usko tai elä34

        Sain hyvät naurut sun kirjoituksesta.Miten suominainen voi olla noin narrattava.Millälailla kuvittelet olevasi erilainen ,kun "lutkamaiset ja halvat "turistinaiset.Suomalaiset naiset jotka asuu turkissa on oppineet turkkilaisten tavat ja osaa puhua paskaa. Turkkilainen nuorimies ei taatusti ole ilman seksiä ,kun turistinaisia pyörii ympärillä.Mene tapaamaan ,mutta pidä järki päässä ,eläkä anna rahaa ,sillä rahaahan ne haluaa, varsinkin jos olet vanhenpi nainen.


      • miiukka

        Voi hellanlettas hatersgonhate, ei tuota tekstiäsi lukiessa voinut muuta kuin nauraa, mikä lapsellinen kertomus, sinisilmäinen ja mistään tietämätön naisihminen siellä kuvittelee pilvilinnoja. Kuule, ne pojat ei yhtä odottele, niillä on monta kierroksessa samaan aikaan. Itse olen asunut Turkissa turistisesongin ajan, ja nähnyt sikäläisten poikien touhuavan, et edes voi kuvitella unissasikaan sitä meininkiä. Anteeksi, mutta näin vaan on.


      • hatersgonhate
        usko tai elä34 kirjoitti:

        Sain hyvät naurut sun kirjoituksesta.Miten suominainen voi olla noin narrattava.Millälailla kuvittelet olevasi erilainen ,kun "lutkamaiset ja halvat "turistinaiset.Suomalaiset naiset jotka asuu turkissa on oppineet turkkilaisten tavat ja osaa puhua paskaa. Turkkilainen nuorimies ei taatusti ole ilman seksiä ,kun turistinaisia pyörii ympärillä.Mene tapaamaan ,mutta pidä järki päässä ,eläkä anna rahaa ,sillä rahaahan ne haluaa, varsinkin jos olet vanhenpi nainen.

        En ole odottanutkaan hänen olevan ilman seksiä, me emme ole parisuhteessa. Puhun omista tunteistani täällä, se ei tee minua naurettavaksi, eikä tyhmäksi. Ihastuin, sellaista sattuu, miten se teidän elämää liikuttaa? Enkä puhunut suomalaisista naisista, jotka asuvat Turkissa.. Enkä ole vanhempi nainen.


    • Loistavaa loistavaa

      Another one bites the dust. Goody!

      En voi sietää suomaalaisia naisia...eikä kukaan muslimin exiä...

      • hatersgonhate

        Jaa, no se on sinun ongelmasi. Rasistista ajattelua, en ikinä haluaisi kumppanikseni ihmistä, joka ei hyväksyisi faktaa että olen seurustellut muslimin kanssa (vaikka siis en ole). So no problem. "Muslimin exiä..", voi huhhuh.


    • alanyalove

      Tästä tekstistä tulee varmaan romaani, no mutta kerrompa silti :D Eli siis itelläni on rakas Turkissa Alanyassa (juu kyllä siellä pahimmassa turisti paikassa, mutta minkäs sille voi). Hänen kanssa tutustuttiin jo vuonna 2011 ja sen jälkeen ollaan kerran nähty. No nää pari vuotta ollaan oltu enemmän tai vähemmän kaveripohjalla liikenteessä. Tottakai pientä ihastusta on matkan varrella ollu, mutta molemmat myös seurustelleet tässä välissä (ja molemmat olleet tietoisia siitä). Mutta vähän aikaa sitte tää "pieni ihastuminen" muuttuki sit vähän suuremmaks, ja ruvettiin seurustelemaan. Tottakai pienellä varauksella lähdin liikkeelle ja pohdiskelin että kannattaako sitä mihinkään vakavampaan ryhtyä, mutta pohdintojen päätteeks tulin siihen tulokseen että oon vielä nuori ja en mä tässä mitään menetä !! (varmaan joidenki mielestä menetän) Eli siis ihan omakohtaisesti voin kertoa että ihan rauhassa kannattaa eka tutustuu ja kattoo miten homma etenee :) Ja kyllä aika nopeesti erottaa aidon niistä feikeistä ja jos homma meneeki suohon nii tietää ainaki että on yrittäny.

      • voi teitä ääliöiötä

        "ollaan kerran nähty"Voi taivas sentään ja sen perusteella kirjoittelet omakohtaisesta kokomuksesta.Suohonhan se menee ainakin tuolla järjenkäytöllä.


      • likaa

        " ja ruvettiin seurustelemaan ", voi ziizus näitä tyhjäpäitä, ei voi olla totta.


      • alanyalove
        voi teitä ääliöiötä kirjoitti:

        "ollaan kerran nähty"Voi taivas sentään ja sen perusteella kirjoittelet omakohtaisesta kokomuksesta.Suohonhan se menee ainakin tuolla järjenkäytöllä.

        Ollaan kyllä nähty kaks kertaa, toisin sanoen vietetty kaks viikkoa yhessä. Mut kiitti ihanasta vastauksesta, kommenttisi takia olen taas fiksumpi ihminen ;)


      • alanyalove
        likaa kirjoitti:

        " ja ruvettiin seurustelemaan ", voi ziizus näitä tyhjäpäitä, ei voi olla totta.

        Juu seurustelemaan, onko jotenkin tuntematon käsite ? :)


      • kuvittelet liikoja
        alanyalove kirjoitti:

        Juu seurustelemaan, onko jotenkin tuntematon käsite ? :)

        Eihän tuo ole mitään seurustelua ,eikä kannattais kutsua miksikään rakkaaksi parin viikon tapaamisen takia.Sun kaltasia parin viikon "rakkaita" turkinpojalla on varmasti kymmenittäin.Aikuistu lapsikulta , äläkä tee itseäsi naurettavaksi.


      • Kova on ammatti
        kuvittelet liikoja kirjoitti:

        Eihän tuo ole mitään seurustelua ,eikä kannattais kutsua miksikään rakkaaksi parin viikon tapaamisen takia.Sun kaltasia parin viikon "rakkaita" turkinpojalla on varmasti kymmenittäin.Aikuistu lapsikulta , äläkä tee itseäsi naurettavaksi.

        Noin ajattelematon sinisilmäinen nainen voisi hieman oppia siitä "kullastaan", jos menisi sinne Turkkiin yllättäen, etukäteen ilmoittamatta. Katselisi hieman etäämmältä ranta ja yöelämää.
        Saattais nähdä tämän "rakkaansa" tositoimissa, harjoittamassa ammattiaaan, eli hoitelemassa niitä "lutkamaisia" , kovasti rakastuneita suomalaisia naisturisteja.

        Näistä pojista useat osaavat puhua ihan auttavasti kieltämmekin. Kas, kun monella heistä on suomessa entinen vaimo ja pari lastakin. Tunnen joitakin näistä tyypeistä henkilökohtaisestikin. Entisiä työkavereita, heidän suomen ajoiltaan.


    • hatersgonhate

      No ensinnäkään en ole lutkamainen/halpa, en tiedä miten hän sitten asian näkee, muttette tiedä tekään. Mutta minulle se on ihan se ja sama. Olen unelmoija, enkä aina ajattele realistisesti, mutta olen kuka olen. Halusin löytää täältä ihmisiä, joilla on jollain tapaa sama tilanne, en kriittisiä suomalaisia joiden täytyy yrittää pilata toisen ilo. En anna rahaa, ei ole pyytänyt rahaa.

      Aina voi kokeilla, jos ei kokeile, ei tiedä. Enkä ala jarruttelemaan elämääni jossain asiassa, jos jollain toisella (vaikka monillakin) on tapahtunut huonosti. Elän omaa elämääni, omassa "pilvilinnassani", eikä se ole teidän asia.

      On inhottavaa, miten yleistätte ja tuomitsette, vaikkette edes tunne/ole nähnyt koko henkilöä.

      • alanyalove

        No täältä löytyy ainakin yks joka kannustaa kokeilemaan !! :) Ja jota myös ottaa päähän toi yleistäminen ja tuomitseminen...


      • bvbbbbbbbb

        Eiköhän ne ole vaan kylmiä totuuksia ,eikä mitään inhottavia tuomitsemisia,


      • Niin kun

        suomalaiset miehet ovat niin suvaitsemattomia muslimeihin nähden, lol.

        Anna mun kaikki kestää näiden idioottien kanssa:)


      • zxzzxxzxzzxzxzx
        Niin kun kirjoitti:

        suomalaiset miehet ovat niin suvaitsemattomia muslimeihin nähden, lol.

        Anna mun kaikki kestää näiden idioottien kanssa:)

        Ei suomalainen mies ole idiootti ,mutta muslimeissa ei ole mitään hyvää.Eihän nin sekoakaan ,kun tuulella käyvät unelmoijat ,kuten viestiketkusta käy ilmi.


      • Etkö ymmärrä
        zxzzxxzxzzxzxzx kirjoitti:

        Ei suomalainen mies ole idiootti ,mutta muslimeissa ei ole mitään hyvää.Eihän nin sekoakaan ,kun tuulella käyvät unelmoijat ,kuten viestiketkusta käy ilmi.

        sarkasmia?

        Muslimimiehiä suvaitsemattomampia ihmisiä ei maailmasta löydy.


      • uusia tulee
        Etkö ymmärrä kirjoitti:

        sarkasmia?

        Muslimimiehiä suvaitsemattomampia ihmisiä ei maailmasta löydy.

        Aina löytyy turistinaisia ,joita turkinpojat onnistuu huijaamaan. Rakas rakas niinhän ne nimittelee , jokaista turistinaista.


    • hatersgonhate

      "My philosophy is: It’s none of my business what people say of me, and think of me. I am what I am, and I do what I do. I expect nothing, and accept everything. And it makes life so much easier."

      Anthony Hopkins

      • Hopkins on

        miljonääri eikä halua olla missään tekemisissä muslimien kanssa.

        Sinä olet pikkutyttö, jolla on paljon paskaa edessään naivilla asenteellasi.


    • realismia

      Olen asunut eräässä turistirysässä ja kylän kundeilla oli joka viikko uudet naiset kehissä ja samat jutut kaikille naisille you are so beautiful and I love you. Miehillä oli naisia Saksassa, Hollannissa, Ruotsissa ja Suomessa ja joka viikko joku näistä naisista oli siellä lomalla ja sama ralli jatkui koko lomasesongin. Siis ette ole ainoita naisia ja nämä miehet eivät odota pelkästään teidän lomailua. Heillä on kalenteriin oikein merkitty kuka tulee milloinkin lomalle. Talvella käyvät sitten loisimassa naisten kotimaassa, missä saavat ilmaiset ylläpidon.

      • Hyvää elämää

        White trashiä pitääkin käyttää hyväksi:)


      • sinisetsimmut
        Hyvää elämää kirjoitti:

        White trashiä pitääkin käyttää hyväksi:)

        Naiset ovat itse syypäitä, jos antavat käyttää itseään hyväksi, ja ne pojathan sen osaavat.


      • antalya
        sinisetsimmut kirjoitti:

        Naiset ovat itse syypäitä, jos antavat käyttää itseään hyväksi, ja ne pojathan sen osaavat.

        mä en ainakaan näe mitään syytä miksi sun ei edes kannattaisi yritittää pojan kanssa. ite oon asunu puol vuotta turkissa ollut siellä töissä ja muutenkin reissanut siellä. toki siellä on niitä poikia jolla on joka päivä uusi misu MUTTA kaikki eivät ole samanlaisia! suosittelen lähtevän varovasti liikkeelle :) älä usko kaikkea mitä se sanoo ja myöhemmin tulet myös itse viisaamaksi :) itse olen ollut 1,5 vuotta yhdessä turkkilaisen kanssa asunut hänen ja perheen luona kuukauden ja käynnyt siellä myös viikon parin lomille, mieheni asuu antalyassa joten luottamusta löytyy enemmän kuin alanyassa työskenteleviin tietysti asuinpaikka ei ole tae sille että olisi jotenki parempi mut mä ainakin luotan häneen enkä löydä syitä epäillä etteiköhän olisi uskollinen :) mä toivon sulle ja teiän suhteelle vaan pelkkää hyvää ja muista pitää järki mukana! :)


      • erkkan
        antalya kirjoitti:

        mä en ainakaan näe mitään syytä miksi sun ei edes kannattaisi yritittää pojan kanssa. ite oon asunu puol vuotta turkissa ollut siellä töissä ja muutenkin reissanut siellä. toki siellä on niitä poikia jolla on joka päivä uusi misu MUTTA kaikki eivät ole samanlaisia! suosittelen lähtevän varovasti liikkeelle :) älä usko kaikkea mitä se sanoo ja myöhemmin tulet myös itse viisaamaksi :) itse olen ollut 1,5 vuotta yhdessä turkkilaisen kanssa asunut hänen ja perheen luona kuukauden ja käynnyt siellä myös viikon parin lomille, mieheni asuu antalyassa joten luottamusta löytyy enemmän kuin alanyassa työskenteleviin tietysti asuinpaikka ei ole tae sille että olisi jotenki parempi mut mä ainakin luotan häneen enkä löydä syitä epäillä etteiköhän olisi uskollinen :) mä toivon sulle ja teiän suhteelle vaan pelkkää hyvää ja muista pitää järki mukana! :)

        Turkki poikat on uskolinen, luota vaan, ei käy vieraissa jos on hyvä neitsyt suomityttö, rakastaa tyttöä kovasti paljon.


      • air please
        antalya kirjoitti:

        mä en ainakaan näe mitään syytä miksi sun ei edes kannattaisi yritittää pojan kanssa. ite oon asunu puol vuotta turkissa ollut siellä töissä ja muutenkin reissanut siellä. toki siellä on niitä poikia jolla on joka päivä uusi misu MUTTA kaikki eivät ole samanlaisia! suosittelen lähtevän varovasti liikkeelle :) älä usko kaikkea mitä se sanoo ja myöhemmin tulet myös itse viisaamaksi :) itse olen ollut 1,5 vuotta yhdessä turkkilaisen kanssa asunut hänen ja perheen luona kuukauden ja käynnyt siellä myös viikon parin lomille, mieheni asuu antalyassa joten luottamusta löytyy enemmän kuin alanyassa työskenteleviin tietysti asuinpaikka ei ole tae sille että olisi jotenki parempi mut mä ainakin luotan häneen enkä löydä syitä epäillä etteiköhän olisi uskollinen :) mä toivon sulle ja teiän suhteelle vaan pelkkää hyvää ja muista pitää järki mukana! :)

        Ihan hengästyttää lukea tekstiäsi, ei pilkun pilkkua, eikä pisteitä. Puhutko samalla tavalla ilman taukoja.


    • lopettakaa jo

      Jaahas, taas sama virsi kuin kaikissa muissakin ketjuissa jos suomalainen nainen ihastuu tai rakastuu ulkomaalaiseen tummaan mieheen.

      Kaikki miehet voivat olla samanlaisia kuin nuo tummatkin miehet, ei se ole pelkästään heidän tapansa toimia. Väitän että ihan yhtä paljon on tässäkin maassa miehiä jotka mieluusti vaihtaisivat naista jatkuvasti ja sen tekevätkin, tosin pienemmässä mittakaavassa koska meille ei virtaa laumoittain turistinaisia. Suomalainen mies kun on yhtä eksoottinen esim. Välimeren maiden naisille, ja jos heidän kasvatuksensa olisi sellainen kuten suomalaisnaisilla niin jo olisi suomipojat joka viikko eri naisen kanssa !!!

      Olisi hienoa jos nämä iänikuiset morkkaamiset täällä loppuisivat suomalaisia naisia kohtaan tästä asiasta, alkaa olla jo niin kulunutkin tää aihe.

      • Mutta kun ei ole

        "Suomalainen mies kun on yhtä eksoottinen esim. Välimeren maiden naisille, ja jos heidän kasvatuksensa olisi sellainen kuten suomalaisnaisilla niin jo olisi suomipojat joka viikko eri naisen kanssa !!!"

        Onneksi ei ole. Se vielä puuttuisi että kaikki naiset olisivat samanlaisia säälittäviä lutkia kuin suomaalaiset, joita nyt ei ainutkaan täysjärkinen mies ajattele vakavasti.


    • Annmarliz2

      Minä en tuomitse enkä kiellä menemästä ja olemasta turkkilaisen miehen kanssa. Mutta, itse olin viikko sitten Kusadasissa ja olen 50 v nainen. Lähdin reisuun ihan relax-periaatteella kuten olen ollut Kreikassa monta kertaa. Päätin katsastaa kerrankin jonkun muun paikan kuin Kreikan.
      Mutta meno kaukana relaxista, päinvastoin, mihin tahansa menin, aina joku kimpussa, enkä sano tätä kehuakseni, kävelet kadulla niin saisit miehen. Huippu oli, että hotellin työntekijä lähes raiskasi minut kun kysyin sähkön toimimattomuudesta. Taksi pysähtyi keskelle katua, kuski avasi housunsa. Yhden tyypin kanssa juttelin enemmän, vaimo Ankarassa, nyt hänellä turkkilainen madam. Pyysi tulemaan seuraavana päivänä. En mennyt. Järkyttävä paikka. Nuori kundi pyysi kotiinsa. Järkyttävä paikka. Toivottavasti siellä jossain on joku rehellinenkin mutta mä en luottais kehenkään ja olkaa varovaisia. Olen jonkin verran matkustanut mutta sellasta menoa en ole nähnyt missään. Eikä enää ikinä Turkkiin. Lisäksi epäystävällisiä ihmisiä ja ilman englantia suurin piirtein pärjättävä. Valitettavasti se on totta, että kun koneellinen vaihtuu, alkaa uusi suhina, nähty on.

      • tervepäterveteilletaas

        En jaksa alkaa kirjautumaan, mutta olen siis "hatersgonhate". En vastaa vain tähän viestiin vaan kaikkiin. Eli asia on nyt niin, että tämä kyseinen poika ei ollut kusettaja tms vaan ihan oikeasti rakastunut minuun.. Outoa, mutta totta (joojoo älkää takertuko tähän ja heti pyöritelkö silmiänne). Hän pyysi minua monet kerrat kotikaupunkiinsa näkemään perhettään ja kun sanoin, ettei minulla ole rahaa/aikaa, hän lupautui jopa itse maksamaan. Lähetti minulle kengät syntymäpäivälahjaksi ja blaablaa. Itselläni kiinnostus lopahti ja sanoin pojalle, etten enää jaksa kehittää tälläistä kaukosuhdetta. Vielä hän jaksaa välillä jutella sitä sun tätä että rakastaa jne. Laittelee kuvia facebookiin, joissa kertoo ikävöivänsä minua ja "but she doesnt love me".. Eipä tässä mitään muuta kuin ilmoittelen, että kaikki epäilijät: hän ei kertaakaan halunnut naimisiin/suomeen tms paskaa. Ja ihan teidän nautinnon vuoksi: ei, en ole kiinnostunut hänestä sen enempää, joten älkää pelätkö ei tänne Suomeen ole vielä yhtä "kusettajaturkkilaista" tulossa. Se oli vain lomaromanssi, eikä sen enempää. Kaipaan Turkkia maana kuitenkin ja olen menossa äitini kanssa sinne (eri paikkaan kuin viimeksi) syksyllä. Menemme lokakuussa, kun ei enää ole ns sesonkiaika ja menemme rauhalliseen paikkaan.
        Ps. Turkkilaiset eivät kaikki ole samanlaisia ja on älytöntä yleistää.
        Pps. "Suomalaiset miehet ovat eritavalla kusipäitä ja jumalauta, kun Thaikuissa löytää ensimmäisen tarjoilijattaren niin johan lähtee"


      • turkinpippuri
        tervepäterveteilletaas kirjoitti:

        En jaksa alkaa kirjautumaan, mutta olen siis "hatersgonhate". En vastaa vain tähän viestiin vaan kaikkiin. Eli asia on nyt niin, että tämä kyseinen poika ei ollut kusettaja tms vaan ihan oikeasti rakastunut minuun.. Outoa, mutta totta (joojoo älkää takertuko tähän ja heti pyöritelkö silmiänne). Hän pyysi minua monet kerrat kotikaupunkiinsa näkemään perhettään ja kun sanoin, ettei minulla ole rahaa/aikaa, hän lupautui jopa itse maksamaan. Lähetti minulle kengät syntymäpäivälahjaksi ja blaablaa. Itselläni kiinnostus lopahti ja sanoin pojalle, etten enää jaksa kehittää tälläistä kaukosuhdetta. Vielä hän jaksaa välillä jutella sitä sun tätä että rakastaa jne. Laittelee kuvia facebookiin, joissa kertoo ikävöivänsä minua ja "but she doesnt love me".. Eipä tässä mitään muuta kuin ilmoittelen, että kaikki epäilijät: hän ei kertaakaan halunnut naimisiin/suomeen tms paskaa. Ja ihan teidän nautinnon vuoksi: ei, en ole kiinnostunut hänestä sen enempää, joten älkää pelätkö ei tänne Suomeen ole vielä yhtä "kusettajaturkkilaista" tulossa. Se oli vain lomaromanssi, eikä sen enempää. Kaipaan Turkkia maana kuitenkin ja olen menossa äitini kanssa sinne (eri paikkaan kuin viimeksi) syksyllä. Menemme lokakuussa, kun ei enää ole ns sesonkiaika ja menemme rauhalliseen paikkaan.
        Ps. Turkkilaiset eivät kaikki ole samanlaisia ja on älytöntä yleistää.
        Pps. "Suomalaiset miehet ovat eritavalla kusipäitä ja jumalauta, kun Thaikuissa löytää ensimmäisen tarjoilijattaren niin johan lähtee"

        Viime vuoden lokakuussahan olit menossa tapaamaan miestä, vai etkö mennytkään. Ainakin tuolla aiemmin kirjoittelit ehkä meneväsi. No, ensi syksynä löydät taas uuden, luotettavan ja ihanan turkkipojan, usko pois, heitä siellä riittää turistitytöille.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1249
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1046
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      750
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      661
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      638
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe