Kaikkea sitä mainostetaankin muka-seksilääkkeenä. Jos vaivautuu ajattelemaan järjellä, huomaa heti, kuinka tyhmä ajatus on.
Tuota einetta on mm. pähkinöissä. Kuka on syötyään pussillisen pähkinöitä saanut hillittömän erektion?
Niinpä niin, vaikutus placeco-luokkaa.
L-argiini
4
367
Vastaukset
- ,kumjnyhtvgrf
http://terveyshymy.fi/artikkelit/seksologi-jukka-virtanen-l-arginiinista-lisaa-halukkuutta-naisilla-ja-miehilla
Et ei se ihan potaskaa ole, tosin itse en kyl ole huomannut mitään vaikutusta, kun olen muista syistä ko. ainetta joskus käyttänyt- Hyvä!
Hyvä linkitys!
- Väärin ymmärretty
Ei taatusti saa pussi pähkinöitä mitään aikaiseksi, mutta säännöllinen ja pitkäaikainen argiini:n riittävä' saanti ilmeiseti --ylläpitää ja huoltaa-- kunnon seisokkia. C-vitamiinin saanti on myös tärkeää ihmisen terveydelle, sun logiikalla yksi appelsiini elämässä riittää siihen.
- Ja pah!
Joo syön säännöllisesti pähkinöitä (divertikuloosin ennakkohoitoa), joten l-argiinin saanti on jatkuvaa.
Jos tuosta tulee joitain ihme vibroja jollekin, niin onneksi olkoon!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?353802- 983414
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim1043338- 773138
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m703070Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862805- 352580
- 692483
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se452422- 902166