Millainen on söpö tyttö? c:

millanen?

Millainen on SUN mielestä söpö tyttö? Ei mitää et no sellane jol on silmät ja huulet :DD Aika paljon yksityiskohtii jos olis mahollista :))

63

5684

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • apua vittu

      ei ole mahdollista. saanko nyt forever alone tuomion?

    • todellatarkkakuvaus

      No sellanen jolla ois kasvot, tai edes pää.

    • Siniset/Ruskeat silmät.
      Blondi/Brunette hiukset
      Kiva hymy
      Posket ei mitkään läskit pullat :D
      Laiha
      Kulmakarvat ei yhdistyneet tai mustat ja ei isoja
      Valkoiset hampaat
      Nenä sellanen söpö
      Hiukset sellateet emo hiukset :D
      Ei finnejä
      Googlesta kun googlettaa emo girl löytää tosi paljon söpöi tyttöi :3

      • emotonsöpöjä

        Emo on se juttu :3


      • Anonyymi
        emotonsöpöjä kirjoitti:

        Emo on se juttu :3

        Ei emo ole yhtään söpö. Se on vaa jotaa poikien juttui. Cute girl on söpö ja mä oon cute girl mun kaveri oli ennen cute girl mutkun se alkoi olla toisenkaa sen kaverinkaa joka oli emo girl nii siitäkin tuli emo girl. Se oli mun surullinen hetki kun mun paras kaverista tulee emo girl😔😓😓🥺


    • aloittaja c:

      Tarkoitin esim. että miten hiukset on ja kiharat vai suorat, pituus jne. vaikka onko joku lämmin kaulahuivi syksyllä... (:

      • dtknn

        Söpö tyttö: Lämmin kaulahuivi syksyllä :3


    • ( ͡° ͜ʖ ͡°)

      söpö tyttö on söpö tyttö ( ͡° ͜ʖ ͡°)

      • ( ͡° ͜ʖ ͡°)

        True dat ( ͡° ͜ʖ ͡°)


    • Juspu16v

      Söpö tyttö on sellainen, jolla on kaunis hymy ja sopivan mittainen mulle. Osaa arvostaa poikaa sellaisena, kun se on.

      • lol18

        oot vääräs..


      • Anonyymi

        Mun mielestä oon söpö tyttö kun olen kiltti ja mukava muille ja olen meidän luokalta söpöin ja se on kyl vähän noloo kun meidän luokkalaiset tytöt aina on sillee et oot niin söpö se vähän ärsyttää


    • huoh...

      vittu huomaa et nää jätkät täs on kyl ihan vitun vajaita päästää,KUINKA LAPSELLISIII XD menkää kotii ensi kasvaa ennenku sanotte yhtää mitää (:

    • onhanssswe

      söpö tyttö on mustaihoinen ;)

    • onko ongelma?!

      Mikä vittu kaikkii jätkii oikei vaivaa?! Eikö teitä kiinnosta muu ku pillu ja perse!?

    • cupcakexoxo

      Eiks kukaa osannu vastata siihen kysymykseen, mitä ap kysy? :D
      Pari semmost iha järkevää kommaa, mut moni jotai: huora, jakorasia yms..
      Eiks pojat välitä mistää muust!? O:
      Eiks pelkkä pussailu&halailu ja kädestä pitäminen, silittely, romanttiset höpinät jne, nii eiks se riitä? (: mä ainaki tyytyisin siihe.. (:
      No, naiset haluu yht paljo tunteita, ku miehet seksii. (:
      Eikä seksis mitää pahaa oo, tääl vaa melkee kaikil pojil o mieles seksi..
      No, eihän tääl paljo muuta porukkaa ees pyöri, ku kaikil järkevil on jotai muut tekemist (:
      Enkä tarkottanu yleistyksellä!! O: (:

      • "Enkä tarkottanu yleistyksellä!! O: (:" Mutta kuitenkin yleistit.
        Ja tungetaan teksti täyteen hymiöitä niin näyttää hienolta.


      • 11+20
        r4nd0m kirjoitti:

        "Enkä tarkottanu yleistyksellä!! O: (:" Mutta kuitenkin yleistit.
        Ja tungetaan teksti täyteen hymiöitä niin näyttää hienolta.

        ""Enkä tarkottanu yleistyksellä!! O: (:" Mutta kuitenkin yleistit. "
        Toinen tapa tulkita lausetta: -Ei ollut tarkoitukseni yleistää (toisaalta). Maalaisjärki. Sitä ei ole kaikilla.
        Teksti täynnä hymiöitä on kivempi kuin teksti täynnä kyynisyyttä.


      • 11+20 kirjoitti:

        ""Enkä tarkottanu yleistyksellä!! O: (:" Mutta kuitenkin yleistit. "
        Toinen tapa tulkita lausetta: -Ei ollut tarkoitukseni yleistää (toisaalta). Maalaisjärki. Sitä ei ole kaikilla.
        Teksti täynnä hymiöitä on kivempi kuin teksti täynnä kyynisyyttä.

        No tulkitset sitä sitten omalla tavallasi.
        "Maalaisjärki. Sitä ei ole kaikilla." Eipä näköjään sinullakaan.


      • asdfgthyjuki
        r4nd0m kirjoitti:

        No tulkitset sitä sitten omalla tavallasi.
        "Maalaisjärki. Sitä ei ole kaikilla." Eipä näköjään sinullakaan.

        " No tulkitset sitä sitten omalla tavallasi." Lähinnä tavalla millä kirjoittaja tarkoitti. Koska kirjoittaan tarkoitusperät ovat ihan helvetin selkeät. Kaikki ei omaa yksinkertaista logiikkaa. Tarkoitin tällä muuten sinua. Ihan vaan selventääkseni. Sinä kun sitä logiikkaa et omaa. :)


    • 19+11

      -suuret ja kauniit silmät
      -nätti hymy
      -laiha/pienikokoinen
      -ei mikään ihan hirveän äänekäs
      -joissain tilanteissa vähän "avuton"
      -hassu :3

      • EiNimimerkkiäTälläKertaa

        =kavereiden puheiden mukaan minä xD :3


      • Anonyymi

        Toi oli aika hyvä määritelmä. Ite lisäisin viel blondit hiukset ja siniset silmät


    • efffffffffffffffrwer

      kaikki melkee on laittanu et laiha:D???w

      • fkkekgngngkg

        Itse en ainakaan pidä lihavuutta hirveän söpönä.....


      • No eiks nyt normaali painonen ois paras? :D


      • Anonyymi
        fkkekgngngkg kirjoitti:

        Itse en ainakaan pidä lihavuutta hirveän söpönä.....

        No toisaalta on semmonen kivan kiihottava löllömaha kiva


    • amispoika1

      Isot tissit, vähintään DD-kokoa olevat. Jos ei ole luomut niin sitten silarit.
      Hyvä perse
      Sopivan hoikka
      Kasvoiltaan seksikkään näköinen
      Ei mikään hiljainen hiirulainen, vaan itsevarma, rohkea ja sellainen, jolla on omia mielipiteitä ja uskaltaa sanoa jätkillekkin vastaan.

      Tytön kuuluu olla seksikäs, itsevarma ja tietää mitä haluaa, eikä mikään söpö hiirulainen.

      • amispoika1

        Ei vaan sellainen kunnon tyttö, jota oikeat tosimiesamikset arvostavat. Tietenkin lukionörtit ovat lukiohiirulaisten kanssa, mutta amiksessa onkin sellaisia todella hyvännäköisiä tyttöjä, jotka arvostavat tosimiesamiksia.


    • poika972

      Söpöt kasvot kaunis hymy ja silmät!

      itsevarma/ujo molemmissa on hyviä puolia! ja pitää olla hyvä puhumaan! pitkät tumat hiukset on parhaat jos on luonnon kiharat nii aina vaa plussaa ja ruskeet tai kirkkaan siniset silmät! hyvä kroppaki on plussaa mut ei oo välttämätön!

      • Anonyymi

        Mun sukulaisten ja frendejen mielest mul on kaunis hymy, mul on luonnonkiharat mut vaa vaaleet ja mun supervoima on se et mä oon hyvä puhuu open mielest ja mul on siniharmaat silmät:(


    • meisterisi

      Älkää ottako asioita niin tosissaan :)
      Mut joo. Nimenomaan söpönä pitäisin tälläista tyttöä(kaikki ei tietenkään ole pakollista enkä näitä naiselta vaadikkaan)

      Hiukset mieluiten punaiset tai puhtaan ruskeat. Sekoitus käy myös kivasti :) pisamat ovat yleensä söpöjä ellei niitä ihan pirusti oo. Hiukset on parhaimmat pitkinä. Ja suht suorina.

      Pituus kyllä täytyis olla mua lyhyempi (184 cm) eli tyyliin 155 -170 cm
      Painolla,hoikkuudella einiin väliä kunhan ei törkeä valas ole
      Luuviulua en kyllä ala soittelemaan
      Silmien värillä niin väliä,nenä normaalikokoinen(:D) ja huulet kivat. Kasvot ei kovin luikut myöskään

      Sitte tärkeintä,eli luonne.
      Ujous on jokseenki söpöä ja tottakai kiltteys on plussaa(kokoaikaa ja aina ei kyllä tarvitse ja saakkaan olla kiltti). Aikuinen ei tarvitse olla,mutta ei kyllä aivan lapsellinenkaan

      Rööki ei hyvä. Alkoholy ei hyvä mutta se ei uskomattomasti haittaa.

      Siinähä se,aika pitkästi sain kirjotettuu,vihatkaa pois jos huvitaa mutta muista etten oleta ja kelpuuta vain tälläistä tyttöä,mutta tuo nyt max söpönä tulee mieleen. Niin kauan ku mä oon mä nii kyllä kelpaa ihan normi tyttö :)

      • nenänöpö

        Kuvailit juuri minut :3 Ainoa ero vaan se, että nenäni on hiukan isompi mutta mielestäni se on suloinen suuremmaksi nenäksi, vähän sellainen ylöspäinpyrkivä nöpö :D Vartalosta et laittanut paljoa mutta olen kurvikas ja ihan tyytyväinen kehooni, vaikka monet inhoavat tällaisia reisiä (jotka on muuten kiinteät :D) :<


    • Typyy

      Lyhyet tytöt kiinnittää mun huomion. Ja pitää olla hoikka. Ja sit sellanen vähän jätkämäinen tyyli. Ei mitään glitteriä, pinkkiä, peplumeita, korkokenkiä,mekkoja yms.
      Sellaset söpöt kasvonpiirteet. Ja ihanat silmät. Silmät on se ykkösjuttu. Aah.. Hiukset voi olla mitkä vaan.
      Ja ääni..ööh sellanen selkeä.
      Perse ja tisut. No ei niillä niin väliä. Hehtaaririnnat ja perse on silti not. Ja myös täysin lauta not.

    • jokutyhämhomo

      kiharat hiukset, hymykuopat ja pisamat. silmien tai hiusten väreillä ei sinänsä ole väliä, mutta omaa silmääni mielyttää eniten yhdistelmää ajatellen vihreäsilmäiset brunetet. mieluiten ei mikään semmonen kukkakeppi, muttei ylipainoinenkaan. semmonen sopiva. mieluiten saman pituinen kuin minä tai hieman pidempi/lyhyempi. (olen tyttö siis, mutta ei sanottu että tämä olisi pelkästään pojille tarkoitettu... :D) hyvä tyylitaju on plussaa, huumorintajua pitäisi löytyä ja ystävällinen olisi hyvä olla. mieluiten ei joisi alkoholia ainakaan kovin usein eikä polttaisi ollenkaan. tietysti meissä pitäisi olla jotain yhteistä, ettei olla liian erilaisia. kuten vaikka että molemmat meistä pitäisi musiikista ja taiteesta tai lempibändimme olisivat yhteiset jne.

    • söpöt_tytöt_on_ihunii

      Tää on ainaki söpö. Niitä on niin monenlaisia :3 ennemmin söpö ku kaunis ehkä :3 http://images.m-magazine.com/uploads/posts/image/50095/sabrina-carpenter.jpg

      • sdvfsdvfsdfv

        Sanoisin että Pinkku-Pinsku-osastoa


    • Ihastusjuurisellainen

      -tuuhee sekanen tukka.
      -lyhyt, sirorakenteinen
      -hymykuopat, nauraa usein
      -Hieman lapselliset kasvot
      -tyttömäinen mutta välillä hiljainen välillä ei niin hiljainen
      -Hieman yksinkertainen? Tai siis ei tyhmä mutta höpsö
      -isot silmät ja kauniit
      I am in love😍 14v poika

    • 56374

      Sellanen söpö sporttinen gamer girl joka sanoo että suvakit vittuun ja halleluja Trump/Putin. Ei polta eikä juo ja kaikenlaiset isotkin haaveet/suunnitelmat elämän varalle iso plussa. Eikä ole liian seksuaalinen, ite en jaksa niitä panojuttuja kuunnella tai niistä puhua. Mut ois kuitenkin kiva joskus vaikka nukkua vierekkäin :)

      Eli ''söpö'' on mulle kombinaatio ulkonäköä uskonnollista/poliittista vakaumusta ja elämänarvoja.

      Jos tällanen tyttö löytyy jostain niin vien sen vaikka vihille sitten kun kai se niin on tarkotettu.

      • Tämä.


    • sdfvsdfbdf

      Yleensä se joka on aidan toisella puolella

    • efsegreg
    • Kunhankommentoin

      Pitkästä aikaa täälä kommentoimassa :D
      Sinänsä hölmön tuntusta ois kuvata pelkästää sitä mimmonen on söpö tyttö, joten kuvailen mielummin sellasen kokonaisvaltaisesti täydellisen tytön.

      Mutta siis juu, tuommosia "kriteereitä" tuli mieleen:

      -Luonnonkaunis.
      -Meikäläistä lyhyempi (eli alle 170cm).
      -Brune tai mustahiuksinen, pitkät hiukset. Ei väliä onko kiharalla vai ei.
      -Ei mikään langanlaiha eikä mikää hervoton tankki, vaan sillai sopusuhtaisen pehmonen.
      -Ei ole mikään rapajuoppo. Sillon tällön juominen on tosin ok.
      -Tietää suunnilleen mitä elämältä haluaa, mitä haluaa tehä työkseen yms.
      -Ei oo mikään hirveä bilettäjä. Juhlia saa toki välillä mutta joka viikonloppu ympärikännissä oleminen on massiivinen turn off.
      -On itsevarma, muttei ylimielinen.
      -Omaa myös omiakin mielipiteitä eikä pelkää tuoda niitä esille.
      -Viihtyy luonnossa ja omaa myös perus erätaidot.
      -Iältään vähintään 17, ja käytös myös sen mukaista.(=aikuismaista/fiksua)
      -Huumorin- ja sarkasmintaju, sekä maalaisjärki on välttämättömyyksiä.
      -Fiksu ihminen, jotta sen kanssa voi puhua syvällisistäki asioista.
      -Tietyllä tavalla "go with the flow"-tyyppi, jonka kanssa voi käydä vaikka vaelluksilla jos siltä tuntuu. Tai sitten vaan rojahtaa sohvan nurkkaan viltin ja nutellapurkin kanssa leffaa katsomaan.
      -Suurta plussaa on jos osaa pelata pc:llä jotain.
      -Plussaksi luen myös tatuoinnit ja lävistykset(lukuunottamatta överisuuria korvakoruja, tribaalia ja septumia).
      -Rauhallisuus ja tietynlainen tyyneys on myös isoja plussia.

      Mikäli nuo "kriteerit" matchaa, saat toki ilmiantaa ittes. En tosin enää etsi ketään noihin sopivaa, sellainen nimittäin löytyy jo.

      • jannajutttu

        oho selitit mut :O paitsi mulla on vaaleenpunaset hiukset


    • Tunteisiin

      Siis tää on ihan hireetä luettavaa ku porukka kirjottaa melkein jokaseen et laiha. Määritelkää ees et mikä on laiha. Onko joku tietty määrä senttejä joka saa olla et luokitellaan laihaks? Sitä paitsi ihmisen arvosteleminen ruumiin rakenteen perusteella on aika ikävää touhua. Toiset vaan on raskasrakenteisempia ja sen vuoksi eivät välttämättä täytä kriteeriä "laiha." Kaikki ei voi vartalon muodoilleen mitään vaikka yrittäisivät.

    • Tjaa_a

      Kooltaan suht pieni, ei kukkakeppi eikä ylipainonen, vaa semmonen sopivan thicc. Sillanen "emohko" hiustyyli. Luonnostaan nätti on aina plus ja ettei aina tarvi meikin kanssa läträtä vaa olla oma ittensä.
      Rattinainen joka tykkää pitää aiheeseen liittyviä vaatteita yms. ja tietääkin asiasta jotakin että voi oppia toinen toiselta uutta ja voi muuten vaan vaikka kahvikupin äärellä unelmoida radikaaleista autoprojekteista yms.. Ja vaikka autot yms. yleensä mielletään miesten jutuksi, ni hän olis silti semmone tavallinen tyttömäinen tyttö, joka tekee myös tavallisia tyttöjen juttuja(mitä ikinä ne sitte onkaaan...).
      Ei mikään äänekäs säheltäjä vaa semmone rauhalline, ilone, tyyni ja "hassu". Tottakai saa välillä riehua ja suuttua ja pittää kiwwwaa äänekkästi. Tuolta ylempää yhtä kirjotusta lainatakseni niin että osais tosiaan kaiken näkösiä kädentaitoja ja viihtyy myös ulkona ja se maalaisjärki. Ja tottakai pieni pervous on aina hyvästä ;) . Täysin hyväksyttävää että JOSKUS ei joka eikä välttämättä joka toinenkaa viikonloppu tykkää ottaa vähän vettä vahvempaa. Ja se että kun siltä tuntuu voi vaikka ajaa koko yön tai vaan sohvan nurkassa viltin alla kattoa leffaa ja mutustaa jotaki hywwwää. Ns. simracing(KVG) olis kans aika jees yhteinen harrastus. Siinä tollai lyhyestään se "couplegoalzz"

    • Anonyymi

      Mun mielestä emot on rumia ei pahal

    • Anonyymi

      Oliko vastauksissa yhtäkään asiallista?
      No, asiallinen vastaus voisi olla.. en tiedä. Se kävelee vastaan jos kävelee.

    • Anonyymi

      Peppi Pitkätossu:)

    • Anonyymi

      haluisitteko kertoa miten olla söpö jos on läski oon siis 10 nii en tiiä miten

    • Anonyymi

      semi laiha
      söpöt silmät
      hyvä pers
      hyvät tisut
      nike proita käyttävä (leggingssei)
      ja kaikin puolin söpö ja mukava

    • Anonyymi

      Sellainen joka elää ja hengittää

    • Anonyymi

      Mun mielestä söpö tyttö on semmonen, joka osaa ottaa muut ihmiset huomioon, välittää enemmän ihmisen persoonallisuudesta ja ei oo ahdasmielinen. Ulkonäöllä ei oo mulle oikeestaan mitään väliä. Mut jos ois pakko sanoo et millane mun mielestä on söpö tyttö ulkonäöllisesti, nii semmone jolla on kiva hymy, kivat silmät ja ite tykkään enemmä semmosist chubby tytöistä, ne on omasta mielestä kaikkein söpöimpiä.

    • Anonyymi

      mitä sä tälläsii kyselet hanki itelle bämä

    • Anonyymi

      Siis minusta tyttö on söpö, kun hänellä on kivat tissit, suht levee perse, blondit pitkät hiukset ja kauniit kasvot. Ja kiva olisi myös, jos hän on vähän lyhyt.

    Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1749
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1654
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      71
      1495
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      60
      1493
    5. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      102
      1414
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      57
      1382
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1349
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1192
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1124
    Aihe