De lokala Persu-ungarna annonserade om nåt "språkpolitiskt seminarium" (i Kokkola 10.8) på Keskipohjanmaa i går . Ska vi bara sitta hem när de sprider deras hat å totalitarism mot oss? Nej, vi ska fara dit och försvara våra rättigheter!
Persu-ungarna mot svenskan
11
282
Vastaukset
- djjdjjddjdjdkdkkdkekekek
Rkp on ainoa rasistinen puolue suomessa, ajavat vain hurrien etuja.
Voi kun olisi jo vaalit, persut marssii voitosta voittoon. - ei ruotsille
tää on SUOMI 24 ei ruotsi 24!!!
- hunsvottiii
Bra som satan, vaikken peruista oikeen välitäkään.
- Uhmaikäiset:
.
SuRut= Ikuisesti uhmaikään jääneitä
. - Utelias88
No ? Kävittekö te munsalansoutajien jälkeläiset Kokkolassa ?
Puolustamassa teidän oikeuksia... ? - JeppisJepulis7
Eivät tainneet käydä vielä, pikkupersujen kutsut on vasta huomenna
- Sukututkia
67 % Österbottenin suomenkielisistä kansalaisista ei haluakkaan pakkoruotsia ????
Pietarsaaren rkpeen kukkopoika leirissä täysi kaakatus ja paniikki päällä. Kuulemma.
Guo vadis ? rkpee - kehittyneempi
Vaikkakin persujen puheet omaavat yhtä paljon painoarvoa kuin ilmapallo, on sanottava että te ruottalaiset kerjäsitte kovaa vastustusta kun omia perseitänne suojelitte.
- Anonyymi
De e bara så, att däcken måst ligga på golvein utan bolttor
- Anonyymi
Persu är pökäle på finska.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324451Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752874- 472413
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431697- 781389
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘831192PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 68882
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53842