Huippuvalmennus lääketiede kurssit

superpitkä

Oon ajatellut hakee Pro Huippuvalmennuksen lääketiede superpitkälle kurssille nyt syksystä. Onko kellään kokemusta kurssista??! tai muista lääketieteen kursseista

10

665

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kok1
    • tre pitkä

Olin viime syksynä Tampereen pitkä kurssilla ja opekolmikko on tosi hyvä ja kaikki muukin toimi! Materiaalit vaati mun mielestä päivitystä, mutta saatiin paljo kaikkee lisäkamaa.

• Lääkiksessä

Kävin ton viime vuonna, oli ihan hyvä, materiaaliaaleista en tykänny, mutta saatiin mekin paljon jotain lisämatskuja. Kevttä kohden parani.

• Paska on
        Lääkiksessä kirjoitti:

Kävin ton viime vuonna, oli ihan hyvä, materiaaliaaleista en tykänny, mutta saatiin mekin paljon jotain lisämatskuja. Kevttä kohden parani.

Huippuvalmennuksen työntekijätkin ovat eksyneet tänne Suomen suurimpaan likaviemäriin. Useita "kehuja" puoleen tunnin sisällä on jo aika paksua, kun kaikki tietää firman todellisen laadun.

• okokokok

ihan ok.

• Surkeaa

Ei tosiaankaan ole. Umpisurkeita, varokaa.

• määäää

Joo ihan hyviä, ainahan parempi vois olla

• kokokoko

ei mulkaan valittamista oo...

• töööt

Pitkät kurssit on noilla parempii siis ne mitkä alkaa vast talvella.

• syväanalyysia

Nyt on kyllä asiantuntevaa keskustelua.Eihän näistä yhden lauseen syväanalyyseista ole mitään hyötyä kun joku vertailee kursseja. Jos haluatte oikeesti lukea hyvää analyysia lääketieteen kursseista (opetuksen taso, järjestelyt, materiaalit, jne.) niin menkää lukemaan Epionen Älyvuoto palstalta: https://epione.fi/alyvuoto/index.php?board=30.0. Siellä on myös kielletty firmojen oma mainostaminen tosin kuin täällä Suomi24:ssa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      392
      976
    2. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      885
    3. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      262
      817
    4. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      82
      726
    5. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      73
      719
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      71
      681
    7. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      645
    8. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      37
      636
    9. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      609
    10. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      43
      601
    Aihe