Mikä se tätä suomen menoa vaivaa? No olin baarissa päivä oluelle käymässä turussa ja menin sen jälkeen normaalisti asioimaan citymarkettiin. Toistasataa meni ruokiin ja juomiin ja ehkä tupakkaakin osa, kun on paljon väkeä tulossa viikonlopuksi. No tulin ulos cittarista. Siinä seiso sellaset 5-6 jätkää olivat kävelemässä mua kohti samanaikaisesti kauppaan. No se yks jäpydi tönäs kunnolla mua niin että kassi ja lensi kärrystä maahan. Kysyin että mitähän vittuu? Se sanoi että anna kaikki rahat niin ei tarvi ainakaan pahemmin alkaa vetämään turpaan...No mä sanoin että en ole sun pankkisi mene hanki omat rahat. Se alko suuttua. Ja toistamiseen alkoi käskettää antamaan lompakon sille. Sanoin että suksi jo hevonvittuun äijä mulla ei ole sulle pennin jeniä. No se heittäytti kärryn kaaressa autoa päin johon vissiin tuli lommo. Ja alkoi ottaa mua riveleistä. Pyöräytti parikertaa mä sitten kamppasin sen maahan siinä painittiin hetki ja vetäsin turpaan pari kertaa, että lens oikein jotain ohikulkijaa päin maasta! Sitten tuli tukalatilanne 6 vs minä. Otin ihan rauhallisesti. Eka sain nirkistä silmän mustaksi. Kaks oli jo sen jälkeen kiinni mussa toinen jaloissa ja toinen käsissä. Siihen sanoin, että "okei saatte lompakon paitsi ajokorttia." Ne päästi irti.:D alhaalla kyykyssä olevaa potkasin suoraan päähän ja takana seisovaa kyynärpäällä nenän paskaksi. eestä päälle hyökkäävää polvipotkulla vatsaan ja niin kovalla koukulla turpaan, että taju tais siltä jätkältä lähteä. Sitten rupes jo kuulumaan vartioiden huutoa. Mä rauhoituin hetkiseksi, mutta tuli uus kahakka eräänjätkän kanssa piti ojentaa se erääseenautoon ja löydä pari kertaa niin alkoi jo rauhoittua. Vartia tuli just jälkeen ja näkihän se tilanteen. Kerroin mitä tapahtui. Ja kovasti ne alko nousemaan maasta vartia suihkutti sitruunasumua silmiin niin alkoivat hyytyä poliisit soitettiin ja kaikki 6 lähti putkaan.:D Mulla asia katsottiin itsepuolustukseksi. Olen jo alaasteella harjoitellut tappelemista muutaman jätkän kanssa kerralla niin ei tehnyt tiukkaa. Jotain 21 vuotiaita noi olivat. Ruokaa nyt ei mennyt paljolti hukkaan, hajos vaan yksi jugurtti ei muuta. Ainoa ihmettelyn aihe on että miten voi olla noin tyhmiä, että keskellä kirkastapäivää alkaa ryöstämään?
voi turun meiningiä...
Patex100
4
203
Vastaukset
- Olavinolvit
Onks sul mustavyö?...meinaan kuulostaa mahdottomalta että niittaat 6 jätkää kerral...
- vanamos
Kuulostaa siltä kuin Kari Aittomäki olisi käynyt Turussa...
- Pate-Bruce-Lee
...sitten heräsin ja päästin kissan sateesta sisään
- Patex100
miks pitää tulla vittuilemaan pelle? Mene perseeseen jos et usko...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2936617Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652049- 1801790
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151257- 1191251
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691170Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71136RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j531037Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411021Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288972