voi turun meiningiä...

Patex100

Mikä se tätä suomen menoa vaivaa? No olin baarissa päivä oluelle käymässä turussa ja menin sen jälkeen normaalisti asioimaan citymarkettiin. Toistasataa meni ruokiin ja juomiin ja ehkä tupakkaakin osa, kun on paljon väkeä tulossa viikonlopuksi. No tulin ulos cittarista. Siinä seiso sellaset 5-6 jätkää olivat kävelemässä mua kohti samanaikaisesti kauppaan. No se yks jäpydi tönäs kunnolla mua niin että kassi ja lensi kärrystä maahan. Kysyin että mitähän vittuu? Se sanoi että anna kaikki rahat niin ei tarvi ainakaan pahemmin alkaa vetämään turpaan...No mä sanoin että en ole sun pankkisi mene hanki omat rahat. Se alko suuttua. Ja toistamiseen alkoi käskettää antamaan lompakon sille. Sanoin että suksi jo hevonvittuun äijä mulla ei ole sulle pennin jeniä. No se heittäytti kärryn kaaressa autoa päin johon vissiin tuli lommo. Ja alkoi ottaa mua riveleistä. Pyöräytti parikertaa mä sitten kamppasin sen maahan siinä painittiin hetki ja vetäsin turpaan pari kertaa, että lens oikein jotain ohikulkijaa päin maasta! Sitten tuli tukalatilanne 6 vs minä. Otin ihan rauhallisesti. Eka sain nirkistä silmän mustaksi. Kaks oli jo sen jälkeen kiinni mussa toinen jaloissa ja toinen käsissä. Siihen sanoin, että "okei saatte lompakon paitsi ajokorttia." Ne päästi irti.:D alhaalla kyykyssä olevaa potkasin suoraan päähän ja takana seisovaa kyynärpäällä nenän paskaksi. eestä päälle hyökkäävää polvipotkulla vatsaan ja niin kovalla koukulla turpaan, että taju tais siltä jätkältä lähteä. Sitten rupes jo kuulumaan vartioiden huutoa. Mä rauhoituin hetkiseksi, mutta tuli uus kahakka eräänjätkän kanssa piti ojentaa se erääseenautoon ja löydä pari kertaa niin alkoi jo rauhoittua. Vartia tuli just jälkeen ja näkihän se tilanteen. Kerroin mitä tapahtui. Ja kovasti ne alko nousemaan maasta vartia suihkutti sitruunasumua silmiin niin alkoivat hyytyä poliisit soitettiin ja kaikki 6 lähti putkaan.:D Mulla asia katsottiin itsepuolustukseksi. Olen jo alaasteella harjoitellut tappelemista muutaman jätkän kanssa kerralla niin ei tehnyt tiukkaa. Jotain 21 vuotiaita noi olivat. Ruokaa nyt ei mennyt paljolti hukkaan, hajos vaan yksi jugurtti ei muuta. Ainoa ihmettelyn aihe on että miten voi olla noin tyhmiä, että keskellä kirkastapäivää alkaa ryöstämään?

4

127

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olavinolvit

      Onks sul mustavyö?...meinaan kuulostaa mahdottomalta että niittaat 6 jätkää kerral...

    • vanamos

      Kuulostaa siltä kuin Kari Aittomäki olisi käynyt Turussa...

    • Pate-Bruce-Lee

      ...sitten heräsin ja päästin kissan sateesta sisään

    • Patex100

      miks pitää tulla vittuilemaan pelle? Mene perseeseen jos et usko...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5178
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3377
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1512
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1353
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1046
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      958
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      63
      728
    Aihe