Korppi TM pois suomikaksnelosesta!

jgojäk

Mee pois ärsytät vaan kaikkii ja valitat

24

84

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aina täytyy olla häätämässä jotain... Kaikilla on oikeus olla täällä.

    • korppi™

      hei huomio luotsi poista tää keskustelu (arvasin että tälläinen tulee)

    • ilkeää naurua

      tääl ei oo luotsia ja jos kerran arvasit nii mikset oo tehny asialle mitää ^._.

      • korppi™

        ei luotsia onko edes palokunta yks keskustelu palaa


      • korppi™

        hei ilkeää naurua en tehnyt asialle mitään koska kävi vain mielessä seuraavalla kerralla kerron mitä näkyjä näen


    • mukko

      Joo korppi™ menee täält.

      • GORBBI

        Ei ! Korppi TM olla mun gaweri !!! Me gorbit bidetään yhta!!! Busbus:)


      • korppi™

        ENKÄ MENE!


    • korppi™

      en minä mitään valita

      • pandaz

        Hei camoon... kauheet raget jos joku vähä sanoo jotai/ilmaisee mielipiteensä xD oon siis korpin puolel :D ja moi gorbbi xDD


      • GORBBI
        pandaz kirjoitti:

        Hei camoon... kauheet raget jos joku vähä sanoo jotai/ilmaisee mielipiteensä xD oon siis korpin puolel :D ja moi gorbbi xDD

        No moi pandaz...;) ISSO TOO AKUK NÄIIT.;) Busbus:)


      • korppi™
        GORBBI kirjoitti:

        No moi pandaz...;) ISSO TOO AKUK NÄIIT.;) Busbus:)

        voin luvata etten ala heti häipymään(minua ei voi niin vain häätää)


      • joohee.
        korppi™ kirjoitti:

        voin luvata etten ala heti häipymään(minua ei voi niin vain häätää)

        Yhtä lailla sää et voi komennella muita täällä.


      • korppi™
        joohee. kirjoitti:

        Yhtä lailla sää et voi komennella muita täällä.

        kuka sanoi että komentelisin muita


      • joohee.
        korppi™ kirjoitti:

        kuka sanoi että komentelisin muita

        Minä. Esimerkiksi keskustelussa "adventure quest worlds asiaa" komensit ilkeää naurua isoin kirjaimin olemaan hiljaa.


      • Nouoffens
        korppi™ kirjoitti:

        kuka sanoi että komentelisin muita

        Korppi on ollu Suht asiallinen, asiallisempi kuin muut täällä. Vaikka perseilläänhän me kaikki joskus :P


      • korppi™
        joohee. kirjoitti:

        Minä. Esimerkiksi keskustelussa "adventure quest worlds asiaa" komensit ilkeää naurua isoin kirjaimin olemaan hiljaa.

        vain kerran pitääkö siihen kiinnittää niin paljon huomiota|:


    • en kerro kuka

      Ei Korppi lähe öois ennenku löytää poika ystävänsä jonka suututti kun ei ollu tarpeeks iso

      • korppi™

        en aio lähteä(selventäisitkö viestisi)


      • piesemockerilkeäatrytone
        korppi™ kirjoitti:

        en aio lähteä(selventäisitkö viestisi)

        Pitäskö sun vaan... lähteä pois? Jookosta


      • korppi™
        piesemockerilkeäatrytone kirjoitti:

        Pitäskö sun vaan... lähteä pois? Jookosta

        minä en lähde me gorbit pidetään yhtä


    • juw2

      Korppi on surkee tyyppi kuunelkaa pomoa! eli sitä pesukarhu jäbää!

      • korppi™

        ootko juvan kuningas


      • korppi™
        korppi™ kirjoitti:

        ootko juvan kuningas

        ps. palvokaa mua :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      135
      1208
    2. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      781
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      570
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

      Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      23
      512
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

      Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      496
    7. Viimeinen lankafest

      Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      462
    8. Sama ransetti taas!

      Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      451
    9. Hän on tosi

      hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      20
      436
    10. Haluan sinut, kuuletko minua.

      Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      18
      435
    Aihe