Mee pois ärsytät vaan kaikkii ja valitat
Korppi TM pois suomikaksnelosesta!
24
84
Vastaukset
Aina täytyy olla häätämässä jotain... Kaikilla on oikeus olla täällä.
- korppi™
hei huomio luotsi poista tää keskustelu (arvasin että tälläinen tulee)
- ilkeää naurua
tääl ei oo luotsia ja jos kerran arvasit nii mikset oo tehny asialle mitää ^._.
- korppi™
ei luotsia onko edes palokunta yks keskustelu palaa
- korppi™
hei ilkeää naurua en tehnyt asialle mitään koska kävi vain mielessä seuraavalla kerralla kerron mitä näkyjä näen
- mukko
Joo korppi™ menee täält.
- GORBBI
Ei ! Korppi TM olla mun gaweri !!! Me gorbit bidetään yhta!!! Busbus:)
- korppi™
ENKÄ MENE!
- korppi™
en minä mitään valita
- pandaz
Hei camoon... kauheet raget jos joku vähä sanoo jotai/ilmaisee mielipiteensä xD oon siis korpin puolel :D ja moi gorbbi xDD
- GORBBI
pandaz kirjoitti:
Hei camoon... kauheet raget jos joku vähä sanoo jotai/ilmaisee mielipiteensä xD oon siis korpin puolel :D ja moi gorbbi xDD
No moi pandaz...;) ISSO TOO AKUK NÄIIT.;) Busbus:)
- korppi™
GORBBI kirjoitti:
No moi pandaz...;) ISSO TOO AKUK NÄIIT.;) Busbus:)
voin luvata etten ala heti häipymään(minua ei voi niin vain häätää)
- joohee.
korppi™ kirjoitti:
voin luvata etten ala heti häipymään(minua ei voi niin vain häätää)
Yhtä lailla sää et voi komennella muita täällä.
- korppi™
joohee. kirjoitti:
Yhtä lailla sää et voi komennella muita täällä.
kuka sanoi että komentelisin muita
- joohee.
korppi™ kirjoitti:
kuka sanoi että komentelisin muita
Minä. Esimerkiksi keskustelussa "adventure quest worlds asiaa" komensit ilkeää naurua isoin kirjaimin olemaan hiljaa.
- Nouoffens
korppi™ kirjoitti:
kuka sanoi että komentelisin muita
Korppi on ollu Suht asiallinen, asiallisempi kuin muut täällä. Vaikka perseilläänhän me kaikki joskus :P
- korppi™
joohee. kirjoitti:
Minä. Esimerkiksi keskustelussa "adventure quest worlds asiaa" komensit ilkeää naurua isoin kirjaimin olemaan hiljaa.
vain kerran pitääkö siihen kiinnittää niin paljon huomiota|:
- en kerro kuka
Ei Korppi lähe öois ennenku löytää poika ystävänsä jonka suututti kun ei ollu tarpeeks iso
- korppi™
en aio lähteä(selventäisitkö viestisi)
- piesemockerilkeäatrytone
korppi™ kirjoitti:
en aio lähteä(selventäisitkö viestisi)
Pitäskö sun vaan... lähteä pois? Jookosta
- korppi™
piesemockerilkeäatrytone kirjoitti:
Pitäskö sun vaan... lähteä pois? Jookosta
minä en lähde me gorbit pidetään yhtä
- juw2
Korppi on surkee tyyppi kuunelkaa pomoa! eli sitä pesukarhu jäbää!
- korppi™
ootko juvan kuningas
- korppi™
korppi™ kirjoitti:
ootko juvan kuningas
ps. palvokaa mua :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351208
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34781Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 14570
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä23512Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29496Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14462Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14451- 20436
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad18435