Mee pois ärsytät vaan kaikkii ja valitat
Korppi TM pois suomikaksnelosesta!
24
66
Vastaukset
Aina täytyy olla häätämässä jotain... Kaikilla on oikeus olla täällä.
- korppi™
hei huomio luotsi poista tää keskustelu (arvasin että tälläinen tulee)
- ilkeää naurua
tääl ei oo luotsia ja jos kerran arvasit nii mikset oo tehny asialle mitää ^._.
- korppi™
ei luotsia onko edes palokunta yks keskustelu palaa
- korppi™
hei ilkeää naurua en tehnyt asialle mitään koska kävi vain mielessä seuraavalla kerralla kerron mitä näkyjä näen
- mukko
Joo korppi™ menee täält.
- GORBBI
Ei ! Korppi TM olla mun gaweri !!! Me gorbit bidetään yhta!!! Busbus:)
- korppi™
ENKÄ MENE!
- korppi™
en minä mitään valita
- pandaz
Hei camoon... kauheet raget jos joku vähä sanoo jotai/ilmaisee mielipiteensä xD oon siis korpin puolel :D ja moi gorbbi xDD
- GORBBI
pandaz kirjoitti:
Hei camoon... kauheet raget jos joku vähä sanoo jotai/ilmaisee mielipiteensä xD oon siis korpin puolel :D ja moi gorbbi xDD
No moi pandaz...;) ISSO TOO AKUK NÄIIT.;) Busbus:)
- korppi™
GORBBI kirjoitti:
No moi pandaz...;) ISSO TOO AKUK NÄIIT.;) Busbus:)
voin luvata etten ala heti häipymään(minua ei voi niin vain häätää)
- joohee.
korppi™ kirjoitti:
voin luvata etten ala heti häipymään(minua ei voi niin vain häätää)
Yhtä lailla sää et voi komennella muita täällä.
- korppi™
joohee. kirjoitti:
Yhtä lailla sää et voi komennella muita täällä.
kuka sanoi että komentelisin muita
- joohee.
korppi™ kirjoitti:
Minä. Esimerkiksi keskustelussa "adventure quest worlds asiaa" komensit ilkeää naurua isoin kirjaimin olemaan hiljaa.
- Nouoffens
korppi™ kirjoitti:
Korppi on ollu Suht asiallinen, asiallisempi kuin muut täällä. Vaikka perseilläänhän me kaikki joskus :P
- korppi™
joohee. kirjoitti:
Minä. Esimerkiksi keskustelussa "adventure quest worlds asiaa" komensit ilkeää naurua isoin kirjaimin olemaan hiljaa.
vain kerran pitääkö siihen kiinnittää niin paljon huomiota|:
- en kerro kuka
Ei Korppi lähe öois ennenku löytää poika ystävänsä jonka suututti kun ei ollu tarpeeks iso
- korppi™
en aio lähteä(selventäisitkö viestisi)
- piesemockerilkeäatrytone
korppi™ kirjoitti:
en aio lähteä(selventäisitkö viestisi)
Pitäskö sun vaan... lähteä pois? Jookosta
- korppi™
piesemockerilkeäatrytone kirjoitti:
Pitäskö sun vaan... lähteä pois? Jookosta
minä en lähde me gorbit pidetään yhtä
- juw2
Korppi on surkee tyyppi kuunelkaa pomoa! eli sitä pesukarhu jäbää!
- korppi™
ootko juvan kuningas
- korppi™
korppi™ kirjoitti:
ootko juvan kuningas
ps. palvokaa mua :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1478803Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492579Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282377- 432371
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1941813- 971807
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231693Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä361199Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61126