Terveppä terve sohvien miehet! Tietääkö kukaan mistä sais sellasen HELPON suunnitteluohjelman tietsikkaan jolla voisi piirtää ittelleen talon. Kokeilin jotain CAD -pohjaista ilmaisohjelmaa mutta hermot meni. Pitäis olla vähintään dippainssi että osais niitä käyttää.
Helppo piirustusohjelma
4
27803
Vastaukset
- UUno
jos ei selviä tietokoneesta, mitenkäs mahtaa käytä talosuunnittelun kanssa. Piirrä hahmotelma ruutupaperille, ja vie joko talokauppiaalle tai sitten suunnittelijalle.
- Juuso
Suunniteltu on jo paperille, ja pää pursuaa ideoita. Haluaisin vaan saada ne helposti paperille käyttämättä kynää. Pitääkö ruveta piirtelemään Paintilla?
- saaristolainen
Minä imuroin ilmaisversion Cad Standard-ohjelmasta. Opetteluun meni muutama tunti ja sitten vaan piirtämään. Omat ajatukset sain hienosti mittakaavassa paperille, tarjoukset pyydetty ja saatu. Talofirmat kiittelivät omaa versiotani (oliko ehkä osa markkinointistrategiaa...?)
tässä linkki:
http://www.cadstd.com/
Free version-kohdasta löydät ilmaisen kevytversion. Perusoletukset ovat jenkkiläisittäin tuumamittaisia mutta saa vaihdettua.
Peruskäsitys siitä, mitä vektorigrafiikka on, auttaa kaikessa suunnittelupiirtämisesssä.- Joku
Etsin kauan aikaa jotain rakannus ohjelmaa. Kun löysin linkin minkä olit laittanut esille, latasin sen. Eli niin kuin otsikossa: saako tätä ohjelmaa suomen kielelle, ja miten? :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa822852Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2952513Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1831424Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621132Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano28991- 70928
- 115916
Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.229904- 72894
- 76890