Helppo piirustusohjelma

Juuso

Terveppä terve sohvien miehet! Tietääkö kukaan mistä sais sellasen HELPON suunnitteluohjelman tietsikkaan jolla voisi piirtää ittelleen talon. Kokeilin jotain CAD -pohjaista ilmaisohjelmaa mutta hermot meni. Pitäis olla vähintään dippainssi että osais niitä käyttää.

4

27803

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • UUno

jos ei selviä tietokoneesta, mitenkäs mahtaa käytä talosuunnittelun kanssa. Piirrä hahmotelma ruutupaperille, ja vie joko talokauppiaalle tai sitten suunnittelijalle.

• Juuso

Suunniteltu on jo paperille, ja pää pursuaa ideoita. Haluaisin vaan saada ne helposti paperille käyttämättä kynää. Pitääkö ruveta piirtelemään Paintilla?

• saaristolainen

Minä imuroin ilmaisversion Cad Standard-ohjelmasta. Opetteluun meni muutama tunti ja sitten vaan piirtämään. Omat ajatukset sain hienosti mittakaavassa paperille, tarjoukset pyydetty ja saatu. Talofirmat kiittelivät omaa versiotani (oliko ehkä osa markkinointistrategiaa...?)

tässä linkki:
      http://www.cadstd.com/

Free version-kohdasta löydät ilmaisen kevytversion. Perusoletukset ovat jenkkiläisittäin tuumamittaisia mutta saa vaihdettua.
      Peruskäsitys siitä, mitä vektorigrafiikka on, auttaa kaikessa suunnittelupiirtämisesssä.

• Joku

Etsin kauan aikaa jotain rakannus ohjelmaa. Kun löysin linkin minkä olit laittanut esille, latasin sen. Eli niin kuin otsikossa: saako tätä ohjelmaa suomen kielelle, ja miten? :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      82
      2852
    2. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      295
      2513
    3. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      183
      1424
    4. Voi kulta rakas

Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �
      Ikävä
      62
      1132
    5. Miksi haluat satuttaa

Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano
      Ikävä
      28
      991
    6. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      70
      928
    7. Ketä sinä

Odotat oikeasti. Miksen sulle totta olla saa.
      Ikävä
      115
      916
    8. Martinan firma haastettiin käräjille

Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      229
      904
    9. Sano nyt mitä

Sinä oikein haluat?
      Ikävä
      72
      894
    10. Toivotko vielä et

Päätyisimme yhteen?
      Ikävä
      76