Islannin kiertomatka / Saga Matkat

ajokortiton

Hei! Onko kukaan täällä ollut Saga Matkojen järjestemällä Islannin kiertomatkalla? Tiedän, että itse järkkäämällä saisi matkan edullisemmin, mutta en omista edes ajokorttia, ja haluaisin matkaan suomenkielisen opastuksen. Matkaa suunnittelen siis ensi kesäksi, ja kaikenlaiset kokemukset kiertomatkasta kuulisin kiitollisena! :)

5

5009

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • matkaan!!!

Niille Saaga-matkojen retkille pääsee vaikka ei heiltä reissua varaisikaan. Itse kävin retkistä valaiden katselun, kultaisen kolmion, ratsastuksen ja blue lagoonin, upeita kokemuksia. Valaista ei tosin paljoa näe, mutta käymisen arvoinen. Reykjavikin kaupunki oli mukava paikka, ihmiset ystävällisiän:)

• huiteli

Hei,
      minkalaiseen reissuun päädyit? Itse mietin myös ensin noita Saga-matkoja, mutta sitten laskin, että tulee halvemmaksi varata hotelli, lennot ja ottaa retket matkanjärjestäjien kautta. Pohjois- ja Itä-Islanti jäävät nyt matkasuunnitelmista pois, mutta pääsen nyt linturetkelle, mihin ei Saga-matkoilla olisi ollut mahdollista.

• Kalle2

Hei,
      Me oltiin vaimon kanssa viime vuonna Saga Matkojen Islannin kiertomatkalla ja voin kyllä suositella! Oli upee matka ja joka pennin arvonen. Mietittiin eka et lähettäis ominpäin matkaan, mutta sit kuitenkin päädyttiin tohon opastettuun matkaan ja onneks. Suomalainen opas oli oikeesti loistava ja väitän, et saatiin kyllä paljon enemmän irti reissusta kuin jos oltais ominpäin menty. Kielitaitoo meiltä löytyy kuitenkin, mut ei tollasta reissua oltais saatu aikaan vaikka kuinka monta matkaopasta oltais luettu. Mieli tekis lähtee tänä vuonna uudestaan Islantiin, on se niin upee maa!

• Tyytyväiset

Olimme juuri Saga-Matkojen matkalla, neljä aikuista. Suosittelemme lämpimästi, kaikki toimi täydellisesti. Aivan uskomattoman hyvä suomenkileinen opas. Matkatoimisto jopa varmisti onko kaikki kunnossa, kun tuli taksien lakko. Kaikkialla ystävällinen palvelu. Ei muuta vikaa kuin kallis maa. Mutta siisti.

• Anonyymi

Toivottavasti eivät ole konkkaan menossa. Peruivat koronan vuoksi matkan, mutta rahojen palautuksen kanssa on ongelmia. Useampi viikko on mennyt, eikä rahoja näy. Selitykset on luokkaa *sitten kun saadaan rahat takaisin lentoyhtiöltä, haluatko vaihtaa matkalahjakorttiin?" ja muuta tuubaa. Maanantaina lähtee viestiä kuluttaja-asiamiehelle. Yleiset matkaehdot kun koskevat asiakkaiden lisäksi myös matkatoimistoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      184
      8485
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4588
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4158
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      54
      3632
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3156
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2910
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2616
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      38
      2394
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2083
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2056
    Aihe