Koulu ruoka on oikeasti atomista tappavaa myrkkyä ja se on valmistettu paskasta,kusesta,rotan oksennuksesta,kynsistä,papereista ja suolistoista hyi!
Kouluruoka on myrkkyä ja sitä ei pidä syödä!
Totuus kouluruuasta
8
185
Vastaukset
- rp-originalo
Vittu jos sitä "PASKAA" on syöny 4 vuotta niin en oo viel koullut.Ja kyl mä sitä syön vaink
Vaikka se olisi myrkyllistä
T.Rp - rp-originalo
Sori kirjoitus fail.
En osaa kirjottaa kunnola vielä vaikka sitä on 4 vuotta harjotellu xD
T.Rp - 77877
Suosittelen oikeinkirjoituskurssia molemmalle edelliselle kirjoittajalle. Kouluruuassa ei ole mitään vikaa, mutta toisaalta aloittajalla on muutama fakta hallussa - kouluruoka on, yllätys yllätys, "atomista", kuten varmasti jokainen fysiikan ja kemian tunneilla kuunnellut tietää. Eritteitä ei kouluruoka sisältäne, mutta suolta mikä ettei - tarjotaanhan te jauhemaksapihvejäkin.
- Tiedemies16
Voin hyvin sanoa, että et ole kovin tietäväinen kouluruuan suhteen. Kaikki koostuu atomeista. Jokainen aine on hiukkasen radioaktiivista. Mm. Banaaneissa on kaliumin radioaktiivista isotooppia. Vaikka kouluruoka sinun mielestäsi voi olla saastuneempaa, kuolet ennemmin jos et syö mitään.
Koska Suomi on velassa, on kouluruokaa hankala paranta gourmet-ruuaksi. - Ruaksdaojcovs
kouluruoka on just hyvää.Afrikasskaan ei saa yhtään ruokaa.
- dfjlkdsjfp
Jep kouluruoka on paskaa jätin sen syömisen 7:skalla ja Ruaksdaojcovs afrikka ei liity tähän mitenkään :D
- ecc__
Itse syön kouluruokaa aina paljon vaikka olisikin pahaa. Muuten joutuisin olemaan joskus yli 8 tuntia syömättä, mikä ei tule kuuloonkaan.
Kouluruoka on tärkeetä syödä koska siitä saat kaikki ravinto.- ym hivenaineet joita tarvitset, ja syömättömyys on pahasta. Tiedätkö että kun verensokerisi laskee niin väsyttää ja tulee pahaolo. Ei ruoka varmaan niin pahaa oo. Syö edes jotain
Netti-Saapas Kirsi Helsingin Snellu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 73633
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483