Nonii elisiis mulla on kauheet paineet aina mun painon kanssa ja päätinpä nyt kysyä sitten teiltä että oonko ylipainoinen? Olen 170cm pitkä ja painan 65 kiloa. Mielestäni se on aika paljon. Minun kaverini sanovat että se on lihasta koska urheilen tosi paljon ja kannan yli 70 kiloisia ihmisä hartioilla jne. Mutta halusin silti kuulla vielä teiän mielipiteen tästä että oonko ylipainoinen. Vastatkaahan pian!!!!
Oonko ylipainoinen?
6
141
Vastaukset
- ylipainoinen?
Tää tuli nyt ihan väärään "ryhmään" joten vaihan tämän toiseen paikkaan
- PERKELE!"
Väärään paikkaan kirjotit, vitun idiootti. Mene muualle kitisemään saatanan penikka. Olet ihan normaali, ehkä jopa alipaino mitoissa joten mene nyt saatana muualle vittu kitisemään perkeleen huoran pentu palaa pinna tollasiin teiniangsteihin juo viinaa niin maailma paranee!
- ........
Ensinnäkin kiroilu on kiellettyä.
Toiseksi et tiedä onko hän nuori, loukkaaminen ja nimittely väärin.
Kolmanneksi teinit eivät saa alkoholia laillisesti.
Vastaus kysymykseen, olet 5 kg liian painava. - Ja idiootti
Olet.
Miksi mietit tollasta...
Kukapa ei olis joskus,
Hyvä ihminen!!!!- haxer
ootttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt läskiiiiiiii
vitsi oot normi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moi, nainen
Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun511945Some räjähti! Joel Harkimo jakoi haikean viestin meriltä tärkeänä merkkipäivänä: "Välillä..."
Joel Harkimo on lähtenyt yksin purjehdukselle Atlantin yli. Tsemppiä ja voimia, Joel Harkimo! Lue lisää: https://www.s341588Sedun opettaja?
Kukas Sedussa on ahdistellut alaikäisiä opiskelijoita? Tämä kansankynttilä oli saanut monta varoitusta, mutta sama homma431175- 821173
Bess jakoi hämmentävän kuvan - Anna Puu heittää roisin kommentin: "Onneks ei oo eka synnytys"
Ohhoh! No nyt on aika provosoiva kuva Bessistä. Kivoja kommentteja julkkisystävät laukoo... Tiesitkö, että Bessin (s.151060- 561049
- 481015
Mitä mun pitää tehdä?
Mitä me mies tehdään? Mitä sä haluat mun tekevän? Mä en tiedä. Mä luulen tietäväni, että molemmat kärvistelee tunteid40968Keskusta on kovassa nousussa
Persut ovat jäämässä kauas taakse. Maaseudun ihmiset ovat palaamassa järkiinsä epäonnistuneen persuseikkailun jälkeen.129945Näytät paremmalta kuin koskaan ennen
Aivan jokaisena päivänä. Minä pidän sinusta parhaimman huolen. Lupaan sen, sen voin luvata.38916