Nonii elisiis mulla on kauheet paineet aina mun painon kanssa ja päätinpä nyt kysyä sitten teiltä että oonko ylipainoinen? Olen 170cm pitkä ja painan 65 kiloa. Mielestäni se on aika paljon. Minun kaverini sanovat että se on lihasta koska urheilen tosi paljon ja kannan yli 70 kiloisia ihmisä hartioilla jne. Mutta halusin silti kuulla vielä teiän mielipiteen tästä että oonko ylipainoinen. Vastatkaahan pian!!!!
Oonko ylipainoinen?
6
160
Vastaukset
- ylipainoinen?
Tää tuli nyt ihan väärään "ryhmään" joten vaihan tämän toiseen paikkaan
- PERKELE!"
Väärään paikkaan kirjotit, vitun idiootti. Mene muualle kitisemään saatanan penikka. Olet ihan normaali, ehkä jopa alipaino mitoissa joten mene nyt saatana muualle vittu kitisemään perkeleen huoran pentu palaa pinna tollasiin teiniangsteihin juo viinaa niin maailma paranee!
- ........
Ensinnäkin kiroilu on kiellettyä.
Toiseksi et tiedä onko hän nuori, loukkaaminen ja nimittely väärin.
Kolmanneksi teinit eivät saa alkoholia laillisesti.
Vastaus kysymykseen, olet 5 kg liian painava. - Ja idiootti
Olet.
Miksi mietit tollasta...
Kukapa ei olis joskus,
Hyvä ihminen!!!!- haxer
ootttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt läskiiiiiiii
vitsi oot normi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen1186864Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?
Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam474552Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk723692Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,272744Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?
Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni282431Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t221906Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei2001428Martinan prinsessahäät peruuntui
Seiska uutisoi Kauneus ja Terveyslehden artikkeliin perustuen mihin nämä häät kosahti.3191224Vakavasti psyykkisesti sairas on pakkohoidossa - Ja asuu silti kotona
Miten käy, kun vakavasti psyykkisesti sairas "hoidetaan" kotona? Norjassa psyykkisesti sairaiden vuodepaikkojen määrä on371032- 88888