Kivitalo?

tosikovatalo

Tuntuu että tämän palstan kirjoitukset eivät kuulu kivitalopalstalle. Juupas eipäs meiniki karkoittaa kaikki rakentamista haaveilevat.

2

180

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luusereita tyystin

Siis tällähän palstalla ei ole mitään tekemistä itse kivitalotuotteiden kanssa. Tällä palstalla kivitalomarkkinoilla toimivat henkilöt käyvät depattia nimettöminä ja luulevat että se vaikuttaa jollain tavoin potentiaalisten asiakkaiden ostokäyttäytymiseen. Suurin osa keskusteluista keskittyy ammattitaidottomien ihmisten perättömiin väitteisiin joidenkin tuotteiden ominaisuuksista tai heikkouksista.

On varsin erikoista, että nämä kiihkomieliset myyjät luulevat itse tuotteen ominaisuuksilla olevan jotain merkitystä vaikka ratkaisevaa on se, miten talo suunnitellaan, minkälaista palvelukokonaisuutta tarjotaan ja kuinka hyvin myyjän ja ostajan kemiat toimivat yhteen. Toisaalta en yhtään ihmettele miksi juuri näillä henkilöillä on aikaa kirjoitella täällä... Tositekijäthän ovat siihen turhan kiireisiä.

• Voi sentään

Kivitalomyynti oli aikaisemmin ammattilaisten käsissä, toisin kuin puutalomyynti, nyt on painuttu rautakauppa - lue mutakauppa -sarjaan. Näkyy myös täällä. Surullistahan se oikeasti on, asiakkaan kannalta ainakin. Eivätkä taida toimituksetkaan olla kuin rippeet entisistä ajoista. Hintataso kuitenkin on erittäin korkea. -Metsään on menty ja miten sieltä pois päästään, siinä alan kerholle kysymys.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1244
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1098
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      824
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      820
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      760
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      695
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      672
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60