Tuntuu että tämän palstan kirjoitukset eivät kuulu kivitalopalstalle. Juupas eipäs meiniki karkoittaa kaikki rakentamista haaveilevat.
Kivitalo?
2
184
Vastaukset
- Luusereita tyystin
Siis tällähän palstalla ei ole mitään tekemistä itse kivitalotuotteiden kanssa. Tällä palstalla kivitalomarkkinoilla toimivat henkilöt käyvät depattia nimettöminä ja luulevat että se vaikuttaa jollain tavoin potentiaalisten asiakkaiden ostokäyttäytymiseen. Suurin osa keskusteluista keskittyy ammattitaidottomien ihmisten perättömiin väitteisiin joidenkin tuotteiden ominaisuuksista tai heikkouksista.
On varsin erikoista, että nämä kiihkomieliset myyjät luulevat itse tuotteen ominaisuuksilla olevan jotain merkitystä vaikka ratkaisevaa on se, miten talo suunnitellaan, minkälaista palvelukokonaisuutta tarjotaan ja kuinka hyvin myyjän ja ostajan kemiat toimivat yhteen. Toisaalta en yhtään ihmettele miksi juuri näillä henkilöillä on aikaa kirjoitella täällä... Tositekijäthän ovat siihen turhan kiireisiä. - Voi sentään
Kivitalomyynti oli aikaisemmin ammattilaisten käsissä, toisin kuin puutalomyynti, nyt on painuttu rautakauppa - lue mutakauppa -sarjaan. Näkyy myös täällä. Surullistahan se oikeasti on, asiakkaan kannalta ainakin. Eivätkä taida toimituksetkaan olla kuin rippeet entisistä ajoista. Hintataso kuitenkin on erittäin korkea. -Metsään on menty ja miten sieltä pois päästään, siinä alan kerholle kysymys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354233- 552935
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462838- 302623
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3332580Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82575- 382159
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t541895Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461673- 1411527