Apua..?

typy6

Eli minulla on 6,5 vuotias saksanpaimenkoira. Ripuli tuppaa oleen kerran kahdessa kuukaudessa ja se on aina limaista ja jotkut vähän verisiäkin, yleensä myös oksentaa kerran tai kaksi ripulin aikana. Kotihoito ohjeilla loppuu aina kahdenpäivän sisään,mutta silti mietityttää että onko normaalia että ripuli tosiaan on aika säännöllisesti.
Kaikki ruuat on kokeiltu ja hyvin nuo tämänhetken nappulat menee ja tosiaan tuo ripuli ollut muullakin ruualla,eli en usko että ruuasta johtuu. Loisiakaan ei ole,ne on jo katsottu.
Eli syötetään tosiaan vaan noita nappuloita,ei mitään muuta,koska kaikki muu pistää heti sekasin.
Toinen juttu on kun herra juo vettä niin paljon kun sielu sietää, kerran kokeilin että paljonko sitä menee,niin lopetin 5l kohdalla kun lisää oisvaan halunnut(sokeritauti ja munuaisten vajaatoiminta on testattu,ei ollut kumpaakaan). Samalla kun juo,niin maha turpoo ja hetken päästä on niin kova hätä että ei kerkeä edes ulos pyytää,kävelee normaalisti ja alkaa yhtäkkiä kuseen,näyttää ettei itsekkään älyä.
Joku minulle mainitti että koira juo todella paljon jos on kipuja ja voi mm olla kasvain ?
Kellään muulla kokemusta tämmöisestä,että onko säännölliset ripuloinnit esim ihan perus juttu herkkämahaisilla sakuilla ja onko jo jotain vanhuuden oiretta?
Koira on muuten tosiaan ihan iloinen itsensä eikä mitään kipuja näytä ainakaan että olisi,ainoastaan silloin kun tekee sisälle niin on aivan maassa.
Tuo maha turpoo muuten silloinkin jos ulkona esim riehuttaa,eli heittelee keppejä tai palloo tai jotain. Mahaa ei kumminkaan arista kun sitä kokeilee.
Lääkäriin olisin viemässä,mutta toivoisin jotain suuntaa antavaa että mitä voisi tutkia,koska ei ole varaa laittaa 5000€ kaikkiin maailman tutkimuksiin. Itse ajattelin että jos verikokeella nyt ton kasvaimen katsois ja mitä nyt muuta siittä sitten voi vielä tutkia verikokeen avulla.

3

113

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      27
      5303
    2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      3
      4657
    3. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      148
      1616
    4. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      155
      1436
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      14
      1260
    6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1104
    7. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      21
      1074
    8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      206
      977
    9. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      61
      903
    10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      37
      829
    Aihe