Mistä johtuu, että saan aamuerektioita vain hyvän seksin jälkeen? Huonon seksin tai masturboinnin jälkeen aamuerektiot ovat käytännössä täysin poissa, ja tätä kautta voi kestää niin pitkään, kunnes on taas hyvä seksisessio. Hyvän seksin jälkeen seisoo yöllä harvinaisen komeasti, ja sitä saattaa esiintyä vielä seuraavinakin öinä, vaikkei olisikaan seksiä.
Näin on ollut aina, ihan teini-iästä lähtien.
Aamuerektioita vain, kun
5
353
Vastaukset
- iukjyhtgrf
Jaa, enpä osaa sanoa, mut mulla ei ylipäätään juuri koskaan oo aamurektioita. Muuten ei kyl seisokin kans ole ongelmia.
- 60v
Mulla joka ikinen aamu seisokki aina herätessä, joskus joutuu odottaa että seisokki hellittää ennekuin voi nousta ylös.
Mikähän tuohon auttaisi? - ED dc
60v kirjoitti:
Mulla joka ikinen aamu seisokki aina herätessä, joskus joutuu odottaa että seisokki hellittää ennekuin voi nousta ylös.
Mikähän tuohon auttaisi?koeta syödä lakritsia.
60v kirjoitti:
Mikähän tuohon auttaisi?Oisi ihanaa rakastella 50-65v. Miehen kanssa.
- kdsxcv
kaurisnainen72 kirjoitti:
Oisi ihanaa rakastella 50-65v. Miehen kanssa.
kerran nussin 42 vuotiasta thaikku ämmää jolla oli ihan hirveen kokoset silikoonit. siis en tajuu vieläkää miks pyörin sen kans ku se oli iha hirvee. pilluki nii kuiva et nautinto oli kaukana, ja ite siis puolet nuorempi mut se makso hyvin ni menihän se :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2024158
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1423745Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat703087Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.431549Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk271331Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi211291Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i191268Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58321267Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas
Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt1151098Martina haluaa Marbellaan
Martinan tekisi mieli ottaa lennot Marbellaan, jossa näkisisi kauniita ja hyväntuulisia ihmisiä. No sitten pitää matkust2151033