Mistä johtuu, että saan aamuerektioita vain hyvän seksin jälkeen? Huonon seksin tai masturboinnin jälkeen aamuerektiot ovat käytännössä täysin poissa, ja tätä kautta voi kestää niin pitkään, kunnes on taas hyvä seksisessio. Hyvän seksin jälkeen seisoo yöllä harvinaisen komeasti, ja sitä saattaa esiintyä vielä seuraavinakin öinä, vaikkei olisikaan seksiä.
Näin on ollut aina, ihan teini-iästä lähtien.
Aamuerektioita vain, kun
5
317
Vastaukset
- iukjyhtgrf
Jaa, enpä osaa sanoa, mut mulla ei ylipäätään juuri koskaan oo aamurektioita. Muuten ei kyl seisokin kans ole ongelmia.
- 60v
Mulla joka ikinen aamu seisokki aina herätessä, joskus joutuu odottaa että seisokki hellittää ennekuin voi nousta ylös.
Mikähän tuohon auttaisi? - ED dc
60v kirjoitti:
Mulla joka ikinen aamu seisokki aina herätessä, joskus joutuu odottaa että seisokki hellittää ennekuin voi nousta ylös.
Mikähän tuohon auttaisi?koeta syödä lakritsia.
60v kirjoitti:
Mikähän tuohon auttaisi?Oisi ihanaa rakastella 50-65v. Miehen kanssa.
- kdsxcv
kaurisnainen72 kirjoitti:
Oisi ihanaa rakastella 50-65v. Miehen kanssa.
kerran nussin 42 vuotiasta thaikku ämmää jolla oli ihan hirveen kokoset silikoonit. siis en tajuu vieläkää miks pyörin sen kans ku se oli iha hirvee. pilluki nii kuiva et nautinto oli kaukana, ja ite siis puolet nuorempi mut se makso hyvin ni menihän se :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412551Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k3902055Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1381704Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens181681Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1181561Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau151411Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01092Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat211073- 69971
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.63905