Mistä johtuu, että saan aamuerektioita vain hyvän seksin jälkeen? Huonon seksin tai masturboinnin jälkeen aamuerektiot ovat käytännössä täysin poissa, ja tätä kautta voi kestää niin pitkään, kunnes on taas hyvä seksisessio. Hyvän seksin jälkeen seisoo yöllä harvinaisen komeasti, ja sitä saattaa esiintyä vielä seuraavinakin öinä, vaikkei olisikaan seksiä.
Näin on ollut aina, ihan teini-iästä lähtien.
Aamuerektioita vain, kun
5
351
Vastaukset
- iukjyhtgrf
Jaa, enpä osaa sanoa, mut mulla ei ylipäätään juuri koskaan oo aamurektioita. Muuten ei kyl seisokin kans ole ongelmia.
- 60v
Mulla joka ikinen aamu seisokki aina herätessä, joskus joutuu odottaa että seisokki hellittää ennekuin voi nousta ylös.
Mikähän tuohon auttaisi? - ED dc
60v kirjoitti:
Mulla joka ikinen aamu seisokki aina herätessä, joskus joutuu odottaa että seisokki hellittää ennekuin voi nousta ylös.
Mikähän tuohon auttaisi?koeta syödä lakritsia.
60v kirjoitti:
Mikähän tuohon auttaisi?Oisi ihanaa rakastella 50-65v. Miehen kanssa.
- kdsxcv
kaurisnainen72 kirjoitti:
Oisi ihanaa rakastella 50-65v. Miehen kanssa.
kerran nussin 42 vuotiasta thaikku ämmää jolla oli ihan hirveen kokoset silikoonit. siis en tajuu vieläkää miks pyörin sen kans ku se oli iha hirvee. pilluki nii kuiva et nautinto oli kaukana, ja ite siis puolet nuorempi mut se makso hyvin ni menihän se :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann4443009Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon
Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel1372245- 1322063
Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä71315Kaninkolojen vaikutus?
Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak2081314Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva1511243Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel281218- 81046
- 561021
- 37775