Mistä johtuu, että saan aamuerektioita vain hyvän seksin jälkeen? Huonon seksin tai masturboinnin jälkeen aamuerektiot ovat käytännössä täysin poissa, ja tätä kautta voi kestää niin pitkään, kunnes on taas hyvä seksisessio. Hyvän seksin jälkeen seisoo yöllä harvinaisen komeasti, ja sitä saattaa esiintyä vielä seuraavinakin öinä, vaikkei olisikaan seksiä.
Näin on ollut aina, ihan teini-iästä lähtien.
Aamuerektioita vain, kun
5
341
Vastaukset
- iukjyhtgrf
Jaa, enpä osaa sanoa, mut mulla ei ylipäätään juuri koskaan oo aamurektioita. Muuten ei kyl seisokin kans ole ongelmia.
- 60v
Mulla joka ikinen aamu seisokki aina herätessä, joskus joutuu odottaa että seisokki hellittää ennekuin voi nousta ylös.
Mikähän tuohon auttaisi? - ED dc
60v kirjoitti:
Mulla joka ikinen aamu seisokki aina herätessä, joskus joutuu odottaa että seisokki hellittää ennekuin voi nousta ylös.
Mikähän tuohon auttaisi?koeta syödä lakritsia.
60v kirjoitti:
Mikähän tuohon auttaisi?Oisi ihanaa rakastella 50-65v. Miehen kanssa.
- kdsxcv
kaurisnainen72 kirjoitti:
Oisi ihanaa rakastella 50-65v. Miehen kanssa.
kerran nussin 42 vuotiasta thaikku ämmää jolla oli ihan hirveen kokoset silikoonit. siis en tajuu vieläkää miks pyörin sen kans ku se oli iha hirvee. pilluki nii kuiva et nautinto oli kaukana, ja ite siis puolet nuorempi mut se makso hyvin ni menihän se :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893288
- 623047
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361923- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499