Mistä johtuu, että saan aamuerektioita vain hyvän seksin jälkeen? Huonon seksin tai masturboinnin jälkeen aamuerektiot ovat käytännössä täysin poissa, ja tätä kautta voi kestää niin pitkään, kunnes on taas hyvä seksisessio. Hyvän seksin jälkeen seisoo yöllä harvinaisen komeasti, ja sitä saattaa esiintyä vielä seuraavinakin öinä, vaikkei olisikaan seksiä.
Näin on ollut aina, ihan teini-iästä lähtien.
Aamuerektioita vain, kun
5
398
Vastaukset 5
- iukjyhtgrf
Jaa, enpä osaa sanoa, mut mulla ei ylipäätään juuri koskaan oo aamurektioita. Muuten ei kyl seisokin kans ole ongelmia.
- 60v
Mulla joka ikinen aamu seisokki aina herätessä, joskus joutuu odottaa että seisokki hellittää ennekuin voi nousta ylös.
Mikähän tuohon auttaisi? - ED dc
60v kirjoitti:
Mulla joka ikinen aamu seisokki aina herätessä, joskus joutuu odottaa että seisokki hellittää ennekuin voi nousta ylös.
Mikähän tuohon auttaisi?koeta syödä lakritsia.
60v kirjoitti:
Mikähän tuohon auttaisi?Oisi ihanaa rakastella 50-65v. Miehen kanssa.
- kdsxcv
kaurisnainen72 kirjoitti:
Oisi ihanaa rakastella 50-65v. Miehen kanssa.
kerran nussin 42 vuotiasta thaikku ämmää jolla oli ihan hirveen kokoset silikoonit. siis en tajuu vieläkää miks pyörin sen kans ku se oli iha hirvee. pilluki nii kuiva et nautinto oli kaukana, ja ite siis puolet nuorempi mut se makso hyvin ni menihän se :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3561522- 1141226
- 1171107
- 116871
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22863- 111822
- 40488
- 18480
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i96463- 36433