Paavi puhuu kerrankin suoraan.
http://www.kotimaa24.fi/uutiset/ulkomaat/12088-paavi-mikae-minae-olen-tuomitsemaan-homoja
Paavi: homot pitäisi hyväksyä yhteiskunnassa täysin
3
288
Vastaukset
Ihan hyvä edistysaskel, mutta näkyvät olevan vielä sormet ristissä selän takana....Homoseksuaalisista teoista pidättäytyminen ja Jumalan etsiminen ovat edelleen ehtoina.
Mutta on tässä selkeästi sauma avoimesti homoseksuaalisten pappien hyväksymiselle, he kun siinä normissa selibaattivaatimuksineen täyttävät kaikki vaadittavat kriteerit.- homovoltti
Mikä sitten lienee homoseksuaalinen teko. Sateenkaarilipun kantaminen ehkä, mutta nykyään pussaavat jo heterotytöt keskenään.
Tuopa onkin mielenkiintoinen aihe: Venäjällä tytöt ja vanhemmatkin naiset tapaavat kulkea käsi kädessä. Milloinkahan patriarkka Kiril ja Putin-nuoret puuttuvat tähän turmiolliseen tapaan....?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2153544
En uskalla liikkua yöllä yksin ulkona
Tai lähteä viettämään iltaa, kun kotiinpaluu myöhään ei tunnu hyvältä. Kerroin tuon yhdelle miehelle. Arvaa mitä hän va2772811Taisit vihdoin ymmärtää
Kuinka hirviö mun silmissä olet/olette. Antaisitte mun vaan nyt olla, että palaudun tästä edes joskus.152291Päivän persu: Maahanmuuttajat ovat "rupusakkia"
Voi Petteri parkaa 🤣 "Kansanedustaja Mauri Peltokangas (ps) kutsuu kolmansista maista Suomeen muuttavia ihmisiä rupusa5422246Tänään sen huomasin ja se tuntuu
Vapauttavalta. Saavuttomaton rakkaus on loppunut. En tunne enää kaipuuta enkä rakkautta. Nyt voin alkaa taas elää eikä t1511733- 951227
En ymmärrä
Miksi ikinä olen mitään hyvää tuntenut sinua kohtaan. Koskaan et ole mitään hyvää halunnut mulle.981163- 101073
- 731056
Sekopään intensiivinen kaipaus
Miltä tuntuisi jos joku sekopää kaipaisi sinua? Et haluaisi rohkaista häntä mitenkään, mutta tunnistaisit hänen harhaise1181034