Sängyn korkeus

122

Mietin tässä että nikkaroisin sängyn itselleni, tällä hetkellä on vain patja lattialla. Tietäisikö joku, tai voisiko joku ystävällisesti mitata mikä on korkeus lattiasta patjan yläreunaan? Koitin googletella, mutta löysin vain jenkkien mittoja, ja ne käsittääkseni ovat korkeampia kuin Eurooppalaiset? Tahtoisisn sellaisen normaalikorkean sängyn, ne korkeammat eivät oiken ole omaan makuuni, ne kun hallitsevat huonetta liikaa.

Olen tässä piirustuksia tekemässä ja mittausmatka kalustekauppaan kestäisi parisen tuntia...

10

6259

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sänky omasta päästä

      Mitäs siinä matkimaan, tee sellainen kuin itsestä hyvältä tuntuu...

      • 122

        No siis ongelma on se, että jos korkeus ei miellytäkään, en oikein voi sitä helposti muuttaa, koska rakenteestä tulee vähän erikoinen. Se on ikävä jos sitten sängyn valmistuttua miettii että voihan nenu kun se on liian korkea/matala.

        Mut joo, ei ole pakko auttaa.


      • Divaani lattialle?
        122 kirjoitti:

        No siis ongelma on se, että jos korkeus ei miellytäkään, en oikein voi sitä helposti muuttaa, koska rakenteestä tulee vähän erikoinen. Se on ikävä jos sitten sängyn valmistuttua miettii että voihan nenu kun se on liian korkea/matala.

        Mut joo, ei ole pakko auttaa.

        No heh, jos tekisit itse, vika olisi sinun. Nyt jos kysyt muilta mielipidettä niin sitten voit syyttää toisia jos korkeus ei olekaan mieleinen.


      • 122
        Divaani lattialle? kirjoitti:

        No heh, jos tekisit itse, vika olisi sinun. Nyt jos kysyt muilta mielipidettä niin sitten voit syyttää toisia jos korkeus ei olekaan mieleinen.

        Siis oletko vähän vajaa? Kai täällä saa kysymyksiä esittää? Jos vilkaiset palstaa uudemman kerran voit huomata etten ole ainoa kyselijä täällä. Sen lisäksi en kysynyt mitään mielipidettä, vaan kysyin jos joku voisi kertoa minkä korkuinen hänen sänkynsä on. No, olen saanut jo vastauksen asiaan, joten voit mennä näsäviisastelemaan muille. Kannattaisi ehkä kuitenkin ennemmin kasvaa isoksi.


      • Kippis ja kulaus
        122 kirjoitti:

        Siis oletko vähän vajaa? Kai täällä saa kysymyksiä esittää? Jos vilkaiset palstaa uudemman kerran voit huomata etten ole ainoa kyselijä täällä. Sen lisäksi en kysynyt mitään mielipidettä, vaan kysyin jos joku voisi kertoa minkä korkuinen hänen sänkynsä on. No, olen saanut jo vastauksen asiaan, joten voit mennä näsäviisastelemaan muille. Kannattaisi ehkä kuitenkin ennemmin kasvaa isoksi.

        Menikö pavunpalko nenään? Tämähän on ihan normaalia suolipalstan keskustelua. Jos olet vastauksen saanut, niin et kuitenkaan tältä palstalta.


      • 122
        Kippis ja kulaus kirjoitti:

        Menikö pavunpalko nenään? Tämähän on ihan normaalia suolipalstan keskustelua. Jos olet vastauksen saanut, niin et kuitenkaan tältä palstalta.

        Ei mennyt, vaan sinua ilmeisesti hatuttaa joku tässä maailmassa vähän liikaa ja haluat sitä muille purkaa. Hain vastauksen muualta kun en täältä saanut. Mene vaan kippistelemään, älä luule olevasi hauska tai nokkela, se on vain känniharhaa.


    • .fysioterapeutti.

      Korkeampi sänky on hyvä huonojalkaiselle, siitä on helpompi nousta pois rasittamatta polviaan.

      • 122

        Niin se on totta, onneksi jalat on kunnossa ainakin tällä hetkellä. Ne korkeat sängyt ei vain oikein miellytä silmääni, kaikki niiden ympärillä näyttää niin pieneltä, myös koko huone.


    • Nimimerkkiiii

      Jos olet 171 cm pitkä, kuten minä olen, suosittelen 56 cm korkeaa petiä. 52 cm on sellainen perussängyn korko, kun ottaa tavallisen runkopatjan ja petauspatjan. Sekin piisaa, mutta muutama lisäsentti on mukava noustessa. Jenkkivuoteet ovat yleensä noin 60 cm - 62 cm korkeita. Korkeat sängyt eivät miellytä minunkaan silmääni.

    • liioittelua

      ittelläni jo riittävän korkea 92cm.tikkaat jo melkein vaatisi:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      134
      3619
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      110
      1419
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1330
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1249
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      17
      1144
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1081
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1038
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      1029
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1026
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      53
      938
    Aihe