Rodoksen kaupungissa baarikadulta, olisko ollut kolme katua vanhaan kaupunkiin päin. Siinä missä taisi olla jokin Tattoo-paikka. Ruotsalainen(?) mies vuokraa moottoripyöriä/skoottereita. Itse vuokrasimme jonkin enduropyörän siitä viime reissulla. Mikä tän vuokraamon nimi on tai onko ylipäätään enää siinä?
Apua tarvitaan! Moottoripyörä vuokraamo?
8
1947
Vastaukset
- rodostrianta
Tässä yksi mahdollinen: Svensk hyrcycel, Griva str. 39. Ei tän vieressä tosin tatuointipaikkaa ole mutta yläpuolella on kampaamo :D
- 123578961
Rodostrianta. Kun sulla tuntuu olevan tota paikalliskokemusta, niin kysyisin tiedätkö Rodoksen kaupungissa hierontapaikka (siis tarkoitan todellakin normaalia hierontaa) muuallakin kuin rannalla? Ja samoin jalkahoitoa? Kiitos etukäteen.
- rodostrianta
123578961 kirjoitti:
Rodostrianta. Kun sulla tuntuu olevan tota paikalliskokemusta, niin kysyisin tiedätkö Rodoksen kaupungissa hierontapaikka (siis tarkoitan todellakin normaalia hierontaa) muuallakin kuin rannalla? Ja samoin jalkahoitoa? Kiitos etukäteen.
Ei ole kohdalle sattunut, mutta googlettamalla löysin tällaisen: Anesis Massage - Wellness Center, Alexandrou Diakou 65-67. Löytyy facebookista mutta omia nettisivuja niillä ei ole.
- miimu1
Jos tää on sillain "maan alla" siis se itse liike ja ne pyörät siinä ulkopuolella niin on varmaan oikea paikka. :)
- miimu1
Ja googletin paikkaa niin on oikea. Suuri kiitos! :) Tatskapaikka taitaakin olla toisella kadulla. ;)
- StiikkaN
Saako rodoksella vuokrattua harleyta
- TodellaTyytyväiset
Margaritis on paras. Googlaapa sitä . Asiointi käy haluttaessa selvällä suomenkielellä. Omistajien, nuorten miesten, äiti on nimittäin suomesta kotoisin ja palvelua saa leppoisalla savonmurteella :-) Aina on saatu mieluinen prätkä, auto tai mönkkäri... mikä nyt on tarvittukin. Vuokrattu Margaritiselta reippaasti yli 20 kertaa. Ei voi kuin suositella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941759
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2351602- 901361
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!661032Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46931- 47918
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38908Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9904- 46862
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika37849