Apua tarvitaan! Moottoripyörä vuokraamo?

miimu1

Rodoksen kaupungissa baarikadulta, olisko ollut kolme katua vanhaan kaupunkiin päin. Siinä missä taisi olla jokin Tattoo-paikka. Ruotsalainen(?) mies vuokraa moottoripyöriä/skoottereita. Itse vuokrasimme jonkin enduropyörän siitä viime reissulla. Mikä tän vuokraamon nimi on tai onko ylipäätään enää siinä?

8

1947

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rodostrianta

Tässä yksi mahdollinen: Svensk hyrcycel, Griva str. 39. Ei tän vieressä tosin tatuointipaikkaa ole mutta yläpuolella on kampaamo :D

• 123578961

Rodostrianta. Kun sulla tuntuu olevan tota paikalliskokemusta, niin kysyisin tiedätkö Rodoksen kaupungissa hierontapaikka (siis tarkoitan todellakin normaalia hierontaa) muuallakin kuin rannalla? Ja samoin jalkahoitoa? Kiitos etukäteen.

• rodostrianta
        123578961 kirjoitti:

Rodostrianta. Kun sulla tuntuu olevan tota paikalliskokemusta, niin kysyisin tiedätkö Rodoksen kaupungissa hierontapaikka (siis tarkoitan todellakin normaalia hierontaa) muuallakin kuin rannalla? Ja samoin jalkahoitoa? Kiitos etukäteen.

Ei ole kohdalle sattunut, mutta googlettamalla löysin tällaisen: Anesis Massage - Wellness Center, Alexandrou Diakou 65-67. Löytyy facebookista mutta omia nettisivuja niillä ei ole.

• miimu1

Jos tää on sillain "maan alla" siis se itse liike ja ne pyörät siinä ulkopuolella niin on varmaan oikea paikka. :)

• miimu1

Ja googletin paikkaa niin on oikea. Suuri kiitos! :) Tatskapaikka taitaakin olla toisella kadulla. ;)

• StiikkaN

Saako rodoksella vuokrattua harleyta

• TodellaTyytyväiset

Margaritis on paras. Googlaapa sitä . Asiointi käy haluttaessa selvällä suomenkielellä. Omistajien, nuorten miesten, äiti on nimittäin suomesta kotoisin ja palvelua saa leppoisalla savonmurteella :-) Aina on saatu mieluinen prätkä, auto tai mönkkäri... mikä nyt on tarvittukin. Vuokrattu Margaritiselta reippaasti yli 20 kertaa. Ei voi kuin suositella.

• TodellaTyytyväiset

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      94
      1759
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      235
      1602
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      90
      1361
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      66
      1032
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      931
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      918
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      908
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      904
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      862
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      37
      849
    Aihe