Vanhat pelikaverit on alkanut taantumaan pelaamiseen suhteen ja pitäisi uusia löytää.
Mulla ei niinkään ole mitään kriteerejä, mutta olisi ihan kiva jos olisit kirjoituksissasi realistinen ja kykenisit muuhunkin kuin "ultrasöpöön" uke-seme asetelemaan (olen enemmänkin näiden 'perinteisten' homopelien ystävä) ja myös heterohahmoilla pelaamiseen. Pidän myös fantasiasta sekä kuuntelen mielelläsi sun toiveita mitä haluat pelata.
Paras tilanne olisi jos haluisit sekaantua mun ja kolmen muun ihmisen New Yorkiin painottuvaan pelimaailmaan. Siihen liittyy järjestöt, FBI ja ihan normaali eläminen myös. Ei se kuitenkaan pakko oo jos ei tahdo. Voidaan me muutakin pelata
Laita skype tähän jos kiinnostaa niin lisään
Roolipeliseuraa Skypeen!
jeeeeeee1
4
167
Vastaukset
- Hohoi
Heippa, olisin kiinnostunut roolimaan erilaisten ihmisten kanssa. The more the merrier ^^ Mut löytää "hencccaa"lla
- Hohoi
Ja niin, huolimatta tuosta nimimerkistä, olen ihan likka XD
- Yuippi7
Hey!
Olisin myöskin kiinnostunut pelailemaan kanssasi~ Olen 23 vuotias neitokainen ja pelikokemusta on ehtinyt kartta sellainen seitsemisen vuotta.
Jos vain yhä seura kiinnostaa niin skypeni on [email protected]- neliel1
Yritin etsiä sinua skypestä, että voitais ropettaa, mutta sieltä löytyi kaksi heta mäkistä. Kumpi olet? ((:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031685
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271442En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k901303- 621163
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101038Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111009Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall213815Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122743
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20718