Vanhat pelikaverit on alkanut taantumaan pelaamiseen suhteen ja pitäisi uusia löytää.
Mulla ei niinkään ole mitään kriteerejä, mutta olisi ihan kiva jos olisit kirjoituksissasi realistinen ja kykenisit muuhunkin kuin "ultrasöpöön" uke-seme asetelemaan (olen enemmänkin näiden 'perinteisten' homopelien ystävä) ja myös heterohahmoilla pelaamiseen. Pidän myös fantasiasta sekä kuuntelen mielelläsi sun toiveita mitä haluat pelata.
Paras tilanne olisi jos haluisit sekaantua mun ja kolmen muun ihmisen New Yorkiin painottuvaan pelimaailmaan. Siihen liittyy järjestöt, FBI ja ihan normaali eläminen myös. Ei se kuitenkaan pakko oo jos ei tahdo. Voidaan me muutakin pelata
Laita skype tähän jos kiinnostaa niin lisään
Roolipeliseuraa Skypeen!
jeeeeeee1
4
180
Vastaukset
- Hohoi
Heippa, olisin kiinnostunut roolimaan erilaisten ihmisten kanssa. The more the merrier ^^ Mut löytää "hencccaa"lla
- Hohoi
Ja niin, huolimatta tuosta nimimerkistä, olen ihan likka XD
- Yuippi7
Hey!
Olisin myöskin kiinnostunut pelailemaan kanssasi~ Olen 23 vuotias neitokainen ja pelikokemusta on ehtinyt kartta sellainen seitsemisen vuotta.
Jos vain yhä seura kiinnostaa niin skypeni on [email protected]- neliel1
Yritin etsiä sinua skypestä, että voitais ropettaa, mutta sieltä löytyi kaksi heta mäkistä. Kumpi olet? ((:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1903554Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii572217Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3762210- 432072
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321491Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251- 541213
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4601202Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1211063- 591004