Suurperheet, onko teillä yhdet tai kahdet kaksoset perheessä? Montako raskautta oli ennen kaksosia? Menikö kaikki hyvin vai keskeytyikö jo alkumetreillä? Olisin kiitollinen vastauksistanne! Ei -ja kyllä vastaukset otetaan vastaan. Kun vastaat, kerrothan perheenne koon, montako lasta! :) kiitti!
Onko kaksosia?
4
209
Vastaukset
- bigfamilia
Meiltä löytyy kaksoset, tulivat esikoisen jälkeen. Sen jälkeen saatiin vielä kaksi lasta eli perheessä on viisi lasta. Kaksosten kanssa ei ollu mitään ongelmaa, ovat nyt 6 vuotiaita ja esikoulussa.
- mamix4
Meiltäkin löytyy kaksoset, tai itseasiassa oikein kahdet :) Miehellä entisestä liitostaan 16v kaksoset ja meillä sitten yhteiset melkein 7v kaksoset, jotka aloittivat tänä syksynä ensimmäisen luokan. Lisäksi meillä on kaksi muutakin yhteistä lasta, 9v ja 2v.
Raskaus sujui hyvin, itseasiassa olin paljon hyvävointisempi kaksosraskauden aikana kuin kummankaan yksösraskauden aikana :) - twins are great
Yhdet kaksoset saimme esikoisen jälkeen, sen jälkeen vielä olemme saaneet 4 lasta, eli yhteensä 7 kullanmurua on tällä äidillä. Itse raskaus meni aika hyvin, oli jonkin verran raskasta ja välillä ohimeneviä kipuja vatsassa, ehkä kolmisen viikkoa ennen itse synnytystä alkoi supistukset ja menin sairaalaan, mutta siellähän sanottiin topakasti, ettei vielä aleta synnyttämään vaan laitettiin lepäilemään ja pääsinkin kotiin jatkamaan lepäilyä. Ehkä noin kolmisen viikkoa ennen varsinaista laskettua aikaa identtiset kaksospoikani sitten syntyivät alakautta normaalisti, hyväkuntoisina, ei tarvittu happikaappia, valohoitoa tai mitään muuta, vaan olivat aivan valmiita. 2,4 ja 2.7 kg poikia. Ovat olleet terveitä, kehittyneet normaalisti ja nyt 15-vuotiaita äitiään roimasti pidempiä korstoja.
Haluaisin tietää, oletko itse saamassa kaksoset? Muita lapsia ennestään? Tsemppiä kovasti sinulle ja lapsillesi! Muista että vaikka saisit kaksoset, he ovat kuitenkin kaksi eri ihmistä, pue heidät eri tavalla ja kutsu heitä omilla nimillään, älä kaksosiksi, sen he ovat ansainneet. Meillä sukulaiset toivat aluksi vaatteita yms. aina kaksi samanlaista, mutta aika nopeasti he huomasivat, etten pue heitä identtisesti ja lopettivat pian, pidä sama linja sitkeästi. Lapset kiittävät, kun kasvavat. He ovat kaksi eri yksilöä... - onnekkain
Itselläni kaksoset, 5 muuta lasta. Kaksoset syntyivät nelisen viikkoa etuajassa, mutta hyväkuntoisina. Siskoni odotti alunperin kaksosia, toinen meni kesken alkumetreillä ja toinen heistä kuoli kohtuun juuri ennen syntymää. Että kuinka vain voi käydä. Rukoile ja kiitä, muuta en voi neuvoa. Toivon, että laitat viestiä, mikä on oma tilanteesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473