Hei Rotikka narttujen omistajat jotka ovat steriloineet koiransa (iästä riippumatta).
Voitteko kertoa onko tullut virtsankarkailua mikä on ilmeisesti aika yleistä keskikokoisilla ja suurilla koirilla?
Oletteko huomanneet että koira olisi rauhallisempi kuin ennen leikkausta (ei apaattinen/masentunut vaan "aikuisempi rauhallinen")?
Onko kenenkään koiralle tehty sterilointia tähystyksellä? Me päädyttiin tähän vaihtoehtoon avoleikkauksen sijasta, aika tähystysleikkaukseen meidän koiralla 1,kk kuukauden kuluttua, tätä ennen haluaisin vielä tietää kokemuksianne, kiitos!
Steriloinnin jälkeinen virtsankarkailu?
3
364
Vastaukset 3
- Sissi11
Minulla on kahdelta rotikalta poistettu kohtu. Toiselta hieman iäkkäämpänä, toiselta nuorena. Vanhemman koiran kohdalla elämänlaatu parani huomattavasti ja leikkaus oli todellinen "nuorennusleikkaus". Nuoremman kohdalla ei mitään merkkejä suuntaan tai toiseen. Mitään ongelmia ei leikkaukset tuoneet tullessaa, ei edes sitä paljon puhuttua painon nousua. Minulla on neljältä isolta koiralta poistettu kohtu, eikä mitään negatiivia seurauksia ole ikinä tullut. Onnea matkaan ;)
- sumppi1
Kiitos Sissi11, kiva kuulla. Hyvää jatkoa sinulle ja koirillesi! :)
Edesmennyt rotkonarttuni steriloitiin jo alle kaksivuotiaana. Koskaan ei ollut virtsankarkailu, ja eli reilu 12 vuotta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831109
- 73922
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut125739- 57680
- 43595
- 30592
Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.174578Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4576Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136568Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61555