Heippa,
onko kellään kokemusta, että olisi tullut jonkinlaiset menkat ja silti olisi raskaana? Mulla tuli viimesimmät menkat ihan ajallaan, mutta kesti vaan 2 päivää (normaalisti 4-5) ja oli senkin hetken ajan tosi niukat. Nyt menkoista on 1,5 viikkoa, ja mulla on menkkamaisia alavatsakipuja, aina välillä vähän etova olo (erityisesti nälkäisenä), välillä myös paleltaa, tissit vähän kipuilevat. Jos kierto olis siinä vaiheessa, että odottelisin menkkoja alkavaksi, pitäisin näitä kaikkia oireita vaan mielikuvituksen tuotteina, koska toivon vauvaa tosi kovasti. Mutta nyt kun olin jo heittänyt toivoni tuon kierron osalta, kun ne menkat kumminkin tuli, niin en kai kuvittelekaan näitä oireita? Joo. Meen ostaan raskaustestin nyt.
Oudon niukat kuukautiset, kaikenlaista oirehdintaa, raskaanako?
9
2657
Vastaukset
- Oleelliset tiedot kiitos
Ikä ja parisuhteen kesto?
- Ap.
Niistäkö pystyt päättelemään, olenko raskaana vai en? No olenpa kuitenkin, plussa tuli testiin! :D
- heidu85
Ap. kirjoitti:
Niistäkö pystyt päättelemään, olenko raskaana vai en? No olenpa kuitenkin, plussa tuli testiin! :D
Onnea plussasta!!:)
- äititeresa
Ap. kirjoitti:
Onnea! :)
Oletko koska lopettanut ehkäisyn? Vai mikä tilanne on?
Valemenkkoja voi tulla vielä raskauden alkuaikoinakin.
Mutta todennäköisemmin kyseessä on kroppasi keino palautua "luomi menkkoihin".
Nuo oireet kun tosiaan sopivat myös menkkaoireiluun. Koska menkkasi pitäis alkaa? Millainen kuukautiskierto?
Mikäli menkkoja ei näy ajallaan, tee testi.. Mikäli näyttää negaa ja menkkoja ei edelleen kuuluu, seuraava testi viikon päästä.- hmm..
Ap. on kertonut 10.8. saaneensa plussan.....
- mielikuvitus laukkaa
Mulla kans samoja oireita.. kuukautisiin alkamiseen kuitenki vielä 6 pv et kattoo nyt.... Maha "pömpöttää"(johtuneen muusta turvotuksesta) ja kuvottaa syödä,mikään ei tahdo pysyä sisällä.. (ajatus itelläki et varmaan vain kuvittelen) ikääki 25 v ja lasta yritetty 2 vuotta...
- rejpe
Tiedän muutamia joilla tullut kuukautiset vaikka on jo tärpännyt :) Oletko tehnyt testin jo? Nuo oireesi voivat myös olla ovulaatioon viittavia, alavatsakivut ainakin voivat0 olla oviskipuja. Sinulla varalta heiluttelisin peittoja, varsinkin jos testi nega :)
Jos edelliset menkat oli oudot, niin sekin saattaa kuitenkin johtua ihan stressistä (esim vauvakuume), mutta totta kai testi kannattaa tehdä!- rejpe
Ohoh plussasitkin. Onnea! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman481548Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 241080
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊881044- 88970
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187906Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20851Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99845- 82821
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70789