laulun kieli

tiinaex...

paljon tunteita ja tukalan kuuma mutta hetkeäkään en antaisi pois aivan ihana itkeä vuolaasti se muuten helpottaa onko kukaan koskaan ollut paikassa jossa tunteet on pinnassa koko ajan jotenkin se hävettääkin kun tippa on silmässä koko ajan mutta lopulta se on tosi helpottava tunne kun antaa itselleen luvan parkua eikä tarvitse pidätellä tunteitaan suosittelen kaikille lämpimästi.

125

437

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • x-neitsyt

Enpä ole itkenyt vuolaasti aikoihin vanhemmiten en ole enää kovin herkkä itkemään joskus tekisi mieli karjua kurkku suorana kun katselee ja kuuntelee ihmisten puheita ja toilailuja.

• tiinaex...

mää kyllä itken herkästi ja tuntuu että mitä vanhemmaksi tulen sitä herkemmin rupeen parkuun ja se itkettää vielä enemmän kun huomaa jonkun toisen nieleskelevän kyyneliään ja tänään oli sellainen päivä.

• Surua vain
        tiinaex... kirjoitti:

mää kyllä itken herkästi ja tuntuu että mitä vanhemmaksi tulen sitä herkemmin rupeen parkuun ja se itkettää vielä enemmän kun huomaa jonkun toisen nieleskelevän kyyneliään ja tänään oli sellainen päivä.

Käsittelemättömiä asioita omassa elämässä? Monela on niin että ikää myöten alkaa nousta pintaa käsittelmättömiä asioita omasta elämästä. Itke vaan jos itkettää, se helpottaa.

• tiinaex...
        Surua vain kirjoitti:

Käsittelemättömiä asioita omassa elämässä? Monela on niin että ikää myöten alkaa nousta pintaa käsittelmättömiä asioita omasta elämästä. Itke vaan jos itkettää, se helpottaa.

siltä se tuntuu eikä tää tilanne että joutu luopumaan työstään niin kauheen helppoa ole vaikka ensin tuli suuri helpotus mutta loppujen lopuksi tuli kumminkin semmoinen lopullisuuden tunne yhdestä elämän vaiheesta ja oikeesti yleensä on nieleskellyt vaikka on tuntunut että pala on kurkussa eikä se välttämättä aina oo se oikee tapa tänään kun kuunteli niitä laulujen sanoja joita ihmiset oli valinneet itselleen ja niitä tulkintoja mm sinua sinua rakastan ja sitä tuskan ulos huutamista...

• Surua vain
        tiinaex... kirjoitti:

siltä se tuntuu eikä tää tilanne että joutu luopumaan työstään niin kauheen helppoa ole vaikka ensin tuli suuri helpotus mutta loppujen lopuksi tuli kumminkin semmoinen lopullisuuden tunne yhdestä elämän vaiheesta ja oikeesti yleensä on nieleskellyt vaikka on tuntunut että pala on kurkussa eikä se välttämättä aina oo se oikee tapa tänään kun kuunteli niitä laulujen sanoja joita ihmiset oli valinneet itselleen ja niitä tulkintoja mm sinua sinua rakastan ja sitä tuskan ulos huutamista...

Varmaan raskastakin mutta toisaalta ole onnellinen siitä että sinulla on kyky tuntea ja asettua myös toisten ihmisten asemaan, kyky itkeä. Sitä ei kaikilla enää ole.

• tiinaex...
        Surua vain kirjoitti:

Varmaan raskastakin mutta toisaalta ole onnellinen siitä että sinulla on kyky tuntea ja asettua myös toisten ihmisten asemaan, kyky itkeä. Sitä ei kaikilla enää ole.

kiitos kauniista sanoista niitä täällä harvemmin saa mutta aina ne lämmittää tänään justs puhuttiin siitä että ihmiset ei osaa ottaa vastaan kauniita sanoja jos joku kehuu niin aina yleensä vähätellään harvemmin kukaan sanoo että eiks ookkin jos hänelle sanotaan positiivista vaikka uudesta kampauksesta tai vaatteesta.

• Surua vain
        tiinaex... kirjoitti:

kiitos kauniista sanoista niitä täällä harvemmin saa mutta aina ne lämmittää tänään justs puhuttiin siitä että ihmiset ei osaa ottaa vastaan kauniita sanoja jos joku kehuu niin aina yleensä vähätellään harvemmin kukaan sanoo että eiks ookkin jos hänelle sanotaan positiivista vaikka uudesta kampauksesta tai vaatteesta.

Me suomalaiset olemme niin vaatimatonta kansaa jotta itsensä kehuakin on vaikea kuunnella. Vaivaannuttaahan se jos kuulee jotain positiivista :). Puhumattakaan siitä että itse itseään kehuskelisi.

• täälläkin
        Surua vain kirjoitti:

Me suomalaiset olemme niin vaatimatonta kansaa jotta itsensä kehuakin on vaikea kuunnella. Vaivaannuttaahan se jos kuulee jotain positiivista :). Puhumattakaan siitä että itse itseään kehuskelisi.

Onhan heitä jotka estoitta itseään kehuvat.

• Surua vain
        täälläkin kirjoitti:

Onhan heitä jotka estoitta itseään kehuvat.

Kyllä vaan mutta minusta vaikuttaa siltä että ei hyvällä silmällä katsota.Itseään ei sovi kehua, se aiheuttaa närästystä toisissa.

• täälläkin
        Surua vain kirjoitti:

Kyllä vaan mutta minusta vaikuttaa siltä että ei hyvällä silmällä katsota.Itseään ei sovi kehua, se aiheuttaa närästystä toisissa.

Ei katsota mutta kannattaako tuosta välittää.

• 11111111111111111111

Kerran kesätöissä olin itkijänaisena, oikein huojentava kokemus.

• pi-ne

Kyllä minulta päivittäin ainakin pieni ikkasu tirahtaa. Herkkä kun ainakin joltakin laidaltani olen.
      Joskus yksinäni saatanpa parahtaa suureenkin poraamiseen. Mutta vain hetkeksi.
      Ei pidä ottaa tavaksi.

Ainakin hautajaisissa on itkettänyt ihan julkisesti.

• tiinaex...

mää en osaa itkeä yksin jotenkin tuntuu että on vaan pakko purra hammasta yhteen vaikka kuinka itkettäs enkä muutenkaan osaa sillei itkee että itsekseni ajattelisin jotain surullista asiaa.

• pi-ne
        tiinaex... kirjoitti:

mää en osaa itkeä yksin jotenkin tuntuu että on vaan pakko purra hammasta yhteen vaikka kuinka itkettäs enkä muutenkaan osaa sillei itkee että itsekseni ajattelisin jotain surullista asiaa.

Multa itku lirahtaa juuri noin, yksin ollen jostain ajatuksesta menneestä tai nykyisestä.
        Olen tottunut pienestä pitäin itkemään yksinäin. Mies on jollain lailla minua herkempi, huomaa vaikka jotain leffaa töllöttäin.

• Laulajainen

Juu-u, kyllä tunteet kuohahtivat aloituskommenttia lukiessa. Oletko ikinä kuullut lauseista ja virkkeistä mitään? Sori.

Mutta asia: lauloin viime keväänä hautajaisissa sellaisen hengellisen laulun, joka on aina nostanut palan kurkkuun ja vedet silmiin. Ensin ajattelin, että en kykene em. syistä, mutta sitten päätin kyetä ja psyykkasin. Ääni ei särkynyt tilaisuudessa.

Anneli Saariston Evakon laulu on myös sellainen, joka nostaa porun pintaan, kun se muistuttaa oman mummon itkuisista muistoista kotipaikasta, joka jäi rajan taa.

Jossain vaiheessa elämää luulin, että itkua ei enää tule, ei voi tulla. Vaan kuinkas sitten kävikään ...

• tiinaex...

no se nyt ei oo mitään uutta että tunteet kuohahtaa mun kirjoituksesta... mutta mää en oo läheskään varma että pystyisin laulamaan hautajaisissa tai häissä liikuttumatta ehkä siinä on kumminkin semmoinen oma pieni jännityksensä joka vois olla päällimmäisenä tunteena ja ehkä se auttais pysyyn kyynelittä... se on hyvä että itku tulee se on kumminkin sellanen luonnollinen tunteenpurkaus.

• "tiinaex..."

Paljon olen laulanut, jotain pilannutkin, ja hetkeksi on nyt kurkkuni kylmennyt.
      Mutta ehkäpä into siihen vielä nousee uusiin sävel-korkeuksiin.
      Laulu liikuttaa aina jollain tavalla, iloisesti tai surullisesti, harvoin se jättää kylmäksi.
      Kiva kuulla että joku muukin osaa ottaa laulut vastaan oikein ja ymmärtää niiden merkityksen ajatusten jatkeena.

YH.

• Viimeksi lauloin sydämeni kyllyydestä Lahden synttäreillä. Joulukirkossa alan nielemään ja ääni katkeaa kun Sylvian joululaulua tai Varpunen jouluaamuna lauluja aletaan laulamaan.

Muista lautaa korkealta ja lujaa ; )

• korppis kirjoitti:

Viimeksi lauloin sydämeni kyllyydestä Lahden synttäreillä. Joulukirkossa alan nielemään ja ääni katkeaa kun Sylvian joululaulua tai Varpunen jouluaamuna lauluja aletaan laulamaan.

Olin vastaavinani tiinuskalle, miten se nyt näin hunksille meni vai poistuiko välistä Tiinan aamuviesti?

Ei sinänsä mitään erikoista.

• kultakurkkuinen
        korppis kirjoitti:

Olin vastaavinani tiinuskalle, miten se nyt näin hunksille meni vai poistuiko välistä Tiinan aamuviesti?

Ei sinänsä mitään erikoista.

Ei ole poistunut mitään.

• kultakurkkuinen

Luuleeko hunski että olette ainoita jotka ottavat laulut vastaan oikein ja ymmärtävät niiden merkityksen. Kaikki vain eivät kailota ajatuksiaan julki suureen ääneen, kuten eräät tekevät.

• tiinaex.

tänään harjoiteltiin perjantain konsertin lauluja kolmen ammattilaisen kanssa kyllä meni taas päivä naurun ja itkun merkeissä tänään oli jo naurua huomattavasti enemmän hatsansaa suosittelen sullekkin samaa kurssia pidetään aina välillä veikkolassa lienee jossain kehä kolmosen tolla puolen meilläkin on mukana peräti kolme miestä.

• tiinaex...
        korppis kirjoitti:

Viimeksi lauloin sydämeni kyllyydestä Lahden synttäreillä. Joulukirkossa alan nielemään ja ääni katkeaa kun Sylvian joululaulua tai Varpunen jouluaamuna lauluja aletaan laulamaan.

kyllä vaan korppis laulan korkealta ja kovaa ja sopivasti teatteria mukana ne naiset ei anna armoa jotaka meitä opettaa tai yrittää opettaa.

• 4711
        kultakurkkuinen kirjoitti:

Luuleeko hunski että olette ainoita jotka ottavat laulut vastaan oikein ja ymmärtävät niiden merkityksen. Kaikki vain eivät kailota ajatuksiaan julki suureen ääneen, kuten eräät tekevät.

Harva myös plussailee omia kirjoituksiaan ja miinustelee niiden joista ei henk.koht. pidä onhan meitä moneksi, on on :))

• Kiva kuulla että nautit "musiikkileiristä" ja tunteita nousee pintaan ja niitä voi siellä käydä avoimesti läpi.

Suuren surun vyöryessä ylle musiikki helpottaa sen käsittelemistä ja antaa tunteen, että joku toinenkin on tämän läpi käynyt.
      Kuuluuhan ilokin musiikkiin, mutta jotenkin koen surun ja ikävän olevan enemmän omien itkettävien musiikkikokemusteni takana.

Näissä palstan musiikkiketjuissa en pääse lähellekään sellaisia tuntemuksia, kuka nyt oudoille ihmisille voisi laittaa säveliä sydämensä syvyydestä ja tunteista kertomaan.
      Pelkkää pintasälää kun linkittää jonkun kappaleen.
      Musiikki vaatii oikean hetken ja tilanteen, silloin se toimii parhaiten.

• Olen musiikin ystävä, nimenomaan sen livemusiikin.

Olen toki kirjoittanut näin ennenkin, että kuka niitä musiikkiketjujen kappaleita edes loppuun kuuntelee, ei kai Heikkikään.

• joutavoo puuhoo
        korppis kirjoitti:

Olen musiikin ystävä, nimenomaan sen livemusiikin.

Olen toki kirjoittanut näin ennenkin, että kuka niitä musiikkiketjujen kappaleita edes loppuun kuuntelee, ei kai Heikkikään.

Eiköhän tuo liene jonninmoista kilpalaulantaa kuka ehtii eniten linkittää ja tsättäilyksi on näköjään menny koko homma. Muutama immeinen koko ketjusa.Vaan eikö se vetäjä siirtyne kohta seuraavaan ikäryhmään, jatkaako kukkaan saapi nähä.

• nauraa
        joutavoo puuhoo kirjoitti:

Eiköhän tuo liene jonninmoista kilpalaulantaa kuka ehtii eniten linkittää ja tsättäilyksi on näköjään menny koko homma. Muutama immeinen koko ketjusa.Vaan eikö se vetäjä siirtyne kohta seuraavaan ikäryhmään, jatkaako kukkaan saapi nähä.

Läpinäkyvä PROVO

• minä laulan sun

Mitä se muita kaihertaa, kun siellä viihtyvät. Tiedän omasta kokemuksestanikin, että mieleen juolahtanut kappale, tai ihan sattumalta löydetty, on jo sinällään hauskaa.
        Mitä täältä muuta haetaan, kuin ajanviettoa, minä ainakin.
        Ennemmin kuin ainaista riitaa ja luulemista.

Koko palstan alasajoko on maali?

• joutavoo puuhoo
        nauraa kirjoitti:

Läpinäkyvä PROVO

Pesehä silimälasit sekä kiillota ristallipallois eläkä naura nuin älyttömästi, ikeneis näkkyy.

• menkää sinne hoilaam
        minä laulan sun kirjoitti:

Mitä se muita kaihertaa, kun siellä viihtyvät. Tiedän omasta kokemuksestanikin, että mieleen juolahtanut kappale, tai ihan sattumalta löydetty, on jo sinällään hauskaa.

Täytyisikö täällä kaikkien laulaa hoosianna ilovirttä ja kehua musiikkialotusta, oma mielipide se kaikilla on.

• Just näin, oikea biisi oikeassa kohdassa ja sille kelle SEN tarkoittaa.

• sumliirunsumlaarun
        menkää sinne hoilaam kirjoitti:

Täytyisikö täällä kaikkien laulaa hoosianna ilovirttä ja kehua musiikkialotusta, oma mielipide se kaikilla on.

Täällä on kaikilla samat oikeudet, muttei mitään virsipakkoa, veisaa siis sinä niitä.
        Ei minulla ole riitelypakkoakaan, joten jaksa vain issexeis.

• minä laulan sun kirjoitti:

Ei minua ainakaan kaiherra, viihtyvät ketkä viihtyvät.

Siinä olet oikeassa palstaa ajetaan alas. Meitä on jo ohjattu ainakin minua siirtymään eri palstalle aloituksineni. Kun aloitukset meneväti omiin osastoihin, palstoille käy nii, että kukaan ei vastaa kenellekään vaan kaikki kailottavat omiaan.

• menkää sinne hoilaam
        sumliirunsumlaarun kirjoitti:

Täällä on kaikilla samat oikeudet, muttei mitään virsipakkoa, veisaa siis sinä niitä.
        Ei minulla ole riitelypakkoakaan, joten jaksa vain issexeis.

Kuka tääl riitelee en minä ainakaan, sanoin saman kuin sinäkin, jokaisella SAA olla oma mielipide ja sen SAA kertoa.

• minä laulan sun
        korppis kirjoitti:

Ei minua ainakaan kaiherra, viihtyvät ketkä viihtyvät.

Siinä olet oikeassa palstaa ajetaan alas. Meitä on jo ohjattu ainakin minua siirtymään eri palstalle aloituksineni. Kun aloitukset meneväti omiin osastoihin, palstoille käy nii, että kukaan ei vastaa kenellekään vaan kaikki kailottavat omiaan.

Mikähän ihme vallitsee. Kaikki ketjut voitaisiin siirtää, mutta mitä tänne jäisi?
        Hävittäkööt koko ikäryhmät, jos täällä ei saa muuta kuin tukkia suunsa ja pyöritellä peukaloitaan.
        Minusta monimuotoisuus on palstan parasta, jokainen sopii tänne sanoineen ja ominaisuuksineen.

Itsekin otin musaan aikoinaan osaa usein, mutta sitten tuli väsy. Pitkää pinnaa ja kestävyyttää senkin ylläpito vaatii, josta nostan olematonta kukkahattuani.

Usein ihmettelen, miksi tänne yleensä tullaan, kun ei haluta nähdä muuta kuin tyhmää, turhaa ja ärsyttävää.

• siltä näyttää
        minä laulan sun kirjoitti:

Mikähän ihme vallitsee. Kaikki ketjut voitaisiin siirtää, mutta mitä tänne jäisi?
        Hävittäkööt koko ikäryhmät, jos täällä ei saa muuta kuin tukkia suunsa ja pyöritellä peukaloitaan.
        Minusta monimuotoisuus on palstan parasta, jokainen sopii tänne sanoineen ja ominaisuuksineen.

Itsekin otin musaan aikoinaan osaa usein, mutta sitten tuli väsy. Pitkää pinnaa ja kestävyyttää senkin ylläpito vaatii, josta nostan olematonta kukkahattuani.

Usein ihmettelen, miksi tänne yleensä tullaan, kun ei haluta nähdä muuta kuin tyhmää, turhaa ja ärsyttävää.

Omasta halustaan vetäjä ketjua ylläpitää, kukaan ei siihen pakota eikä vaadi. Kovin innokas tuntuu olevan.

• en kerro
        siltä näyttää kirjoitti:

Omasta halustaan vetäjä ketjua ylläpitää, kukaan ei siihen pakota eikä vaadi. Kovin innokas tuntuu olevan.

Haetanneeko tuo mittään, jos ihmisillä riittää jutun juurta.
        Eikö tämä talo ole sitä varten rakennettu?
        Minä ainakin omani olen allekirjoittanut, enkä tiedä olevani aloittaja.

• laita omasi

Älä huolehdi, ei siirry kukaan mihinkään ja musiikkiketju jatkuu niin kauan kuin palstakin.

• tiinaex...

kyllä vaan anceli jokaiselle laululle löytyy tausta paljon iloa paljon surua meillä on aivan ihana leiri uskon että jokainen meistä auttaa toisiaan eteenpäin elämässä ja tuo voimaa arjen jaksamiseen.

• miksi puskasta?
        laita omasi kirjoitti:

Älä huolehdi, ei siirry kukaan mihinkään ja musiikkiketju jatkuu niin kauan kuin palstakin.

Eihän täällä sallita kuin yksi musiikkiketju, muut poistetaan. Seitsenkymppisille on oma palsta.

• kummaa touhua
        miksi puskasta? kirjoitti:

Eihän täällä sallita kuin yksi musiikkiketju, muut poistetaan. Seitsenkymppisille on oma palsta.

Tuo on totta, hirvee älmölö nousee jos joku muu musiikki alotuksen laittaa, yks ämmä ommistaa sen kokonaa ja muutama häntä peesaa. Kuka täl oikei isännöi sen tahtosin tietää ja eräs m on tähän saakka ajannu vanhempia ikäisiisä mut ei ku on toinen ämmä kyssesssä.

• vienotuuli
        kummaa touhua kirjoitti:

Tuo on totta, hirvee älmölö nousee jos joku muu musiikki alotuksen laittaa, yks ämmä ommistaa sen kokonaa ja muutama häntä peesaa. Kuka täl oikei isännöi sen tahtosin tietää ja eräs m on tähän saakka ajannu vanhempia ikäisiisä mut ei ku on toinen ämmä kyssesssä.

Sellaasta se on kun hellaa ei oo ja uunikin on rikki!

• milläs paistat
        vienotuuli kirjoitti:

Sellaasta se on kun hellaa ei oo ja uunikin on rikki!

Köyhää menoo pohojanmaalla.

• lusiinana kirjoitti:

Just näin, oikea biisi oikeassa kohdassa ja sille kelle SEN tarkoittaa.

Juu, vähän naurettavaa laittaa tuntemattomalle palstalaiselle sydäntä riipaiseva rakkauslaulu ja joskus joku hölmö vielä kuvittelee sen olevan todella hänelle tarkoitettu.

• tiinaex... kirjoitti:

kyllä vaan anceli jokaiselle laululle löytyy tausta paljon iloa paljon surua meillä on aivan ihana leiri uskon että jokainen meistä auttaa toisiaan eteenpäin elämässä ja tuo voimaa arjen jaksamiseen.

Käymme yhdessä ain, toisiamme kannustain ja tukien..
        Mukavaa loppuleiriä sinulle, kun jälleen kohdataan, voidaan vaikka tirauttaa pienet yhteisitkut. Voidaan toki myös nauraa, se kun kuuluu tapoihimme.

• plussaa sulle+++++++
        Anceli kirjoitti:

Juu, vähän naurettavaa laittaa tuntemattomalle palstalaiselle sydäntä riipaiseva rakkauslaulu ja joskus joku hölmö vielä kuvittelee sen olevan todella hänelle tarkoitettu.

Heheee, joku huomasi olleensa hölmö, hyvä Anceli :)))

• samaaaaaa mieltä
        Anceli kirjoitti:

Juu, vähän naurettavaa näillävuosilla laittaa lauluja sanoituksen kuuntelun tovossa, sanoitus ei ole musiikissa merkityksellinen.

• sanaton laulu
        samaaaaaa mieltä kirjoitti:

Juu, vähän naurettavaa näillävuosilla laittaa lauluja sanoituksen kuuntelun tovossa, sanoitus ei ole musiikissa merkityksellinen.

Miksi koko sanoja sitten runoillaan, jos niillä ei ole merkitystä?

Minulle ainakin on.

• järkee mukaan
        sanaton laulu kirjoitti:

Miksi koko sanoja sitten runoillaan, jos niillä ei ole merkitystä?

Minulle ainakin on.

Totta kai sanoitus on tärkeä, mut kun joku laittaa lällylaulun ei se tarkoita et hän on silmittömästi rakastunut häneen jolle vastas, jokku voi niin olettaa ja toivookin. :-o

• ei sanoja ollenkaan
        järkee mukaan kirjoitti:

Totta kai sanoitus on tärkeä, mut kun joku laittaa lällylaulun ei se tarkoita et hän on silmittömästi rakastunut häneen jolle vastas, jokku voi niin olettaa ja toivookin. :-o

Voihan nenä, ei kai nyt täällä kukaan niin lapsellinen ole.
        Ja jos onkin, saapahan olla hyvällä mielellä, parempi niin, kuin pahalla. ;))

• kyl löytyy
        ei sanoja ollenkaan kirjoitti:

Voihan nenä, ei kai nyt täällä kukaan niin lapsellinen ole.
        Ja jos onkin, saapahan olla hyvällä mielellä, parempi niin, kuin pahalla. ;))

Jospa tietäsit..;))

• vain tuoksua mintun
        kyl löytyy kirjoitti:

Jospa tietäsit..;))

Juu'u, voihan sitä ihan helposti virtuaalilempiä. Ei se mitään maksa. :))

• häiriöö tulloo
        vain tuoksua mintun kirjoitti:

Juu'u, voihan sitä ihan helposti virtuaalilempiä. Ei se mitään maksa. :))

Ja tekkee hyvvää vanahalle syrämelle väpättää taas hirveesti kun ei rytmi sekoais

• Anceli kirjoitti:

O-ou. Minä ainaskin täällä laitan semmottia itelle tärkeitä ja merkityksellisiä biisejä joissa on joko sävel tai sanat tai molemmat jotenkin joskus ainakin kolahtanut.Tai kertoo senhetkisestä elämästä tai tilanteesta, siihen osuu tai uppoaa. Siis otaksuen et joku muukin joksus on tuntenut tai kokenut sillain omissa ympyröissään.Täällä en kyllä ole kohdistanut keneenkään sillain.

• :))
        häiriöö tulloo kirjoitti:

Ja tekkee hyvvää vanahalle syrämelle väpättää taas hirveesti kun ei rytmi sekoais

Vähän matkaa kun pistää pikajuoksua, jaksaa sitten taas tasaisesti löntystää. Ilman Marevaniakin.

• osu ja uppos
        plussaa sulle+++++++ kirjoitti:

Heheee, joku huomasi olleensa hölmö, hyvä Anceli :)))

Ja se hölmö poistaa plussia, a tais osua hyvinkin oikeaan.

• marevaaniiit
        :)) kirjoitti:

Vähän matkaa kun pistää pikajuoksua, jaksaa sitten taas tasaisesti löntystää. Ilman Marevaniakin.

Johonki tais osuu kun nii innokkaasti poistaa plussat.uy

• tiinaex...
        Anceli kirjoitti:

Käymme yhdessä ain, toisiamme kannustain ja tukien..
        Mukavaa loppuleiriä sinulle, kun jälleen kohdataan, voidaan vaikka tirauttaa pienet yhteisitkut. Voidaan toki myös nauraa, se kun kuuluu tapoihimme.

nauraminen luonnistuu meiltä kyllä paremmin yhdessä kun itkeminen ainakin tähän mennessä mutta saapas nähdä ens kerralla vaikka se itkukin tirahtas =)))))

• Anceli kirjoitti:

Enkelille joka ei oo koskaan hölmö eikä hyväuskonen.
        Enkelithän on fiksuja suojelijoita .
        Sen kunniaks kuunellaan tää riipaiseva rakkauden tunnustus.
        http://www.youtube.com/watch?v=D3OiC9ibTok&list=PL2E83A210FDEF21C6

• koti-kiusattu kirjoitti:

Enkelille joka ei oo koskaan hölmö eikä hyväuskonen.
        Enkelithän on fiksuja suojelijoita .
        Sen kunniaks kuunellaan tää riipaiseva rakkauden tunnustus.
        http://www.youtube.com/watch?v=D3OiC9ibTok&list=PL2E83A210FDEF21C6

Kiitos kivasta laulusta, kyllä meidän rakkaus kestää, vaikka sitä ei lauluin tunnustettaisikaan.. :)
        Jumpata pitäisikin, olkapää on kipeä tuosta viikkojen työstä. Kai sullakin jotakin paikkaa kivistää.

http://www.youtube.com/watch?v=eEw_autRD4g

• plussaa sulle+++++++
        Anceli kirjoitti:

Kiitos kivasta laulusta, kyllä meidän rakkaus kestää, vaikka sitä ei lauluin tunnustettaisikaan.. :)
        Jumpata pitäisikin, olkapää on kipeä tuosta viikkojen työstä. Kai sullakin jotakin paikkaa kivistää.

Tosi nopee miinustaja sulla perässäs, kun mää laitoin plussan niin heti se katos ;=))

• plussaa sulle+++++++
        Anceli kirjoitti:

Ai sitäkään ei saanu kirjottaa on tää metka palsta ;DD

• joko yv laitan sivul
        kyl löytyy kirjoitti:

Jospa tietäsit..;))

Perskärpänen on liittynyt luulosairaiden sukuun ;DDDDDDDDDDDDDD

• nauraa

Kappas vaan, täällä todelliset virtuoosit ja tunteiden tulkit analysoivat musiikkimakua.

• ikenes näkkyy

Onhan täällä muidenkin alojen asiantuntijoita pilvin pimein miksei musiikin.

• Sinulla se on omituinen huumorintaju. Minä nauran joskus aivan hillittömästi täällä näppäimistön takana kun luen viestejä. En kuitenkaan tee kaikesta numeroa.

Nauraa nimimerkki on surkuhupaisa ei se anna tuntemusta, että sinulla olisi hauskaa, päinvastoin.

• kerro ihmeessä

Missä ja kenen musiikkimakua täällä analysoidaan, kun en ole sitä huomannut? Vain keskustelua ja omia mielipiteitä.

• aivan ihana
        korppis kirjoitti:

Sinulla se on omituinen huumorintaju. Minä nauran joskus aivan hillittömästi täällä näppäimistön takana kun luen viestejä. En kuitenkaan tee kaikesta numeroa.

Nauraa nimimerkki on surkuhupaisa ei se anna tuntemusta, että sinulla olisi hauskaa, päinvastoin.

Suloonen kissimirri :)

• nauraa

Nii mulla ei ole huumorintajua ollenskaa, oon ihan tajuton.

• tiinaex...

jos mää olisin tajuton mulla ei sormetkaan pelais... taidan olla tajuissani vielä tänkin päivän jälkeen.

• up up
        tiinaex... kirjoitti:

jos mää olisin tajuton mulla ei sormetkaan pelais... taidan olla tajuissani vielä tänkin päivän jälkeen.

ap

• Onneksi alkoi satamaan, olikin liian kuuma.
      Joskus jotain elokuvaa katsellessa tulee kyyneleet silmiin, vaikka tiedän että on vain näyttelemistä.
      Muistan aina isän siskon kuullessani virren "Täällä pohjan tähden alla", siihen liittyy paljon muistoja lapsuudesta.

• Kirkossa uruilla soitettu musiikki ainakin soittaa mun sieluain.

• Tiinaex... teki aloituksen johon sopii paljon tunnetta.
      Joillekin aloitus voi tuoda vasten-mielistäkin tunnetta.
      Sovitus ei aina kaikilla ole kohdallaan.
      Minä en ole koskaan joutunut pettymään Tiinaan.
      Lauloin aikanaan kuoro-kaverini hautajaisissa kuoron tukemana soolon,
      kaveri veti viimeisilläänkin meidän mukanamme, vaikka käden selkämyksessä oli kiinni Sytostaatti tms-letkujen päät.
      Tiesin hänen nauttivan laulaessaan tavallaan, että elämänsä tulee pian helpottumaan.
      Tietenkään en kyynelehtinyt laulaessani, minulla oli vain hyvän kaipuun tunne.

H.

• Aina vaan tuo tarina jaksaa liikuttaa, vaikka olen sen lukenut noin seitsemän kertaa.
        Isäni hautajaisissa minua liikutti paikkakunnan mieskuoron esittämä Veteraanin iltahuuto ja vieläkin liikuttaa joka kerta, kun sen kuulen.
        Tyttäreni hautajaisissa liikutti papin puhe ja hänen haudalle tuomat kukkaset. Hän oli muutama kuukausi aikaisemmin kastanut lapsen, jota nyt haudan lepoon siunasi.

Saako nyt itkeä, vaikka musiikkia ei kuulukaan?

• Anceli kirjoitti:

Aina vaan tuo tarina jaksaa liikuttaa, vaikka olen sen lukenut noin seitsemän kertaa.
        Isäni hautajaisissa minua liikutti paikkakunnan mieskuoron esittämä Veteraanin iltahuuto ja vieläkin liikuttaa joka kerta, kun sen kuulen.
        Tyttäreni hautajaisissa liikutti papin puhe ja hänen haudalle tuomat kukkaset. Hän oli muutama kuukausi aikaisemmin kastanut lapsen, jota nyt haudan lepoon siunasi.

Saako nyt itkeä, vaikka musiikkia ei kuulukaan?

"Anceli"

Niin se on, vuodet eivät ole veljeksiä, mutta usein serkuksia.
        Jokaisen ihmisen kyyneleillä on oiketus aikaansa ja paikkaansa.
        Niin kyyneleet, kuin tunteetkin jättävät jälkensä.
        Jossain on kuoppa missä isänikin aikanaan pelkäsi.
        Jos joskus siihen pääsisin ja sen löytäisin, olisin minäkin hetken hiljaa.

H.

• hunksz kirjoitti:

"Anceli"

H.

Mietin milloin itkin viimeksi surusta, nimenomaan surusta, sillä itkujakin on monenlaisia.

Itkin surusta kun appiukko kuoli kesällä 2004.

Itkin onnesta talvella 2009, kun minulle kerrottiin selviäväni rintasyövästä ilman rinnan poistoa ja ilman sytostaattihoitoa.

• hunksz kirjoitti:

"Anceli"

H.

H.

Jäin miettimään tuota kirjoittamaasi "jokaisen ihmisen kyyneleillä on oikeutus aikaansa ja paikkaansa".
        Tarkoitatko että kun itkut on itketty, on asia syytä unohtaa kokonaan? Minä en siihen täysin pysty, isäni kuoleman olen käsitellyt, hän olisi sentään jo 92 vuotias, jos vielä eläisi.
        Mutta lapseni kuolemaa tulen suremaan lopun ikääni, tämä vuosi on sillä lailla vaikea, että hän olisi 30 vuotias, saman ikäinen kuin itse olin hänen syntyessään.

Olen käynyt Kannaksella monellakin taistelupaikalla, kyllä sinne pääsee, vaikka ei ehkä sitä juuri oikeaa kuoppaa löytäisikään.
        Mutta tunnelma on sellainen, että varmasti jokainen hiljenee.

• Anceli kirjoitti:

H.

Jäin miettimään tuota kirjoittamaasi "jokaisen ihmisen kyyneleillä on oikeutus aikaansa ja paikkaansa".
        Tarkoitatko että kun itkut on itketty, on asia syytä unohtaa kokonaan? Minä en siihen täysin pysty, isäni kuoleman olen käsitellyt, hän olisi sentään jo 92 vuotias, jos vielä eläisi.
        Mutta lapseni kuolemaa tulen suremaan lopun ikääni, tämä vuosi on sillä lailla vaikea, että hän olisi 30 vuotias, saman ikäinen kuin itse olin hänen syntyessään.

Olen käynyt Kannaksella monellakin taistelupaikalla, kyllä sinne pääsee, vaikka ei ehkä sitä juuri oikeaa kuoppaa löytäisikään.
        Mutta tunnelma on sellainen, että varmasti jokainen hiljenee.

"Anceli"

Ei noin, kyyneleet saavat jättää jälkensä, tulevat ne sitten milloin tai minne.
        Ja aina pitää noin olla., niitä ei koskaan saa peittää unohduksen Lumet.

Minulla on kannaksella kaksi kuoppaa, joiden paikan löydän, koska olen nähnyt ne kuvissa, vanhoissa ja uusissakin. Kolmaskin oli, mutta sen näyttää peittävän joku talo.

H.

• utelias palstalainen

Voisko joku miinustaja kertoo mikä tässä alotuksessa sai sinut miinustamaan? Puskasta vaan.

• Aletaan porukassa poistamaan ne miinukset, kaikki mukaan poistin jo yhden.

• miksi miksi
        korpikirjailija kirjoitti:

Aletaan porukassa poistamaan ne miinukset, kaikki mukaan poistin jo yhden.

Näyttää siltä että miinustajia on enemmän.

• miettikääs nyt vähän

Voiko tämän ikäisissä oikeasti olla näin ikäviä ihmisiä kuin nämä miinustajat ovat.

• No good

eiköhän miinukset kohdistu aloittajan persoonaan. Hän on aina mieluusti nälvimässä kirjoittajia. Kun on niin paljon fiksumpi ihminen. Kyllähän sieltä sitten palautetta ansaitusti tulee. kas kas aloittajalla 6 miinusta.

• tuttuu huttuu
        No good kirjoitti:

eiköhän miinukset kohdistu aloittajan persoonaan. Hän on aina mieluusti nälvimässä kirjoittajia. Kun on niin paljon fiksumpi ihminen. Kyllähän sieltä sitten palautetta ansaitusti tulee. kas kas aloittajalla 6 miinusta.

Siinähän se tuli, tääl annetaan miinukset henkilön eikä aiheen mukaan.

• Päätä kivistäää
        tuttuu huttuu kirjoitti:

Siinähän se tuli, tääl annetaan miinukset henkilön eikä aiheen mukaan.

Oletko ollut niin tyhmä, että vasta nyt sen tajusit?????

• tuttuu huttuu
        Päätä kivistäää kirjoitti:

Oletko ollut niin tyhmä, että vasta nyt sen tajusit?????

Toi oli eka joka sen tunnusti tienny oon aina.Nikkinikin sen jo kertoo.t

• plusmiinus

Onkohan sefu miinustaja kun korppiksen pyyntö, että alettaisiin kaikki plussaamaan aloitusta poistui.

• ;)))))))

Höpsistä kukkuu. Luuletko, että elokuvalipuilla, niin oli ainakin ennen, täällä joku istuu ja miinustelee??

• Pirre*

On on, ollen kertonutkin kai monesti, että miusta saisi itkijänaisen jos joku sellaisen tarvitsisi. Ihan ilottaa kun ei pysty pidättämään kyynelehtimistä edes lukiessa jotain liikuttavaa kohtaa, ja tai jopa Sydämen asiaa katsoessa..:(.

Lisäksi, jos joku itkee nähteni, niin varmana mieki peesaan...on tää kumma juttu..

• Pirre*

Niin ja..lisään , kun kuulen jotain tosi kaunista musiikkiä itken, ainakin ensi kertaa kuullessani..Kuutamosonaatti oli sellainen

• Pirre*

• Kuolema itkettää mua aina. siihen ei totu koskaan kun näkee et henki on paennut ruumiista...............ja läheisten suru. Arkun näkeminen hautajaisissa. ............
      Se on kuitenkin niin lopullista ja korjaamatonta kuitenkin.

• Morovaann

Ei tarvitse ihmetellä miinustamista. Aloittaja yksi niistä joista palstalla vähiten pidetään.

• pnel

Voi hyvät hyssykät ja hyssyn myssykät.
        Miksi täällä kenestäkään tarvii pitää. Kunhan lukee ja unohtaa, jos potuttaa.
        Tarviiko kaikkien olla lampaita?
        Täällä joutuu heti rögtenkuvaan, jos uskaltaa avata suunsa sallittua enemmän.
        Mikä ihmeen kloonauspaikka tämän pitäisi olla?

*korvistanouseesavuailmantulta*

• Pirre*

Tiina on reilu ja mukava palsta kirjoittaja, elä sie omia antipatioitasi vieritä kaikkien kontolle..

Olet tyhmä riidankylväjä.

• Haista ite vaan
        Pirre* kirjoitti:

Tiina on reilu ja mukava palsta kirjoittaja, elä sie omia antipatioitasi vieritä kaikkien kontolle..

Olet tyhmä riidankylväjä.

Ja sinä olet pashaa päivästä päivään suoltava mitättömyys. Mitään järkeä sun jutuissa ei ole kunhan vaan suollat potaskaa ajankulukses. Sitä ajankulua muuten näkyy riittävän aamusta iltaan joka päivä. joillain on helppoa kun tyhjästä yhteiskunta maksaa nninkun sunkin olemisesta.

• Pirre*
        Haista ite vaan kirjoitti:

Ja sinä olet pashaa päivästä päivään suoltava mitättömyys. Mitään järkeä sun jutuissa ei ole kunhan vaan suollat potaskaa ajankulukses. Sitä ajankulua muuten näkyy riittävän aamusta iltaan joka päivä. joillain on helppoa kun tyhjästä yhteiskunta maksaa nninkun sunkin olemisesta.

Nono..rauhoituhan nyt, en ala riitelemään kanssasi..
        Ja, niinhän me kaikki suollamme, jotain potaskaa, sitä vartenhan tämä palsta on..niih.

• Totuusss
        Pirre* kirjoitti:

Ja, niinhän me kaikki suollamme, jotain potaskaa, sitä vartenhan tämä palsta on..niih.

Joo, okei. Älä sä hypi mun nenille niin en mäkään sun. Eiköhän asia tullut selväksi.

• ....
        Pirre* kirjoitti:

Pirre* Olet fiksu, jätä omaan arvoonsa :)

• Oppimiskysymys

Miksi h-ssä kuolemaa pitäsi "korjata"? Kuolema on monessa kohdassa helpotus maisesta vaivasta varsinkin silloin, kun se tulee oikeassa kohdassa ihmisen elämän kaarta.

• Ei kai sitä nyt ainakaan siellä...............................

Näin onkin sille kuolleelle useinkin mutta ikävä jääkin meille jäljellejääville. Suru on siinä kun tietää et tää ihminen on lopullisesti poissa. Niinkin arvokas asia kuin juuri hänen ainutlaatuineen elämänsä on ohi. Jäljelle jää vain muistot.

• Mie oon ollu joissakin tilanteissa itkukurkussa ja suorastaan veetkin on valunu pitkin poskia. Lauluja on monia missä tuntee niin syvällisesti ettei voi mitään ja se korostuu vaan kun on vielä jossain juhlassa tms.. Tyttäreni häät oli ehdottomasti se tilaisuus et liikuttunut mielentila sai heti valtansa kun hän käveli kirkon käytävää pitkin. Jotkin näytelmät saa myös sen aikaan. Vetistelijä taidan siis olla.

• Sasus, sinä onnellinen pillittäjä! Mä näin itteni vuosikausia mielikuvissani kirkonpenkissä pillittämässä pojan häissä!

Häämarssi ois ollut Prinsessa Ruusunen. En koskaan sit sinne päässyt vetistelemään, menivät mokomat salaa naimisiin.

:D

• tiinaex...

enpä taida enää ylläpitää ketjua niinkun täällä on moneen kertaan väitetty ja mitäpäs mää nyt enää kirjoittaisinkaan kun oon oikee mätämuna pahin kaikista palstailijoista kukaan ei tykkää byäääää... no tulihan se taas kerran selväks mutta ei se mua lannista porskuttelen eteenpäin ja monien mielestä oon tosi hyvä tyyppi just niitten jotka mut tuntee se on vähän vaikee ruveta oleen tykkäämättä sellasesta jota ei edes tunne... mun mielestä mutta monet muut on toista mieltä... ei siitä kukaan tykkää eiks tää oo vähän keskenkasvusten kirjoitusta vai joko sitä kuuskymppisenä ruvetaan tuleen lapseks uudelleen mulla on onneks vielä mutama vuosi... elämä on ihanaa kun sen oikein oivaltaa... ja saako siitä minkäänlaista parempaa mieltä kun tuottaa toiselle pahaa mieltä.

• haisee omakehu

Hyvä

• tiinaex...

jotenkin taas näitä viestejä kelatessani tuli mieleen monen vanhemman huoli koulun alkamisesta kun lapset joutuu muuttamaan koulua syystä tai toisesta pelko oman lapsensa joutumisesta koulukiusatuksi toivo siitä että just se oma lapsi tulee hyväksytyksi uudessa porukassa jotenkin tiedän miltä siitä lapsesta tuntuu kun sille koko ajan sanotaan että et sää kuulu tänne mitä sää täällä teet mee muualle ja mitä se lapsi muuta tekee kun menee muualle ja käpertyy yksinäisyyteensä eikä halua rasittaa vanhempiaan omilla huolillaan koska heillä on huolia jo tarpeeksi vähän niinkun mulle täällä yksi ihminen kirjoittaa kaikkien puolesta ei me susta välitetä ei me toivota että sää kirjoittelet täällä mee muualle mikä saa sen yli kuuskymppisen kirjoittamaan tollei onko se ainut keino että saa omasta elämästään edes vähän siedettävän saadessaan loukata toista joku taas sanoo että ylläpidän ketjua mutta kun nää ajatukset ei antanu aihetta uuden ketjun aloittamiseen koska nää sivuaa täällä jo kirjoitettuja viestejä eikä tähän tartte kenenkään vastata mutta toivon että joillain tää herättää kumminkin jonkinlaisia ajatuksia...

• Surua vain

Kiusaajatyyppejä löytyy muualtakin kuin kouluikäisistä. Tietyntyyppiset ihmiset eivät välitä toisten tunteista, vain omalla edulla on merkltystä.Täällä netissä pääsee oikein mellastamaan ja hyökkimään anonyymisti. En tiedä sitten hämärtyykö täällä mellastaessa jotenkin ihmisyyden rajat. Mutta toisaalta sitten kyllä jyvätkin erottuvat akanoista.

• tiinaex...
        Surua vain kirjoitti:

Kiusaajatyyppejä löytyy muualtakin kuin kouluikäisistä. Tietyntyyppiset ihmiset eivät välitä toisten tunteista, vain omalla edulla on merkltystä.Täällä netissä pääsee oikein mellastamaan ja hyökkimään anonyymisti. En tiedä sitten hämärtyykö täällä mellastaessa jotenkin ihmisyyden rajat. Mutta toisaalta sitten kyllä jyvätkin erottuvat akanoista.

mää en oo oikeestaan joutunu kiusatuksi koskaan mitä nyt pikkusen joskus kouluikäisenä ja sekin oli enemmän semmoista rakkaudesta se hevonenkin potkii työelämässä sitä ei ollut ainakaan meidän työpaikan porukassa vaikka oli yli kaksikymmentä naista samassa tilassa mutta oon nähny monta tapausta ja kuullu monia tarinoita niin jotenkin huomasin että sehän on nyt just tätä se kiusaaminen se että kirjoitetaan sinä et ole pidetty henkilö tällä palstalla sinä oot sitä sinä oot tätä meidän mielestä... niin että kenen meidän jokainenhan täällä on issekseen täällä ruudun takana no ei se muhun vaikuta mulla on elämä mutta mietin ihmisiä joilla ei sitä ole ovat jostain syystä syrjäytyneet... miltä se tuntuu... ja oikeestaan suurimmaks osaks mää en edes halua ajatella sitä mutta nyt tämän viikon aikana kun ollaan menty syvälle ihmisen mieleen niin ajatus yksinäisyydestäkin nousee pintaan ei kaikkien tarvi kaikkia miellyttää mutta miks me ei voida hyväksyä kaikkia sellaisena kun he ovat miks me ei anneta kaikkien kukkien kukkia...

• huomenna 60+

Niinpä. Kiusaajat jatkavat monesti koko elämänsä ajan he saavat voimansa siitä että saavat satutettua varsinkin heikommilla olevia lähimmäisiään kiusaaminen alkaa lastentarhassa päättyy vanhinkodilla kuolemaan
      kiusaaja on pahasti häiriintynyt yrittää saada myös kiusattavansa henkisen kantin omalle tasolleen täällä palstalla on muutama esimerkkitapaus miksi ei voi kirjoittaa ilman ilkeyttä ja nälvimistä vaikka tuntisikin itsensä paljon viisaammaksi tämä viisaus on vain kiusaajan omaa kuvitelmaa viisas ihminen osaa ottaa huomioon muiden tunteet.

• huomattu on

palstalla "vakijengi" joka häätää kiusaamalla uudet pois "palstataan", joskus myös itse marttyyreinä itkevät jos joku uskaltaa vastustaa

• tiinaex...

no on tällä palstalla tai voi olla muutama esimerkkitapaus mutta onko kyseessä vain ja ainoastaan yksi henkilö sitä ei kukaan tiedä joka tekee itsestään monta täällä se onnistuu mutta jotenkin se kiusaaminen tämmösillä palstoilla on mun mielestä ihan hullua kun ei todellakaan tunneta ihmisiä mistä sillon löytyy edes se aihe kiusaamiseen no mutta me ollaan vahvoja aikuisia ihmisä ainakin osa se ei vaikuta meidän elämään tuo vaan hetkellisen pahan olon mutta pienet lapset jotka vasta aloittaa koulunkäynnin tai menevät ala asteelta ylä asteelle lähtevät lukioon eri paikkakunnalle toivotaan että jokainen heistä jaksaa ja muistaa että kaikki ihmiset on tasavertaisia ja jokainen tyyppi on ihan yhtä hyvä toinen toisessa asiassa ja toinen toisessa asiassa.

• tiinaex...
        huomattu on kirjoitti:

palstalla "vakijengi" joka häätää kiusaamalla uudet pois "palstataan", joskus myös itse marttyyreinä itkevät jos joku uskaltaa vastustaa

voi palstan vakijengi mikä se sellainen on mistä sen tietää että kaikkien nimimerkkien takana on joku vakituinen kirjoittaja mää en ainakaan oo jaksanu koskaan niin paljoo syventyä että miettisin onko toi nyt just se joka eilen kirjoitti toisella tavalla... kirjoittelen millon huvittaa ja millon on aikaa kohta taas tulossa pitkä pimeä syksy ja talvi ja uskon että taas ensi talvena jaksan pistää kampoihin kaikille viime talvi meni niinkun sumussa mutta näköjään se on totta että mikä ei tapa se vahvistaa.

• kiusaaja kakkonen

huomenna 60

Voi, oletko tiinuska jo tuon ikäinen? Opettele vihdoinkin käyttämään lauserakennetta, tai edes pilkkuja ja pisteitä!!1

• ei kiinnosta

Alat muistuttamaan Yleismiestä :DDDDDDDDDDDDDDDDDD

• tiinaex...

kannattaako sit edes kommentoida jos ei kiinnosta sen verran kumminkin kiinnostanu että tiedät mistä kirjoitat toiset elää siinä satumaailmassa mutta toisilla on elämä siinä on se ero mutta kiitos sulle että kirjoitit vaan omasta puolestas ja mää lähden kohta sua häiritsemästä ja palaan vasta illalla myöhään koneen viereen jos sillonkaan saattaapa olla että löytyy joku hyvä aitta tai saunakamari ja tuunkin vasta huomenna iltapäivällä sen näkee...

• seurailija.

Otat helposti njokkiisi tiinax. Täällä haukutaan monia paljon enemmän, sitä et huomaakaan, kun itsestäsi ei ole kyse.

• määkin oon havainnu

Itseriittoinen ja itseensä keskittyvä ihminen on tuollainen.

• määkin oon havainnu kirjoitti:

Itseriittoinen ja itseensä keskittyvä ihminen on tuollainen.

Lopettakaa ihmisten analysointi, koska ette tunne ihmisiä tekstien takana. Ette tunne Tiinaa. Teitä vitut--vain hänen erilainen palstaesiintymisensä.

Koska Tiina ei ole massaan sekoittuva niin te räksyt roikutte hänen hameenhelmoissaan. Juuri nyt hän tarvitsee teidän ns. empaattisten ihmisten positiivista kannustusta.

Olen itse ollut samassa tilanteessa kuin Tiina. Minulta meni 57-vuotiaana firma alta. Piti jatkaa piti elää ja elättää vielä helmoissa olevaa nuorimmaista. Tiina menetti työpaikkansa ja etsii uutta alkua.

Täällä on ollut aloituksia kuinka vaikea yli viiskymppisen on löytää työtä.

Tiinan aloitus on poistettu, aloitus jossa hän kyseli mitä hänen pitäisi tehdä, harrastaako vai..mitä.

Vaikka asun kuvainnollisesti korvessa, Tiina asuu keskellä ei mitään joten ne harrastusmahdollisuudet ovat rajoitetut.

Menkää itseenne ja HÄVETKÄÄ!

• Kolavan kotka

Lopettakaa ihmisten analysointi, koska ette tunne ihmisiä tekstien takana. Ette tunne Tiinaa. Teitä vitut--vain hänen erilainen palstaesiintymisensä.

Koska Tiina ei ole massaan sekoittuva niin te räksyt roikutte hänen hameenhelmoissaan. Juuri nyt hän tarvitsee teidän ns. empaattisten ihmisten positiivista kannustusta.

Olen itse ollut samassa tilanteessa kuin Tiina. Minulta meni 57-vuotiaana firma alta. Piti jatkaa piti elää ja elättää vielä helmoissa olevaa nuorimmaista. Tiina menetti työpaikkansa ja etsii uutta alkua.

Tiinan aloitus on poistettu, aloitus jossa hän kyseli mitä hänen pitäisi tehdä, harrastaako vai..mitä.

Vaikka asun kuvainnollisesti korvessa, Tiina asuu keskellä ei mitään joten ne harrastusmahdollisuudet ovat rajoitetut.

Harvinaista, ja hienoa, kun näkee jonkun olevan OIKEA ystävä, tsemppiä vaan Tiinalle täältäkin;)

• tiinaex...

kiitti korppis... onneks mää sain sen yhden hyvän esimerkin siitä mitä kotona voi harrastaa sen päiväkirja plus leikkelekirja jutskan mutta onneks syksyyn on vielä aikaa vielä on kesää jäljellä...

• tiinaex...
        Kolavan kotka kirjoitti:

Harvinaista, ja hienoa, kun näkee jonkun olevan OIKEA ystävä, tsemppiä vaan Tiinalle täältäkin;)

kiitti myös kolavan kotkalle täällä on onneks inhimillisäkin IHMISIÄ eikä kaikki oo vaan apua en mää voi ittestäni paljastaa mitään ettei vaan naapurit tiedä tyyppejä.

• tiinaex... kirjoitti:

kiitti korppis... onneks mää sain sen yhden hyvän esimerkin siitä mitä kotona voi harrastaa sen päiväkirja plus leikkelekirja jutskan mutta onneks syksyyn on vielä aikaa vielä on kesää jäljellä...

Lähetän muutaman valokuvan sinulle siihen leikekirjaasi.

Hugs ; )

• tiinaex...

Lähetän muutaman valokuvan sinulle siihen leikekirjaasi.

Hugs ; )

jeps kiva =)))))

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      65
      5430
    2. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      84
      2737
    3. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      274
      2541
    4. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2409
    5. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      19
      1904
    6. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      233
      1593
    7. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      56
      1211
    8. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      13
      1123
    9. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      88
      1105
    10. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      90