kattokaas minikaivureiden esittely videoita ja ottakaa harrastelijat oppia miten kaivetaan. 1.hallinta kahvoja käytetään on/off tyyppisesti
2.kahvaa täytyy ravistaa edes takas kun täyttää kauhaa.
3.telojen suunnan vaihto aina vauhdista. Tämmöisessä silmä lepää.
macea huutokaupat
korkein huuto
5
967
Vastaukset
- Mielestämme kone on...
Sen vaan sanon, että älkää ostako niitä koneita niiden kuvien ja videoiden perusteella.
Ratkenneet hitsisaumat ja sekaisin olevat sähköt eivät käy ilmi kuin paikan päällä. - HINNANKOROTUS
MACEAN huutokaupoissa liikkeen omistaja korottavat hintoja itse ja yllätys
tarjousta ei hyväksytä kun korkeimman tarjouksen esittäjä on itte MAKIA - petenius
Samat koneet siellä näkyy aina vaan olevan myynnissä.
- NIINPÄNIIN
Euroopasta tuotettua hylkytavaraa myyvät. Kokemusta on.
- macea on
Joo ja ne halvat hinnat todellakin menee hylkyyn... Kokemusta löytyy mönkijästä 90cc 430e alv23% on jo uuden hinta mut HYLÄTTY!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613195Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741244- 661183
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180978Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47876- 60838
- 47809
- 45732
- 40731
- 39688