Minä olen itse keksinyt novellin jota tähän kirjoitan. :)
Kaupassa~
Olin silloin 18.vuotta täyttänyt nuori nainen. Olin eräänä päivänä kaupassa. Minulla oli päälläni kireät farkut ja pitkähihainen. Kaupassa näin miehen, joka työskenteli leipomossa. Hän alkoi flirttailemaan minulle ja minä katsoin häntä viettelevästi ja keikistelin lantiota. Lopulta hän teki käsillään eleen ja viittoi minua tulemaan luokseen. Menin hänen luokseen ja hän puri hellästi korvaani ja kuiskasi:
- Mun työvuoro loppuu kohta, beibi ;)
Mä purin huultani ja hymyilin silmillä.
Tiesin, että oli tulossa jotain jännää ja päätin siinä jo avata housun nappia.
Pian hän otti kädestäni ja ohjasi takahuoneeseen. Siellä oli pöytä, jonka päälle hän nosti minut. Hän otti vaatteeni pois ja äänteli samalla:
- mmm, äiti.. Mä saan pillua. Mmm hmmmmmmmm Huoh, jee mä annan kyrpää beibi
Silloin minä kiihotuin ja alapääni sykki nesteestä.
Ensin hän meni kyykkyyn ja sanoi:
- ihailen hetken vittuasi?
Sitten hän jäi katsomaan ja kutittelemaan sitä. Pian laukesin ja nesteet pursuivat hänen naamalleen. Hän alkoi nuolla ihanan karhealla kielellään minua ja se oli mahtavaa.
Jatkuu... Haluatko, että jatkan?
Seksinovelleja - tulkaa lukemaan :)
9
4614
Vastaukset
- Jatka!
Ouuuuujeeeeee!
- NovelliTypy
Jatkuu...
Pian sain jo orgasmin ja silloin hän otti housut pois. Hän häipyi hetkeksi ja minä alastomana ja märkänä makasin pöydällä.
Pian hän tuli kova leipäpala kädessään ja tunki sen pakaroitteni väliin. Hän meni päälleni ja näin kondomin hänen kovassa kalussaan, joka ikäänkuin huusi kosketusta. Se kiemurteli itsekseen ja se oli noussut napaan saakka. Se valui nestettä ja muna erottui ihanan kiiltävänä. Hänen Suonensa sykkivät ja sitten hän alkoi ratsastamaan. Sitä jatkui tunti ja sitten hän käänsi minut vatsalteen makaamaan. Hän otti märän leivänpalan pois pakaroitteni välistä ja puristeli ja nuoli niitä hetken. Sitten hän alkoi venyttämään pakaroita erilleen, katsoakseen anaalireikääni. Pian sain suuren orgasmiryöpyn, heti kun hän kosketti kielellään anaalireikääni. Hän alkoi lutkuttaa anaalin sisältä ja tunsin sen niin hyvin. Pian alkoi peppupano. Sekin kesti tunnin ja sitten tuli suuseksi. Ensin vaihdettiin kielareit ja minä ähkin ja voihkin:
- mm, olet kuin ihana kakkiainen joka jonottaa vuoroaan kivikovan kullinsa kanssa ja se huutaa kosketusta, mm hmmmmmmmm beibi tämä on ihanaa! Jatka go go! Lisää nussi mut uneen, pistä mut tärisee beibi
Olin niin kiihottunut, että kuolasin koko pöydän märäksi ja pissasin pöydälle.
Olin taivaassa! Jatkuu...
Haluatteko, että jatkan?- jatkajatkajatka!
Joo, kusiko se jätkä kuuman suihkun sun päälle sitten?
- NovelliTytsy
Jatkuu....
Sitten mies otti mut syliinsä ja mentiin suihkuun. Onneksi takahuoneessa oli vessat ja suihku, sillä minä olin täynnä spermaa, kiimanesteitä ja mitä ihmeellisintä limaa. Oli niin iloinen ja kyykistyin nuolemaan miehen karvaista ihanan kiiltävää kivikovaa munaa, josta näin lähes peilikuvani. Kalu oli tulipunainen ja mies sanoi:
- sinä osaat käsitellä beibi, tehdään jotain vielä härskimpää ja kuvataan tämä videolle
Niinpä otimme kameran ja videoimme suihkun eroottisia kohtauksia. Ensin menimme suihkun lattialle makaamaan vastakkain, paitsi minun pääni oli hänen munansa vieressä ja hänen minun vittuni luona. Hän alkoi puhua vitulleni:
- voi märkä metsä, sinä huudat boa käärmettä uumeniisi, sinä suorastaan hehkut taivaallista säteilyä
Silloin pilluni alkoi nykimään ja hän sanoi:
- uu sexy kato kun se nykii kovaa. Se tanssii mun sanojen mukaan ja mä pistän sen toimimaan
Mä olin niin kiihottunut ja sitten se alkoi sormettamaan minua!
Se tuntui niin hyvältä! Hän kosketteli rintojani ja katseli alastonta vartaloani. Hän hieroi klitorista ja se kutkutti ja jalkani alkoivat tärisemään.
Sitten huudahdin:
- wohoo, tämä on eroottisen ihanan nautinnollista
Kuvittelin ympärilläni suuria röllipeikko köriläitä, jotka suuret 2 metrisen kakut pystyssä odottivat minua nuolemaan jokaista vuorotellen.
Pian sormetuksen jälkeen olin saanut tarpeeksi haluni ja miehen piti palata työvuorolleen takaisin.
Tätä jatkui monta viikkoa, vieläkin :)
Loppu
Pidittekö?- NovelliTytsy
Anteeksi kirjoitus virheet. :D Tuli niin kovat kiimat, että en jaksanut huolella kirjoittaa :P
- nuppipunaisena
NovelliTytsy kirjoitti:
Anteeksi kirjoitus virheet. :D Tuli niin kovat kiimat, että en jaksanut huolella kirjoittaa :P
Ei se haittaa kultsi, mulla lensi mällit: ) ihan just tuota sun lukiessa :p
- NovelliTypy
Kulti Kulti ❤
- Hohhoho
Uskomatonta PASKAA...Älä vaan kirjoita lisää, vaan lopeta novellistin urasi heti alkuunsa!!!!
- elä vaan jatka
Uskomattoman huonoa juttua, selvinkö päin ja ilmanko lääkkeitä? Noihin sinun jatkanko kyselyihin voisi sanoa: Älä missään tapauksessa jatka, opettele
kirjoittamaan ensin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1233967
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232942Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1122491- 462051
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2451660Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt451593- 321557
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201396- 281380
- 951201