Töitä 15-v tytölle, tarviin rahaa kielimatkaan!

poor girl

Niin, oon lähössä ens kesänä californiaan kielimatkalle, ja se kustantaa n.5000 euroo.Oon siis 15v, ja joudun maksaa siitä ainakin puolet, ja vanhemmat maksaa toisen puolen....eli mun pitäs saada n.2500e kokoon ainakin ens kevääseen mennessä!Asun jyväskylässä.Kesätöitä en saanut täksi kesäksi.Voisin tehdä jotain työtä yhdessä koulun kanssa, aina koulun jälkeen tai illalla.Tai sitten laitan kaupan ilmotustauluihin lapun, että etsin työtä jne :D Viimenen vaihtoehto on, että luotan onneen, ja ostelen raaputus-arpoja :DDDDDD kyllä mä jotenkin saan ton rahan...osaan myös pirtää ihan hyvin, voiskohan sitä hyödyntää jotenkin?

Kiitos neuvoista! :)

6

124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mamma inte

      Pappa betalar.

    • köyhä :DD

      Mäkin oon lähössä ens kesänä kaliforniaan ja just oon miettiny samaa oon siis 14, mut mä lähetin just ite ainaki työhakemuksen tänne siis siel luki et kerran tai kaks viikossa pitäis jakaa ja siit saa n60-250e, ooks sä menossa ef:n kautta ?:)

    • ffef

      Tuo mainosten lajittelu on ihan helvetillistä touhua ja jos saat kuukaudessa sen 80€ siitä niin ens kesänä sulla on kivat 800€ :DDDD

    • 144552555

      Hyvät piirtäjät/concept artistit voivat tienata rahaa tekemällä ihmisille persoonaalisia logoja, signatureja, avatareja ym. Laita vaikka mailia [email protected] niin ehkä voin auttaa. Raha on suht pieni (5-20e) , mutta jos olet oikeasti hyvä niin tilaajia löytyy.

    • Mee ennemmin UK

      Kielimatkalle jenkkeihin on sama ku lähtisit Ruotsiin aurinkolomalle, eli ihan v*tun hyödytöntä ja tyhmää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4759
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4333
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2821
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1689
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      95
      1641
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe