Töitä 15-v tytölle, tarviin rahaa kielimatkaan!

poor girl

Niin, oon lähössä ens kesänä californiaan kielimatkalle, ja se kustantaa n.5000 euroo.Oon siis 15v, ja joudun maksaa siitä ainakin puolet, ja vanhemmat maksaa toisen puolen....eli mun pitäs saada n.2500e kokoon ainakin ens kevääseen mennessä!Asun jyväskylässä.Kesätöitä en saanut täksi kesäksi.Voisin tehdä jotain työtä yhdessä koulun kanssa, aina koulun jälkeen tai illalla.Tai sitten laitan kaupan ilmotustauluihin lapun, että etsin työtä jne :D Viimenen vaihtoehto on, että luotan onneen, ja ostelen raaputus-arpoja :DDDDDD kyllä mä jotenkin saan ton rahan...osaan myös pirtää ihan hyvin, voiskohan sitä hyödyntää jotenkin?

Kiitos neuvoista! :)

6

188

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mamma inte

Pappa betalar.

• köyhä :DD

Mäkin oon lähössä ens kesänä kaliforniaan ja just oon miettiny samaa oon siis 14, mut mä lähetin just ite ainaki työhakemuksen tänne siis siel luki et kerran tai kaks viikossa pitäis jakaa ja siit saa n60-250e, ooks sä menossa ef:n kautta ?:)

• ffef

Tuo mainosten lajittelu on ihan helvetillistä touhua ja jos saat kuukaudessa sen 80€ siitä niin ens kesänä sulla on kivat 800€ :DDDD

• 144552555

Hyvät piirtäjät/concept artistit voivat tienata rahaa tekemällä ihmisille persoonaalisia logoja, signatureja, avatareja ym. Laita vaikka mailia [email protected] niin ehkä voin auttaa. Raha on suht pieni (5-20e) , mutta jos olet oikeasti hyvä niin tilaajia löytyy.

• Mee ennemmin UK

Kielimatkalle jenkkeihin on sama ku lähtisit Ruotsiin aurinkolomalle, eli ihan v*tun hyödytöntä ja tyhmää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      33
      7487
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      43
      4473
    3. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      29
      4130
    4. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      189
      3529
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      13
      2663
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      30
      2545
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      44
      2242
    8. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      30
      2231
    9. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      164
      2013
    10. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      38
      1442
    Aihe