Olin kotonani vielä ihan shokissa äskeisestä kohtauksesta. Mielessäni pyöri kaiken maailman fantasiat. Pyörittelin samalla kännykkääni kädessä ja mietin.
- "Pitäisikö soittaa sille?"
Pienen pohtimisen jälkeen päätin soittaa hänelle.
- "P-p-päivää!", sanoin kuuluvasti muta epäröiden puhelimeen.
Puhelimesta vastasi nuoremman kuuloinen ääni: "Päivää tai oikeastaan iltaa."
Selkäpiitäni karmi kysyä tuntemattoman kuuloiselta mieheltä: "Moi! Tota mehän ööö... Pantiin noin 30 minuuttia sitten?"
- "Minä en tuollaista muista mutta kerro mitä sinulla on mielessäsi.",Mies vastasi minulle kunmastellen.
- "Jos tulisit vaikka käymään? Voitais juoda kahvit", Keksin sanoa.
Lyhyt osa mutta jatkuu jos haluutte:)
Syrjäseutu 2
Felix
3
3736
Vastaukset
No ei ollut pituudella pilattu tosiaankaan ;)
Anna tulla jatkoa vaan. Ja mielellään pikkuisen pidemmän kaavan mukaan.Kiva
Jatko olisi ihan kiva
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2121714- 821123
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm105927- 78895
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87817- 119754
- 111733
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante117628- 48607
- 19596