ELI MULLA JA MUN KAVERILLA ON RIITAA SIITÄ ETTÄ MÄ LAITOIN NUPPI NEULALLA HUULI LÄVÄRÄN ITE nii se suuuttu mulle siitä ja mä sille koska se ei väliitäny ku muhun sattu :(( ja mä en nytten tiiä mitä mä teen :C
BESUN kaa riidat ja perjantaina BILEET ;((
6
137
Vastaukset
- karkii!
pyyä anteeks ja sano et sulla oikeesti sattu ja se ei välittänyy!!!!!!!
- LololololololHAH
Omg kui säälittävää
- vähä-älyinen?:D
En nyt oikee tajuu miks se suuttu
- ootnolo
Eikä siis ihQ d44 vittu LOL OMG onks sun besu
Siis anteeksi nyt en tajunnu et mistä teidän riita johtuu?
Sun kaveris on sulle vihainen siitä että menit ottamaan lävärin.
Ja sä oot vihainen hänelle koska hän ei välittänyt susta kun sinua sattui niin kovasti?
a. Miks menit ottamaan lävärin?
b. Sun kaveris ei varmaan välittänyt sen takia koska menit tekemään jotain mikä sai hänet tulemaan surulliseksi, etkä välittänyt hänestä.
c. Et kysynyt hänen mielipidettä asiasta.
En halunnu nyt loukata sinua mutta en tosissaan saanu mitään selvää viestistäsi. Joten vastasin sillee miten mie sen ymmärsin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1814742Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k303650Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.392562Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1572237Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet481510- 731288
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen751141Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.711132En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on391063- 53983