Jackrussellinterrieri narttu vailla uutta kotia

t.k1

yksi vuotias russeli neitokainen vailla uutta kotia omien allergioiden takia.
koira on koulutettu,rekisteröity ja sirutettu,terve kuin pukki :)
huippu luonne, tulee kaikkien kanssa toimeen,,pysyy vapaana mutta kulkee myös hihnassa vierellä. rakastaa lapsia :)
nopea oppimaa ja erittäin kiltti
koira keski-uusimaalla

15

282

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Wimppulii

      Mikä olisi hinta luokka? Tuleeko toimeen toisten koirien kanssa?

      • wimppulii

        Sillä meillä olisi ehkä hyvä koti koirallesi. Se saisi päivittäistä liikuntaa, ruokaa, raikasta vettä,pääsisi ulos milloin huvittaa(taka piha aidattu hyvin), huomiota ja kaikkea mikä olisi välttämätöntä. Asumme rivitalossa ja meillä on kokemusta koirista. Ja mikä olisi hinta noin? Haukkuuko muille koirille tai tuleeko toisen nartun kanssa toimeen?


      • t.k1
        wimppulii kirjoitti:

        Sillä meillä olisi ehkä hyvä koti koirallesi. Se saisi päivittäistä liikuntaa, ruokaa, raikasta vettä,pääsisi ulos milloin huvittaa(taka piha aidattu hyvin), huomiota ja kaikkea mikä olisi välttämätöntä. Asumme rivitalossa ja meillä on kokemusta koirista. Ja mikä olisi hinta noin? Haukkuuko muille koirille tai tuleeko toisen nartun kanssa toimeen?

        Hei, laitatko vaikka sähköpostisi tähän niin jutellaan lisää (:
        Tulee kyllä kaikkienkanssa toimeen. Ei hauku hihnassa. Ei kyllä vapaanakaan.hinta 1100e


    • Pikku vinkki vain...

      Oletko varma, ettette siedättyisi kyseiselle koiralle? Nykyään sidätyshoitomenetelmänä suositellaan myös itsehoitoa, eli koiriin totuttelemista luonnossa. Minulta koira-allergia parani, kun olin koirien seurassa jatkuvasti, vaikka nuhaa ja silmien vuotoa riitti vaikka muille jakaa. Astmaakin tuli, mutta siihenkin on nykylääketiede saanut aikaiseksi toimivat lääkkeet.

    • siiri11

      Hei,
      ja oikein mukavaa lauantaipäivää.

      Joko uusi koti löytyi? Jos ei vielä, niin esittelen mielelläni nelitassuista perheenjäsentä etsivän perheemme.

      Yst. terv.
      siiri
      [email protected]

      • t.k1

        Vastattu spostilla (:


    • t.k1

      Wuhve edelleen vailla omaa ihanaa ihmistä / perhettä :)

      • ööö+öööö

        Kannattaisiko laskea hintaa? 1100 € siis siitä, että joku tarjoaa "teidän" koiralle hyvän kodin/elämän? Alkaa jo lähteä uskottavuus, että vain allergian takia koirasta luovutte, vaan ennemmin rahan, jos hinta on kohtuuton. Itse laitoin aikanani henk. kohtaisten ongelmien takia kiltin rotukoiran kiertoon 150 € maksua vasten.


      • t.k1
        ööö+öööö kirjoitti:

        Kannattaisiko laskea hintaa? 1100 € siis siitä, että joku tarjoaa "teidän" koiralle hyvän kodin/elämän? Alkaa jo lähteä uskottavuus, että vain allergian takia koirasta luovutte, vaan ennemmin rahan, jos hinta on kohtuuton. Itse laitoin aikanani henk. kohtaisten ongelmien takia kiltin rotukoiran kiertoon 150 € maksua vasten.

        Eipä sekodin löytyminen tuosta hinnasta kiinni ole. Vaan siitä mitä ihmiset koiralle tarjoaa. Russeli ei ole sohvaperuna.


      • ööö+öööö
        t.k1 kirjoitti:

        Eipä sekodin löytyminen tuosta hinnasta kiinni ole. Vaan siitä mitä ihmiset koiralle tarjoaa. Russeli ei ole sohvaperuna.

        Minun silloinen kiertoon pistetty koirani löysi hyvän kodin, vaikka hinnaksi pistin vain 150 €. Ei olisi tullut mieleenkään vaatia 1100 € koirani ja minun auttamisesta. Järkyttävä hintavaatimus teillä.


      • tiko
        ööö+öööö kirjoitti:

        Minun silloinen kiertoon pistetty koirani löysi hyvän kodin, vaikka hinnaksi pistin vain 150 €. Ei olisi tullut mieleenkään vaatia 1100 € koirani ja minun auttamisesta. Järkyttävä hintavaatimus teillä.

        Älytöntähän tässä on se että sä avaudut sun ajatuksista toisten ilmoituksiin.. tee oma ilmoitus ajatuksillesi ja jatka siellä valittamista kiitos


      • ööö+öööö
        tiko kirjoitti:

        Älytöntähän tässä on se että sä avaudut sun ajatuksista toisten ilmoituksiin.. tee oma ilmoitus ajatuksillesi ja jatka siellä valittamista kiitos

        Älytöntä, kun suutut siitä, että koitan vain vihjaista millä tavoin saisit koirallesi nopeammin hyvän kodin.


      • Westien omistaja
        ööö+öööö kirjoitti:

        Älytöntä, kun suutut siitä, että koitan vain vihjaista millä tavoin saisit koirallesi nopeammin hyvän kodin.

        Vieläkö on ilman kotia?


    • firstdog

      Onko koira vielä vapaana? Meillä on 2 lasta ja uskoisin että niittenkanssa tulisi hyvin toimeen ja tämä olisi minun ensimmäinen koirani.

      • Tonni parson

        Kas kun et pyydä kuutta tonnia!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      260
      2832
    2. 197
      2822
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      67
      2395
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      207
      1886
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1364
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1348
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1307
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      23
      1275
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      49
      1245
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      159
      1162
    Aihe