Onko sinulla hopeinen vai kultainen rippiristi?

Riparilainen98

Laittakaas tänne vastauksia, mulla on kultainen

26

1468

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ripari on perseest

      Mulla ei oo minkään laista rippiristii. Kolmisen vuotta sitten tuli ripari käytyä. Ja syy siihen että miksikö mulla ei ole sitä ristii on että sanoin kaikille vieraille (mitä niitä ny muutama sukulainen oli) että en halua mitään ristejä enkä muitakaan koruja, sillä ne olisi mulla mennyt heti roskapönttöön.

      Mutta eikös nuo yleensä oo kultasia.

    • tyttö15

      hopeinen kalevala-risti. hieman poikamainen mutta... rakastan ristikoruja joten ei kai sillä väliä (:

    • runomakke

      Ei ole hopeista ristiä,
      ei ole kultaista ristiä
      elän nyt siis
      nihilistinä

    • Jappervokki

      Mithriliä.

    • asdoiasda

      ei ole ollenkaan, sanoin vieraille että ristejä turha tuoda, myisin ne kuitenkin

    • yksvaa

      Hopeinen. Täällä on kauheeta jengiä, tottakai rippiristi pitää olla.

      • mietippä sitä

        no mitähän hyödyllistä olet tehnyt sillä?


    • applejack44

      Kultaahan se.

    • crux

      Kultainen on, aina mukana ja aina kaulassa, tietenkin.

    • tyttö 98

      titaaninen

      • whu7s77usb

        Kalevalan pronssinen.


    • vastasinpahan

      Hopeinen

    • tyttö 16v

      Hopeinen :)

    • tohtorisyker0

      hopeinen :)

    • ano98

      Kultainen

    • Ripari takanapäin...

      Kultainen hieno timanttikaulakoru

    • neitinäpsä

      Hopeinen. Kyllä nyt risti kuuluu saada/haluta jos riparille menee. Olisin saanut kultaisen ristin(niinkuin kaikki sisarukset ja serkut), mutta sanoin että haluan hopean:D

    • 12+2

      Hopeinen. Konfirmaation jälkeen ollut joka ikinen päivä kaulassa.

    • Voi teitä hölmöjä

      Tiedättekö montako ihmistä on tapettu ristiin?

      Kannattaako tuollaista tappovälinettä edes kanniskella?

    • Matti 82

      ebay.com tai google.com ja hakee kuvahaulla!! ja käyttää hakusanoina gold cross necklace tai silver cross necklace.
      klikkailee ristin kuvista liikkeen sivuille ja monesta voi visalla tilata.
      Valikoima USAssa laaja ja tulevat yleensä sieltä edullisia ja hyviä. eikä niinkuin junttisuomen ristit lyhyet ketjut ja pieni risti kuka poika noita muka pitäs varsinkaan isona.

    • kjhytr

      Mitä senristinkans ylpeileminen oikeastaan on?

      Onkose julistus siitä, että on uskontunnustuksen kaltainen jotenkin ylentävää, tuleekosinusta pappikin?

      Ensin kuolutetaan tyhmäksi ja sitten vasta papiksi ettei ymmärtäisi ketä palvelee ja oppisi opettamaan pikku piruja niin etteivät hekään ymmärtäisi:
      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/uskontunnustus.html
      'Meillä ei ole järkeä. Meillä ei ole ymmärrystä. Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia. Olemme syntisiä; Järkemme ei voi käsittää Jumalaa.'

      ja jos/kun tuollaisesta koulutetaan pappi, joka herra jumalalle ja sen opeille lupaa uskollisuuttaa näin:
      http://fi.wikipedia.org/wiki/Pappi
      Pappislupaus
      Kirkkojärjestyksen mukaan Pappislupaus menee näin:
      "Minä N. N. lupaan kaikkitietävän Jumalan edessä, että toimittaessani pappisvirkaa, jonka olen valmis ottamaan vastaan, tahdon pysyä Jumalan pyhässä sanassa ja siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa. En julkisesti julista tai levitä enkä salaisesti edistä tai suosi sitä vastaan sotivia oppeja. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa ja jakaa pyhiä sakramentteja Kristuksen asetuksen mukaan. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaaTahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa. Kaikkea tätä tahdon noudattaa niin, että voin vastata siitä Jumalan ja ihmisten edessä. Tähän Jumala minua auttakoon."

      Tuon tunnustuksen mukaan pappi ei saa Jeesuksen evankeliumia saarnata vaan paavalialais-luterilaisuuden sopaskaa!
      Jumalan palvelemisen tahto on täysin kumottu pappislupauksen tässä lauseessa: "siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa"

    • TAHKONIEMI14

      Hopeinen Väinönristi löytyy :)

    • kultsi99

      Kultainen risti tietenkin ;)

    • kjuytre

      Varmaan juhlavaa kantaa Jeesuksen murha asetta ja miekan tunnusta jolla on tapettu paljon ihmisiä.
      Uskontunnustuksen kaltaisten tunnus...
      Tämä linkin ylä osassa on "" ja kun klikkailet eteen päin > niin löydät kaikki mainitsemani tiedot ja muutakin sopaskaa jota ei saatanallisuuden rippikouluissa opeteta:
      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html

      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/uskontunnustus.html
      'Meillä ei ole järkeä. Meillä ei ole ymmärrystä. Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia. Olemme syntisiä; Järkemme ei voi käsittää Jumalaa.'

    • Anonyymi

      Pojille sopii paremmin hopeinen.

    • Anonyymi

      En käytä koruja.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4633
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe