Laittakaas tänne vastauksia, mulla on kultainen
Onko sinulla hopeinen vai kultainen rippiristi?
26
1634
Vastaukset
- ripari on perseest
Mulla ei oo minkään laista rippiristii. Kolmisen vuotta sitten tuli ripari käytyä. Ja syy siihen että miksikö mulla ei ole sitä ristii on että sanoin kaikille vieraille (mitä niitä ny muutama sukulainen oli) että en halua mitään ristejä enkä muitakaan koruja, sillä ne olisi mulla mennyt heti roskapönttöön.
Mutta eikös nuo yleensä oo kultasia. - tyttö15
hopeinen kalevala-risti. hieman poikamainen mutta... rakastan ristikoruja joten ei kai sillä väliä (:
- runomakke
Ei ole hopeista ristiä,
ei ole kultaista ristiä
elän nyt siis
nihilistinä - Jappervokki
Mithriliä.
- asdoiasda
ei ole ollenkaan, sanoin vieraille että ristejä turha tuoda, myisin ne kuitenkin
- yksvaa
Hopeinen. Täällä on kauheeta jengiä, tottakai rippiristi pitää olla.
- mietippä sitä
no mitähän hyödyllistä olet tehnyt sillä?
- applejack44
Kultaahan se.
- crux
Kultainen on, aina mukana ja aina kaulassa, tietenkin.
- tyttö 98
titaaninen
- whu7s77usb
Kalevalan pronssinen.
- vastasinpahan
Hopeinen
- tyttö 16v
Hopeinen :)
- tohtorisyker0
hopeinen :)
- ano98
Kultainen
- Ripari takanapäin...
Kultainen hieno timanttikaulakoru
- neitinäpsä
Hopeinen. Kyllä nyt risti kuuluu saada/haluta jos riparille menee. Olisin saanut kultaisen ristin(niinkuin kaikki sisarukset ja serkut), mutta sanoin että haluan hopean:D
- 12+2
Hopeinen. Konfirmaation jälkeen ollut joka ikinen päivä kaulassa.
- Voi teitä hölmöjä
Tiedättekö montako ihmistä on tapettu ristiin?
Kannattaako tuollaista tappovälinettä edes kanniskella? - Matti 82
ebay.com tai google.com ja hakee kuvahaulla!! ja käyttää hakusanoina gold cross necklace tai silver cross necklace.
klikkailee ristin kuvista liikkeen sivuille ja monesta voi visalla tilata.
Valikoima USAssa laaja ja tulevat yleensä sieltä edullisia ja hyviä. eikä niinkuin junttisuomen ristit lyhyet ketjut ja pieni risti kuka poika noita muka pitäs varsinkaan isona. - kjhytr
Mitä senristinkans ylpeileminen oikeastaan on?
Onkose julistus siitä, että on uskontunnustuksen kaltainen jotenkin ylentävää, tuleekosinusta pappikin?
Ensin kuolutetaan tyhmäksi ja sitten vasta papiksi ettei ymmärtäisi ketä palvelee ja oppisi opettamaan pikku piruja niin etteivät hekään ymmärtäisi:
http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/uskontunnustus.html
'Meillä ei ole järkeä. Meillä ei ole ymmärrystä. Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia. Olemme syntisiä; Järkemme ei voi käsittää Jumalaa.'
ja jos/kun tuollaisesta koulutetaan pappi, joka herra jumalalle ja sen opeille lupaa uskollisuuttaa näin:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Pappi
Pappislupaus
Kirkkojärjestyksen mukaan Pappislupaus menee näin:
"Minä N. N. lupaan kaikkitietävän Jumalan edessä, että toimittaessani pappisvirkaa, jonka olen valmis ottamaan vastaan, tahdon pysyä Jumalan pyhässä sanassa ja siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa. En julkisesti julista tai levitä enkä salaisesti edistä tai suosi sitä vastaan sotivia oppeja. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa ja jakaa pyhiä sakramentteja Kristuksen asetuksen mukaan. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaaTahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa. Kaikkea tätä tahdon noudattaa niin, että voin vastata siitä Jumalan ja ihmisten edessä. Tähän Jumala minua auttakoon."
Tuon tunnustuksen mukaan pappi ei saa Jeesuksen evankeliumia saarnata vaan paavalialais-luterilaisuuden sopaskaa!
Jumalan palvelemisen tahto on täysin kumottu pappislupauksen tässä lauseessa: "siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa" - TAHKONIEMI14
Hopeinen Väinönristi löytyy :)
- kultsi99
Kultainen risti tietenkin ;)
- kjuytre
Varmaan juhlavaa kantaa Jeesuksen murha asetta ja miekan tunnusta jolla on tapettu paljon ihmisiä.
Uskontunnustuksen kaltaisten tunnus...
Tämä linkin ylä osassa on "" ja kun klikkailet eteen päin > niin löydät kaikki mainitsemani tiedot ja muutakin sopaskaa jota ei saatanallisuuden rippikouluissa opeteta:
http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/uskontunnustus.html
'Meillä ei ole järkeä. Meillä ei ole ymmärrystä. Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia. Olemme syntisiä; Järkemme ei voi käsittää Jumalaa.' - Anonyymi
Pojille sopii paremmin hopeinen.
- Anonyymi
En käytä koruja.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 843987
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t353011Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä992243Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?311978Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian271791- 311780
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell611720Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271547Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91507- 281491