Mikä asento paras erektio ongelmaiselle ?

HARMISTUNUT MIES

Mitä asentoa pidätte parhaana asentona minulle jolla on vaikeuksia laueta syystä että kalu seisoo panon alussa normaalisti mutta se lerpahtaa useasti ennen kuin ehdin laueta.
Asento ei voi olla ainakaan kovin rasittava minulle ja naisen värkki saisi olla valitussa asennossa mahdollisimman tiukkana jotta pystyisin laukeamaan hiukan nopeammin.
Onko täällä muuten muita joilla samanlaisia ongelmia ?

12

1676

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 6nubhgrfe

      Nainen pöydällä?

    • Oo-lento

      Doggy style.. Parhaimpana pitäisin kuitenkin erektio-ongelmaiselle lähetyssaarnaajaa, koska veri pysyy helpommin hepissä, mutta se on kyllä liian rasittava, jos se on kriteerinä.

    • alimmaisena

    • oopp

      tyyny naisen pepun alle,pääsee syvälle

    • 98765

      Takaapäin tai nainen ratsastaa.

      • kokemusta on

        Mitä turhia itseäsi stressaat. Hae lääkäriltä resepti ja voit olla varma itsestäsi. Sopivalla annoksella kulli seisoo kovana pitkään ja voit panna miten haluat. On tosi hauskaa kun voi panna vaikka pari varvia samalla seisokilla!


    • Kokemustalöytyy

      Älä kirjoita sellaista joka ei pidä paikkansa,sildenafil 100mg EI anna sellaista stondista että voisit laueta kaksi kertaa samalla stondiksella.

    • dfffaf

      Minulla samaa ongelmaa. alussa tuntuu hyvälle ja voi painella hitaasti, mutta loppua kohti vauhti kiihtyy ja ei ole enää sellaista tuntoa ja sitten lerpahtaa. potenssilääkkeet auttaa viemään loppuun asti mutta joutuu tekemään kovasti töitä, eikä ole enää niin mielekästä. olen usein vetänyt kyljellään, ei ole niin rasittavaa jaksaa paremmin ja kumppani voi laittaa jalat yhteen.

    • KamagraDeal.com
    • Anonyymi

      Mulla on ihan kuollut jo 10 vuotta joskus aamuisin hieman..mutta olen muutenkin luopunut toivosta... Ainoa ilo on tiekunnan kunnan kokouksissa perseily ja kunnan työllistäminen valitus kirjelmillä

    • Anonyymi

      Jos kärsii pitkästä erektiosta niin paras asento on maata selällään. Mahallaan makuu varsinkin voi olla hankalaa.

    • Anonyymi

      mulla seisoma-asennossa kalu ei oikein seiso niin hyvin eli jos istun tai selin makuulla niin kalu seisoo paremmin ja on pitempi. Varsinaisesti ei ole mulla laukeamisongelmia, mutta joskus pieniä laukeamisongelmia. Asento voi vaikuttaa , ainakin minulla ja toki jos on kiihottuneempi tila, niin laukeaa nopeammin ja voimakkaammin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9669
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      399
      4148
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      88
      2872
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2604
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      197
      2587
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      69
      1657
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1600
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1413
    Aihe