Yamaha Virago 535 ?

unnamed066

En ole vielä täysikäinen, mutta olen hankkimas moottoripyörää talliin odottamaan ja olen kattellu tota virago 535:tosta, että oliskos se kannattava ostos ensimmäiseks moottoripyöräks. Myöhemmin kuitenkin hankkimassa davidsonii.

3

218

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihan ok

Viragot alkavat olla jo niin vanhoja, että ovat todellisia harrastepyöriä. Monenlaista remppaa siis voi tulla vastaan. Jos ajaminen on pääasia, kannattaisi katsoa vähän uudempia pikku-customeja.

• ohionmp

Jep,tuo malli on aikansa elänyt , ei enää tuommoista kannata hankkia ,uudempia myynnissä halvalla , hinnat senkun halpenee varsinkin kun tuo katsastus tulee eteen niin moni luopuu tuon järjettömyyden takia hienosta harrastuksesta,itsekin kuulun siihen porukkaan,mp meni jo myyntiin kun tuo uutinen tuli ulos,kauanhan sitä tulikin ajeltua vaan tuohon järjettömyyteen en taivu .....

• Jaa... että tuommonen ajattelumalli. Ohan se toki noinki, että virret on vanhoja eikä niitä enhään valmitetakhaan.. Mutta moni on pitäny huolta omasta pyörästä ja 535:set on kunnon suomipyöriä.. ne soppii alotuspyöriksi mainiosti, yli 100.000 kilsaa ajetuissa pyörissä onki sitte isompaa vikkaa.. niitä nyt ei sitte kannata katelakhaan.. Jossaki 50.000 ajetussa pyörässä, ei siinä... noh ehkä tuo sähkönen varatankki saattaa aiheuttaa hieman päänvaivaa, jos se ei toimi.. (pittää purkaa puolpyörää). Ohionmp:le tievoksi vain.. Katsastus on kieltämättä silkkaa rahastusta, mutta harrastus maksaa mikäli rakas semmonen... vakuutusmaksukki on korkeat ja ajokautta vähän, mutta harrastusta en lopeta... pittää olla jo (järjen) köyhä, mikäli heittää pois pyöräilyn.. ja tämä minun mielipie. ps. jos olisit ajelu kauan, niin et lopettais... ei antas luonto periksi..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1806
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1272
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      73
      987
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      909
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      838
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      752
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      751
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      691
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      673
    Aihe