En ole itse suunnittelemassa raskautta, enkä koskaan tekisi lasta ilman toisen osapuolen suostumusta. Voiko nainen oikeesti olla niin epätoivoinen että esim tikuttelee oviksen ja kampeaa miehen sänkyyn, jos vaikka miehellä on toinen nainen? En ole myöskään toinen nainen. Ystäväni sanoi alkuun lapsen olleen vahinko ja sitten että suunniteltu. Hieman kummastelin miksi järkevänä pitänyt ihminen hankkiutuisi raskaaksi tieten tahtoen tuollaiseen tilanteeseen. Ero heille sitten tuli. Kun kaveri abortin tekoajan jälkeen ilmoitti vauvasta. Yksin on ja kovasti on väsynyt yksin. Mielestäni lasta ei tulisi tehdä ilman toisen lupaa. Tai ehkä mieskin halusi, mutta meni pupu pöksyyn. Nainen halusi pitää kuitenkin miehensä. Vai ajatellaanko sitä että lapsi korjaa parisuhteen ongelmat. Joillakin uusi vauva pettämisen jälkeen on parantanut suhdetta. Haluaisin kuulla kokemuksia,minulle tämä tilanne sivustaseuranneena on hieman "sairasta". Tai itse en noin tekisi. Jos olisin ilman ehkäisyä yhdynnässä, hakisin katumuspillerin enkä jäis odottamaan tuliko bingo vai ei. Jos siis en haluaisi juurikin raskaaksi.
tahallaan raskaaksi
8
631
Vastaukset
- keskenkasvuiset teke
No noita on paljon, että hankkiudutaan raskaaksi salaa, ja jotkut jopa hankkiutuvat raskaaksi vaikka olisivatkin vauvakeskustelun käyneet kumppaninsa kanssa ja toinen selvästi sanoo, ettei nyt ole sopiva aika, tai ettei halua lapsia. Mitä järkeä siinä on?
Toki ymmärrän oikeasti vahinkoraskaudet, mutten todellakaan sitä että toimitaan kierosti toisen selän takana, näinkin isossa ja merkittävässä asiassa.- Tyhmyys lisääntyy
Idiootteja riittää. Ikävää tässä se, että omaa tyhmyyttä toteutetaan lapsilla.
- Ja vielä pahempaa
Tyhmyys lisääntyy kirjoitti:
Idiootteja riittää. Ikävää tässä se, että omaa tyhmyyttä toteutetaan lapsilla.
on se, että nämä salalisääntyjät ovat erittäin tod. näköisesti Kaakkurin (Oulu) siiderivalaita, jotka eivät todellakaan täytä 10/30-sääntöä !
- Numeropellelle
Ja vielä pahempaa kirjoitti:
on se, että nämä salalisääntyjät ovat erittäin tod. näköisesti Kaakkurin (Oulu) siiderivalaita, jotka eivät todellakaan täytä 10/30-sääntöä !
Sekin vielä. 12/32 on kylläkin se uusi "laatutakuu".
- Lähtölähenee
Puolisoni hankkiutui salaa raskaaksi jättämällä e-pillerit väliin. Se on ainakin selvää että tämä liitto on ohi. Päätin että en voi jäädä edes Suomeen asumaan. Olen lähettänyt tänään muutaman työhakemuksen ulkomaille, ensi viikolla tehostan hakua. Toivottavasti joku paikka tärppää.
Neuvon jokaista miestä toimimaan samoin. Nämä Suomalaiset "naiset" ovat mielisairaita.- kiitos .
Kiitos, kun ymmärrät lapsesi parasta lähtemällä pois hänen läheltään.
- Angelika28
Minä tulin vanhingossa raskaaksi. Mies ei huomannut kertoa että kumi oli puhjennut, epäilin jotain mutta uskoin kun mies sanoi ettei ollut mitään semmoista. Tajusin olevani raskaana kun menkat olivat reippaan viikon myöhässä. Mies ilmoitti ettei halua lasta ja syytteli minua valehtelijaksi ja että koitan huijata hänet isäski (ainut mies kenenkanssa olin yhdynnässä ollut edellisen vuoden aikana) ja uhkailikin minua. Abortti ei ole minusta vaihtoehto joten kannan vastuuni lapsesta yksin. isyydentunnustuksessa lapsi määriteltiin isättömäksi ja isä ei ole tavannut lastaan koskaan.
Jotku ajattelee että olen tahallaan hankkiutunut raskaaksi, toisten mielestä olen vastuuton. Itse tiedän totuuden enkä enää välitä muiden puheista. En kyllä ymmärrä miksi jotkut kieroilee itsensa raskaaksi mutta kaikki isättömien lasten äidit ei ole kieroillut tai huijannut miestä raskautuakseen.. - halpamainenystäväköolet
Kyllä kutsuisin yrittämiseksi jos ei käytä mies ehkäisyä ja tietää ettei pillereitä ole käytössä. Myös keskeytetyn yhdynnän kohdalla. Kyllä tuossa minusta on natisseet hetekan jouset ihan yhteistuumin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää2542497puukkotappelu-keskella-tieta
https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo292138Missä Martina miehineen?
Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M2491546Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.561525- 621390
- 751242
Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul431075- 681069
Skandaali on persujen vaaliromahdus, ei jonkun metsän kaataminen
Huvittaa kuinka persut yrittävät saada heidän omasta skandaalistaan huomion aivan toisaalle. Persut ovat huonoja häviäm3151043Miten pääsisin vielä tutustumaan sinuun?
Tekisi mieli etsiä sinut facebookista ja laittaa viestiä, se vaan olisi vähän noloa mutta silti haluaisin kokeilla. Siel361021