Bosch asiakaspalvelu luokattoman huonoa

BeandGo

Vaikka Boschin koneet ovatkin laadultaan kovasti arvostettuja, niin asiakaspalvelu on luvattoman huonoa. Vialliseen laitteeseen tarjotaan uuden osan hankintaa ostajan piikkiin, ilman että halutaa edes tutustua ongelmaan. Erittäin pettynyt asiakaspalveluun, vaikka aiemmin laitteet ovat olleetkin hintansa veroisia, tämä yksi huono asiakaskokemus sai meidän perheen jatkossa karttavan ko. merkkiä. Hyi, Bosch, sietäisi ottaa oppia saman alan muilta toimijoilta....tuppaa asiakaspalvelu pelaamaan.!

6

306

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bossilainen

      joo..sori..meillä kun nuo aiakaspalvelijat ovat ruottin puolella ja tuskin edes ymmärtävät suomea...mutta any way..rahaa mekin halutaan tehdä..tavalla tai toisella..

      • Anonyymi

        bosch on saksalainen merkki


    • Anonyymi

      minä koin epämiellyttävän kokemuksen soittaessani bosch huoltoon. Puhelimeen vastasi keski ikäinen naishenkilö joka puhui törkeästi päälle ja en päässyt kertomaan asiaani. Minun piti olla töykeä ja sanoa että boiditko olla hetken holjaa jotta voisin kertoa syytä soittooni. sitten oli hiljaa. Minulla on kalliimpi bosch uuni jossa on ilmennyt mitä kummallisempia vikoja. ja olin hieman ärtynyt kun omat huoltomiehet eivät osanneet korjata ja joudun soittamaan uudelleen varatakseni uudi korjaus käynti. niin tämä nsis hrnkilö löi luuton korvaani kun olin pettynyt miten kauas korjsus sika meni. Tämä naishenkilö on aivan väärällä alalla. Ihmetyttää kyllä mikdi lähetetään huoltomies paikalle joka ei edes tunne kyseistä uunia? ja sitten tuli paikalle toinen joka Korjasi kylläkin mutta sai pienen oikosulun kun koski rautalangalla väärään kohtaan?? kipinät lentelivät.... se oli pieni järkytys....
      asiakaspalvelu on todella kehnoa.
      nyt kun olin tilaamassa hiilisuodatinta niin kävimme keskustelun sähköpostitse niin läheyteli linkin josta jälleenmyyjä myy mutta kirjoityi etyä maksaminen luottokortilla? ihmettelin miksi kirjoittaa koko ajan että maksu luottokortilla?? olen aikaisemminkin tilannut teiltä ilmoitin..... suodattimen tilasin muualta. bosch tarjoama jälleenmyyjän hinta oli 79. 98€ mutta ostin muualt 39.90€.?? Aika iso hinta ero ?? prikulleen sama tuote. olikohan se sama luurin korvaa n lyövä nainen vastailemassa viesteihin??

    • Anonyymi

      valitettavasti tämä on totta. meillä oli eritoteen ongelmia kalusteisiin asennettavasta höyryuunin kanssa. 2 vuotta oli rikkinäinen uuni ja jonkin sortin huoltomies tuli bosch huollosta tarkistamaan ja vaihdettiin joku pikku nippeli ja niin hajosi sitten toinen kohta.... näin jatkui 2 vuotta.... Täydin kohtuutonta ja bosch asiakaspalvelu varsinkin se nsis henkilö tulisi mennä jonbenin kurssille oppimasn miten asiakkaita tulee kohdella ja ei löydä luuria korvaan kun ei miellytä asiakkaan huomautuksia.... meillä kävi ksiken näköisiä miehiä ja poikia. 1 Huusi kun et heti reagoinut huoltomiehen puheeseen, 2 ei kuulema osaa ja soitti jonnekin ja sielä ei myöskään osattu ja odoteltiin sitten että tämä joku soittaa joka tietää jotain soittaa ? 3 ei ymmärrä mikä on vialla kun tuo laite ilmoittaa että on kunnossa, ja soitti jonnekin? 4 ei puhinut mitään oli täydin hiljaa jlten en sitten tiedä? 5 Halusi työ rauhaa ja en kuitenkasn poistunut keittiöstä.... 6 korjasi mutta huolimattomuudesta huitoen lämmön tarkistus jutulla ja sulakkeet paloivat?? Niin ammattilsinen on ehkä väörä sana näille huolto miehille antaa. 7 oli ehkä lain mukaan se paha rike sillä syyllistyivät valehtelemaan tilauksen tilasta. vaikka postin toiminta kertoi aivan jotain muuta ja posti kun äänittää kaikki puhelut. Tällä keryaa äänitys oli minun lykky.

    • Anonyymi

      takuun alla korjaus velotuksetta. ja kuluttajansuojan mukaan useat vist yhdessä tuotteessa pitää korjata takuuajan ulkopuolellakin.... joten tee reklamaatio sinne mistä bosch kodinkoneen ostit.

    • Anonyymi

      samoin meillä huonosta asiakaspalvelusta johtuen emme enään osta bosch kodinkoneita ja koska Siemens on sama huolto jää tämäkin merkki pois. olen pettynyt miten huonosti korjataan ja vasta 2v kuluttua ymmärretään vaihtaa lämpö säädin juttu.... mutta höyry toiminta ei toimi kuin 1 kerran ja jos haluaa kohottaa heti perään jotain muuta on se mahdotonta. ei toimi höyrykohotus. kokonaan ei huolto osannut korjata mutta nyt sentään korjauksen jälkeen lämpö täsmää.... asiakaspalvelu on hurjaa boschilla. luuri lyödään korvaan ja 1 korjaaja huutaa ja 2 ei osaa ja 3 sanoo durasn ettei tiedä 4 korjaaja soittelee jollekulle joka tietää jotain 5 korjaaja lopulta sain korjaajan joka jotain tiesi uunistani ja korjasi 6 korjaaja osasi lopulta ainakin lämmityksen uunissa korjata mutta höyrytys ri toimi ja en uskalla soittaa kun saa niin kauheata asiakaspalvelua vardinkin se nsis henkilö tulisi oppia kuuntelemaan ja olla asiallisempi kielenkäytössään.... törkeätä mutta osa huolto miehistäkin tulisi oppia miten ollaan asiakkaan läsnä. ja mitä on soveliasta puhua....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      332
      2868
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      106
      2164
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1620
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1032
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      993
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      934
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      842
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      754
    Aihe