Hypnotisoijia pohjois-pohjanmaalla?

Kahvikuppineurootikko

Onko ylivieska-nivala-haapajärvi-akselilla yhtään hypnotisoijaa?

5

269

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M.O.T.

Jokainen henkilö Pohjanmaalla on suggestoterapeutti. Mee vaikkapa naapuriin hypnotisoitavaksi.
      Vai ootko suggerihemmo, joka pian vastaa omaan viestiin kehuen nimeltä itseään.

hahhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...piilomainontaa ja tämän nämä suggerhemmot osaa ja tyhmät mennee vipuun.

Varokaa maalikkohemmoja.

• Jebulis...

Kuules viemärirotta: Mistä tiedät ettei tuo kysyjä ole tosissaan likkeellä?
      Ja sun pitää örvellyksilläsi deletoida tuon henkilön avunpyyntö. Pientä harkintaa voisi odottaa jopa sinulta!

• M.O.T.

Maalikkohypnohemmojen yleinen huijaus näillä palstoilla on se, että ekas kysytään nimettömänä ja sitten pian vastataan omaan kysymykseen mainiten oma nimi ja kehuen maasta taivaaseen.
        Ja kukaan ei voi olla niin tyhmä, et täällä apua kyselee.
        ja jos hemmolle menee, menee vain rahat ja jos ei ole tyytyväinen hoitoon, uhataan Venäjän mafialle.
        Ja maalikkohemmo voi olla kuka tahansa namusetä.

T. viemärirotta

• joopa joo...

Olkoot tuon hullun puheet mun puolestani!

• M.O.T.

Vähäppä tiedän maalikkohemmojen touhuista. Mie kun tiedän, kun olen läheltä seurannut ...
      kaikki kirjoittamani on tayttä totta... maalikkohypnoosissa kytee SUURI ONGELMA ja asioita hyssytellään ja lakaistaan maton alle.

Niin asiakkaita on helppo narauttaa, kuten eräskin suggestoterapeutti hoiti syöpää ja lupasi sen parantaa, mutta asiakas kuoli vaan ja rahat meni...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      202
      6993
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4622
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      38
      4228
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      71
      3239
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1945
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1696
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      17
      1670
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      40
      1573
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1449
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1237
    Aihe