Eli olen 14v tyttö enkä tiiä miten laskea kuppikoko... Mun kuuluis jo tietää ku oon 14.. mutta rinnat alko kasvaa vast 13v ...
Miten lasketaan kuppikoko?
4
122
Vastaukset
- 11v tyttö
ne kai jotenki mitataan se ympärys mut kirjain hommaa en osaa
- Eitarvettaliiveihin
Käy kaupassa ostamassa ekat rintsikat niin myyjä opastaa.
Itse olen 48v ja en ole 25 vuoteen enää rintsikoita pitänyt paitti imetysliivejä ain tarpeeseen. Ja on muuten täysin kakka puhetta ettei ilman tulis toimeen. Viimeisimmän tutkimuksen mukaan rinnat jopa rupsahtavat liiveissä nopeammin, eikä suinkaan päinvastoin. Toki on sitten niin isoja rintoja että ne liivit ON varmaa miellyttävät pitää, mutta näin b kupilliselle tykkäsin vain että aiheuttavat päänsärkyä kiristyksillään, ja puristuksillaan. Oikein hyvin on pärjännyt ilman. Nykyään jo sitten jo sellaisia joustavia malleja, jotka vois pitää silloin kun asu sitä välttämättä vaatii. - Näin lasket sen! :)
Mielestäni se meni näin:
1. Mittaa mittanauhalla ympärys aivan rintojen alta. Pyöristä tulos lähimpään viiteen senttiin. Näin saat tietää ympärysmittasi.
2. Mittaa myös ympärys rintojen kohdalta, korkeimmasta kohdasta.
3. Laske rintojen ympärys-ympärysmittasi. Siis esimerkiksi jos ympärysmittasi oli 75cm ja rintojen kohdalta 86cm, lasket 86cm-75cm=11.
En muista kovin tarkkaan kokoja paitsi A-kupin(koska olen itse :D) mutta olettaisin kokojen mnevän näin:
Jos erotus on
10-11cm, kuppikokosi on A
12-13 cm, B
14-15cm, C
16-17cm, D ja niin edelleen
MUISTA! jos kokosi on esimerkiksi 80A, vastaa se usein samaa kuin 75B. Tai 75A=70B, 75C=70D=80B :D toivottavasti auttoi, sori pitkä stoori, mahdotonta tiivistää :) - Myyjät auttaa:)
No en vittu mäkään osaa sitä laskee:D
Mut ei se haittaa.
Kun menin ostaan ekoja rintsikoita niin myyjä mittas jonku mistä tuli 65cm ja sitten se vaa sano "Sulla on varmaan bee", sitte sovittelin B-rintsikoita:) Ne myyjät rintaliivikaupoissa osaa auttaa, ne voi kysyä myös saako tulla pukukoppiin, kannattaa päästää koska ne näkee heti onko sopivat vai ei!:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?992053- 981498
- 1211253
- 771205
- 1121187
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571014- 51977
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58966- 36892
- 33794