Pakettipainostusta, pakko-osallistumista vaikka ei maksanut mitään, kummallisia sääntöjä, suorastaan vapauden loukkaamisia. Teräsverkko aitoja jokapaikassa, porttikoppeja Neuvostoliiton tapaan, ylihinnoittelua..... minulle riitti ! En ole Turkkilaisen systeemin kanssa samalla aaltopituudella.
Yksi kerta Turkissa riitti !
10
976
Vastaukset
- vast.od
Hups, missä näin on? Kas kun en ole itse nähnyt, kerro toki ja selvemmin, kiitos.
- miieesesese
pidä puolesi ole mies on noita hulluja aina
- Dubain valinnut
Dubaissa ei tarvitse kärsiä. Siellä käyvät kaikki Suomen presidenttiparista lähtien.
- uskokoon ken tahtoo
Onkohan tämäkin joku kökkö provo, kun en ole myöskään kuullut tällaisesta saati itse kokenut. Ikinä tarvinnut pakosti osallistua mitään, vapautta loukattu mitenkään, neuvostotyylisiä aitoja... Nyt on aloittaja tehnyt mielikuvitusmatkan :D
- :))))
;) Turkki on best jos itsellä on anenne, järki ja sydän kohdallaan. Ei lainkaan em jollet sitten ole matkustanut itä- Turkissa
- halutaan just sinne
MISSÄ TÄMÄ KUVAAMASI KESKITYSLEIRI SIJAITSEE? PITÄÄ KERTOA KAIKKI EIKÄ VAIN ROISKAISTA JOTAIN EPÄMÄÄRÄISTÄ RUUDULLE. HALUAMME MATKAUSTAA NEUVOSTO-TURKKIIN, MUTTA EMME TIEDÄ MISSÄ SE ON. JOTEN NYT FAKTAT PÖYTÄÄN!
- typerykselle
Painu huutamaan muualle.
- budala
typerykselle kirjoitti:
Painu huutamaan muualle.
Miksei toi typerys Maksa maksa maksa vastaa????
- seon jossain
Kun se ei ole ollut kuin Turun moottoritiellä, jossa on hirviaidat tien molemmilla puolilla ja luullut olevansa ulkomailla ja keksinyt, että juu, se on Turkissa, Alanyassa.
- Gagagagagagaga
Määrittelemätön hotelli tai omatoimimatka, johon omat kyvyt eivät riitä. Voivoi...mistä näitä oikein riittää????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2334477Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752894- 472423
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451717- 781399
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘831202- 181048
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137929- 69888
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86864