Minkälaisia kokemuksia? Vai kannattaako ajella Kuopioon pyytämään tarjouksia? Ja jos kannattaa niin sieltä kokemuksia, keneltä kannattaa pyytää tarjous. Kyse on omakotitalon keittiöremontista.
Siilinjärven keittiökauppiaat
3
391
Vastaukset
- Onneakeittiöremppaan
Kirjoitin eilen tänne ketjuun oman kokemukseni keittiöremontista, jos viitsit käy lukemassa. (on ketjussa vantaan keittiömaailma ja minun on nimimerkillä Unelmien keittiö ?! klo17.17, toivon että löytyy. (ja me olemme vähän etelämpänä)
Sieltä varmaan luet pettymykseni -remonttiimme.
Kuten kirjoitin harkitse, ja kysy ja varmista ennen kuin teet päätöksen.
Mieti vielä tätä vaihtoehtoa: kysy jostain semmoisesta firmasta mistä voit saada tietää heittääkö nämä asentajat vain keikkaa, vai ovatko "vakituisia" tekijöitä.
Itse luotimme siihen että Keittiömaailma on iso yritys ja valmitus tapahtuu suomessa...
Jos voisin / tai olisi mahdollista ottaisin Kodin Terran kautta remontin. (mutta lue se aiempi viestini) - Kuopion vinkkelistä
En kyllä lähtisi Kuopioon saakka ajelemaan. Bensaa palaa ja Kallaveden sillatkin ovat remontin alla hidastamassa liikennettä. Siilinjärvi on kuitenkin maaseutua ja sieltäkin löytyy paikallisia tekijöitä.
- sdsfss
ne on siilinjärven O.W kuusisen kavereita, eli käteisen kavereita kuitenkin ja näin ollen kusettavat takuuvarmasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241576- 301426
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611279Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!731270- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761189Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 541008
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18992Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per179883