Heippa! Olen raskaana ja odotan poikaa, mieheni on suomalainen kuten miniä. Meillä ennestään kaksi lasta ja sukunimi alkaa H:la. Eli lastemme nimet ovat:
Mikko Aatu Oliver, 8
ja
Santeri Niko Henrik, 5. Minä ihastuin nimeen Nemo, se on harvinainen mutta kiva. Mieheni taas Matias nimeen. Emme pääse yhteis ymmärrykseen yhtään, lapsi syntyy n. 3 viikon päästä. Olen ajatellut Nemo Aapeli Elmer tai Matias Daniel Elmer. Nemo Matias Elmer ei sopisi lainkaan! Tahtoisin tietää mielipiteenne. Miehelläni on yksi tytär entisestä suhteesta, hän on Tessa Matilda Jonna. Ehdotuksia? Saa ehdottaa muitakin! :)
Name
13
71
Vastaukset
- einemoaekaksi
Laittaisin Matias Nemo Elmeri tai Matias Nemo Aapeli. Nemo tarkoittaa "ei mitään", eikä se sovi muutenkaan muiden nimiin.
- erimielisyyksiä
Iedän Nemon tarkoituksen, mutta se jotenkin pistää silmään :) kiitos kuitenkin!
- erimielisyys
erimielisyyksiä kirjoitti:
Iedän Nemon tarkoituksen, mutta se jotenkin pistää silmään :) kiitos kuitenkin!
Ehdotuksia!?
- Lasse Sievinen
Kullervo Yrjö Perttiina
- erimiellisyyksiä
No mitäs tuosta? Se on nimi, ihan samanlainen kuin Eetu Aleksi ;)
- Täti
Entäs näin:
Nemo Aapo Elmer,
Nemo Elmo Aapeli,
Nemo Elmo Matias,
Nemo Aapo Matias,
Matias Elmo Aapeli
Matias Nemo Daniel,
Matias Nemo Elmer
Matias Nemo Aapeli- erimielisyyksiä
Kiitos! Matias Elmo Aapeli pisti silmään! Nemo Elmo on liian samanlainen, siis samanlaiset nimet. Tosi kivoja ehdotuksia! Olen nyt itsekin kiintynyt (vähän) tuohon Matiakseen. Päätimme, että nimi on valmiina ennekuin vauveli syntyy. Vaikea päätös! Kiitos kuitenkin Täti! :)
- erimielisyyksiä
erimielisyyksiä kirjoitti:
Kiitos! Matias Elmo Aapeli pisti silmään! Nemo Elmo on liian samanlainen, siis samanlaiset nimet. Tosi kivoja ehdotuksia! Olen nyt itsekin kiintynyt (vähän) tuohon Matiakseen. Päätimme, että nimi on valmiina ennekuin vauveli syntyy. Vaikea päätös! Kiitos kuitenkin Täti! :)
ehdotuksia lisää!! Ekoina ovat nyt:
Matias Elmo Aapeli
Matias Elmer Aapeli
Nemo Elmer Aapeli
Nemo Matias Aapeli
:)
- Jules Verne
Seppo Justiina
Keijo Annikki
Jorma Inkeri - NimiTäti
Matias Nemo Elmeri tai Matias Nemo Aapeli ovat meikämimmin suosikkeja.
- erimielisyyksiä
Matias Nemo Aapeli kuulostaa kivalta :) mutra ei Elmeri vaan Elmer, koska pojillamme on Oliver ja Henrik. Kiitosta vaan!
- Impi Umpilampi
Nemo Syyne Mahtias
Mahtias Nemo Ailiina
Oili Nemo Matias
Gyrve matias Kyllikki - Starlene
Etunimeksi mieluummin Matias kuin Nemo, joka on liian erilainen veljien etunimien kanssa. Eli nimeksi esimerkiksi Matias Elmo Aapeli, Matias Nemo Aapeli tai Matias Nemo Elmer.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?516620- 755835
Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki1054948Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t273665- 2063226
- 413055
törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/242984mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132879- 1561671
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3501625