Name

erimiellisyys

Heippa! Olen raskaana ja odotan poikaa, mieheni on suomalainen kuten miniä. Meillä ennestään kaksi lasta ja sukunimi alkaa H:la. Eli lastemme nimet ovat:
Mikko Aatu Oliver, 8
ja
Santeri Niko Henrik, 5. Minä ihastuin nimeen Nemo, se on harvinainen mutta kiva. Mieheni taas Matias nimeen. Emme pääse yhteis ymmärrykseen yhtään, lapsi syntyy n. 3 viikon päästä. Olen ajatellut Nemo Aapeli Elmer tai Matias Daniel Elmer. Nemo Matias Elmer ei sopisi lainkaan! Tahtoisin tietää mielipiteenne. Miehelläni on yksi tytär entisestä suhteesta, hän on Tessa Matilda Jonna. Ehdotuksia? Saa ehdottaa muitakin! :)

13

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • einemoaekaksi

      Laittaisin Matias Nemo Elmeri tai Matias Nemo Aapeli. Nemo tarkoittaa "ei mitään", eikä se sovi muutenkaan muiden nimiin.

      • erimielisyyksiä

        Iedän Nemon tarkoituksen, mutta se jotenkin pistää silmään :) kiitos kuitenkin!


      • erimielisyys
        erimielisyyksiä kirjoitti:

        Iedän Nemon tarkoituksen, mutta se jotenkin pistää silmään :) kiitos kuitenkin!

        Ehdotuksia!?


    • Lasse Sievinen

      Kullervo Yrjö Perttiina

      • erimiellisyyksiä

        No mitäs tuosta? Se on nimi, ihan samanlainen kuin Eetu Aleksi ;)


    • Täti

      Entäs näin:
      Nemo Aapo Elmer,
      Nemo Elmo Aapeli,
      Nemo Elmo Matias,
      Nemo Aapo Matias,
      Matias Elmo Aapeli
      Matias Nemo Daniel,
      Matias Nemo Elmer
      Matias Nemo Aapeli

      • erimielisyyksiä

        Kiitos! Matias Elmo Aapeli pisti silmään! Nemo Elmo on liian samanlainen, siis samanlaiset nimet. Tosi kivoja ehdotuksia! Olen nyt itsekin kiintynyt (vähän) tuohon Matiakseen. Päätimme, että nimi on valmiina ennekuin vauveli syntyy. Vaikea päätös! Kiitos kuitenkin Täti! :)


      • erimielisyyksiä
        erimielisyyksiä kirjoitti:

        Kiitos! Matias Elmo Aapeli pisti silmään! Nemo Elmo on liian samanlainen, siis samanlaiset nimet. Tosi kivoja ehdotuksia! Olen nyt itsekin kiintynyt (vähän) tuohon Matiakseen. Päätimme, että nimi on valmiina ennekuin vauveli syntyy. Vaikea päätös! Kiitos kuitenkin Täti! :)

        ehdotuksia lisää!! Ekoina ovat nyt:
        Matias Elmo Aapeli
        Matias Elmer Aapeli
        Nemo Elmer Aapeli
        Nemo Matias Aapeli
        :)


    • Jules Verne

      Seppo Justiina
      Keijo Annikki
      Jorma Inkeri

    • NimiTäti

      Matias Nemo Elmeri tai Matias Nemo Aapeli ovat meikämimmin suosikkeja.

      • erimielisyyksiä

        Matias Nemo Aapeli kuulostaa kivalta :) mutra ei Elmeri vaan Elmer, koska pojillamme on Oliver ja Henrik. Kiitosta vaan!


    • Impi Umpilampi

      Nemo Syyne Mahtias
      Mahtias Nemo Ailiina
      Oili Nemo Matias
      Gyrve matias Kyllikki

    • Starlene

      Etunimeksi mieluummin Matias kuin Nemo, joka on liian erilainen veljien etunimien kanssa. Eli nimeksi esimerkiksi Matias Elmo Aapeli, Matias Nemo Aapeli tai Matias Nemo Elmer.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8216
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2243
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1909
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1479
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1173
    Aihe