Minulla on tuossa pihan perällä vanha piha-sauna, johon ei tule vettä eikä siinä taida olla minkääntasoista viemäriäkään. Vesi siis menee lattialla olevasta reiästä ilmeisemmin maahan...Olen katsellut sitä ja se on siinä kunnossa että pitäisi kaikki seinät ja sisäkatot uusia.
Ajattelin, että onkohan mahdollista rakentaa kokonaan uusi pihasauna tuon tilalle. Tarkoitus olisi että sinne ei tulisi viemäröintiä eikä vesiputkia ja pihasaunassa olisi vain löylyhuone. Asun taajamassa, missä kunnallinen viemäröinti.
Pihasauna
Ummikko22
1
377
Vastaukset 1
- Ei saa
Vanhaa saa korjata vaikka miten paljon. Jos purat sen niin vaaditaan rakennuslupa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3261424Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3451336- 1071139
- 1151045
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 106940
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22807- 111802
- 102702
- 79680