Miksi kissani vie lelunsa vesikuppiin?

vinkuhiiri-uimassa

Asunnossani on laminaattilattia (vuokra-asunto) ja joka päivä tullessani kotiin on keittiössä sama katastrofi: kissani on vienyt leluhiirensä uiskentelemaan vesikuppiinsa ja tämän seurauksena kuppi on nurin lattialla. Myös ollessani kotona ja kissan saadessa energia piikkejä, joutuu hiiri uimaan.

Onko teidän kissoillanne samoja viirauksia?

12

4370

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3+11

Just samaa tekee omakin pentu! Ilmeisesi se vaan on niin kivaa opettaa leluja uimaan :) Kannattaa ostaa semmoinen kuppi joka ei kovin helposti kaadu (kumireunainen), joku alusta alle ja laittaa vain vähän vettä.

• vinkuhiiri-uimassa

Joo itse juuri tuumin tuossa että kuppi menee vaihtoon :D jospa se sitten pysyisi paikoillaan :)

• hjfkkfglgmncnmcmm

Muovisen säikytyslaatikon kansi on hyvä alusta vesikupille. Vesikuppi siihen kiinni kaksipuoleisella teipillä. Eipä saanut tohelo enää nurin sitä.
      Toinen keino voisi olla painava keraaminen uunivuoka.

• pohdittavaa

Miten sitten estää tämä?: Kissani aukaisee suihkun ritilän ja tiputtaa sen lelut sinne putkeen.

• ganess11

KERTOKAA MULLE MIST SAAAN HYVÄN KISSAN

• h<3b

Minulla kissa läiskii tassulla sitä vettä. Välillä tunkee pään kippoon ja etutassuilla "kaivaa" kupin pohjaa..

• Laukunmaa

Nykyään on kissoille vesiautomaatteja, ainakin Zooplussasta löytyy. Hankittiin meidän kisulle sellanen, eikä oo sinne leluja enää tiputellu.

• ghjklkjhyu

tosi typerää viedä kissoja vuokra-asuntoihin. pääkoppasi on vajaa.

• Valokuunau

Ei kannata välittää nimimerkistä ghjklkjhyu, sillä kyseinen kirjainsekasotkuhyyppä terrorisoi tällä palstalla lähes kaikkia ja nimittelee rumasti. :D
      Itse suosittelen lämpimästi alaspäin levenevää, kumipohjaista vesiastiaa. Meillä oli myös ongelmana vesikupin kaataminen (katti tuntui vakuuttuneen, että sen alla piili jotain tosi mielenkiintoista), ja juoma-astian uusiminen auttoi. Ihanalta kisulta kuulostaa, aktiiselta... :)

• muuanhyyppä

mitähän muuta kyseinen kirjainsekasotkuhyyppä on kirjoitellut. vai kärsitkö luulosairaudesta.

• Valokuunau

Siis "aktiiviselta". :)

• Anonyymi

Meillä menee vesiastiaan ainoastaan hiuslenksut (pienet) ja tuota on tehneet monet muutkin kissani. Leluja ei koskaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 533
      8556
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      5
      3678
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      7
      2203
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      160
      1184
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      816
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      40
      754
    7. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      732
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      68
      716
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      46
      705
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      647
    Aihe