Asunnossani on laminaattilattia (vuokra-asunto) ja joka päivä tullessani kotiin on keittiössä sama katastrofi: kissani on vienyt leluhiirensä uiskentelemaan vesikuppiinsa ja tämän seurauksena kuppi on nurin lattialla. Myös ollessani kotona ja kissan saadessa energia piikkejä, joutuu hiiri uimaan.
Onko teidän kissoillanne samoja viirauksia?
Miksi kissani vie lelunsa vesikuppiin?
12
4370
Vastaukset
- 3+11
Just samaa tekee omakin pentu! Ilmeisesi se vaan on niin kivaa opettaa leluja uimaan :) Kannattaa ostaa semmoinen kuppi joka ei kovin helposti kaadu (kumireunainen), joku alusta alle ja laittaa vain vähän vettä.
- vinkuhiiri-uimassa
Joo itse juuri tuumin tuossa että kuppi menee vaihtoon :D jospa se sitten pysyisi paikoillaan :)
- hjfkkfglgmncnmcmm
Muovisen säikytyslaatikon kansi on hyvä alusta vesikupille. Vesikuppi siihen kiinni kaksipuoleisella teipillä. Eipä saanut tohelo enää nurin sitä.
Toinen keino voisi olla painava keraaminen uunivuoka.- pohdittavaa
Miten sitten estää tämä?: Kissani aukaisee suihkun ritilän ja tiputtaa sen lelut sinne putkeen.
- ganess11
KERTOKAA MULLE MIST SAAAN HYVÄN KISSAN
- h<3b
Minulla kissa läiskii tassulla sitä vettä. Välillä tunkee pään kippoon ja etutassuilla "kaivaa" kupin pohjaa..
- Laukunmaa
Nykyään on kissoille vesiautomaatteja, ainakin Zooplussasta löytyy. Hankittiin meidän kisulle sellanen, eikä oo sinne leluja enää tiputellu.
- ghjklkjhyu
tosi typerää viedä kissoja vuokra-asuntoihin. pääkoppasi on vajaa.
- Valokuunau
Ei kannata välittää nimimerkistä ghjklkjhyu, sillä kyseinen kirjainsekasotkuhyyppä terrorisoi tällä palstalla lähes kaikkia ja nimittelee rumasti. :D
Itse suosittelen lämpimästi alaspäin levenevää, kumipohjaista vesiastiaa. Meillä oli myös ongelmana vesikupin kaataminen (katti tuntui vakuuttuneen, että sen alla piili jotain tosi mielenkiintoista), ja juoma-astian uusiminen auttoi. Ihanalta kisulta kuulostaa, aktiiselta... :)- muuanhyyppä
mitähän muuta kyseinen kirjainsekasotkuhyyppä on kirjoitellut. vai kärsitkö luulosairaudesta.
- Valokuunau
Siis "aktiiviselta". :)
- Anonyymi
Meillä menee vesiastiaan ainoastaan hiuslenksut (pienet) ja tuota on tehneet monet muutkin kissani. Leluja ei koskaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005338556Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5367824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72203Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1601184Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17816Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40754Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57732Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68716- 46705
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36647